News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[SV] Centura Radauti

Started by Balto, March 24, 2018, 02:35:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

usus

Stadiu lucrări 1.sept.2019 Dj178 -->> DN2H (Volovăț -->> Suceava)

usus

Status lucrări la data de 1.sept.19 intre DN 2H --> DN 17A (Suceava --> Dornești)

usus

Stadiu lucrări 1.sept.2019 Dn17A -->> DJ178C (Dornesti -->> Fratauti)

usus

Stadiu lucrări 5.sept.2019  pasaj DN2H (Gălănești)

ovideatza

Super! Primele grinzi sus.

Poate se apuca si de rampe. Si sa mai avanseze cu podurile de la Volovat si Bogdan Voda.

Activitate e cam peste tot, progres constant, nu extraordinar. Ei au capacitatea de a avansa si mai repede la structuri, dar deh...Bacau vs Radauti.

Mai au sanatos si la terasamente, nu stiu cat vor accelera sa le toarne complet si sa le inchida cu 1-2 straturi pana in iarna.

dimitrie

#215
@usus mulțumim frumos pentru efort și fotografii.

Este minunat să vedem deja primele grinzi ridicate.
Îmi place foarte mult stilul de lucru al UMB-ului, unul constant și mereu cu progrese vizibile, deși nu avem aceleași spectacol și desfășurare de forțe ca și pe Lugoj Deva. Personal apreciez acest stil, este ca și condusul pe distanțe mari unde este important să fie cu o viteză constantă și susținută.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

alexa_adrian2001

Cate benzi trebuie sa faca? Una pe sens?

Vad ca au de implementat o centura perfect rotunda in jurul orasului. Oare se are in vedere inaugurari partiale?

dimitrie

@AlexxC da ai perfecta dreptate, prioritizarea pe segmente este foarte importanta, in mod special intre noduri pentru punerea in circulație a segmentul.
Da ai dreptate pe Craiova Slatina este foarte important se termine intai partea Bals - Slatina, beneficiile sunt indiscutabile dar intre "noduri" sa evitam muzee.
Si in cazul Radautiului este foarte dorita orice deschidere partiala intre DN2H Putna, DN2H spre Suceava cu "nod" pe DN17A, "ori pe stanga ori pe dreapta".
Sau pur teoretic daca o sa se faca A8, Doamne ajuta, Letcani - Tg. Frumos, in special pana la Podu Ilioaiei este extrem de prioritar.

Comparatia mea se refera la stilul de lucru, de exemplu UMB vs Pizzattori acum pe A10 Lot 1, care ba stau ba fac etc...
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

ovideatza

Avand in vedere ca ritmul e constant la structuri, probabil va fi gata cam in acelasi timp integral.

Podurile sunt elementele cheie, si fara ele, asa cum am zis mai sus, nu ai cum sa faci deschideri partiale. Nu ai ce prioritiza.

Daca nu apar probleme cu relocarile de utilitati, va fi gata cand vor fi gata structurile mari, care sunt in majoritatea "capetelor" de segmente.

dimitrie

Progres la pod DN2H.
Și recolare stâlp.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

alecu26

Va dati seama ce bine va fi compactat pamantul in spatelr acelei culei inecate? Adica mai deloc. Si ne mai intrebam de ce avem trambuline.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RaduC

Unde e culegea aia?

Oricâtă compactare ai face pe timpul construcției, dacă aplici încărcături adiționale peste soluri fine, față de starea inițială, consolidare de lunga durată tot va exista, până se egalizează presiunea hidrostatică din pori. Și dacă ai prafuri, procesul de egalizare poate dura zeci de ani.

Soluția e sa instalezi drenuri în straturile nederanjate pentru a scurta drumul apei, astfel încât procesul de egalizare a presiunii sa se încheie mai repede, preferabil din timpul construcției.
Dar mai multe despre asta, vom vorbi în episodul următor,  :D
Trambuline vor fi până când vom refuza să aplicăm ceea ce se cunoaște despre consolidarea solurilor fine.

alecu26

Hai ca cat de cat ce e deasupra nivelului natural e controlabil. Problema e ca nimeni nu face nimic sub cota terenului natural. Un pamant care mii de ani a stat liber...este incarcat cu 7....8 metri de umplutura.
Solutii exista...dar evident nu sunt mai ieftine...ci mai scumpe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovideatza

Si totusi de ce nu s-au apucat inca sa ridice terasamentul spre culee? Are vreo legatura cu grinzile,  structura podului in sine?

Ma gandesc ca ridicand din timp tasarile pot sa apara pana se ajunge mai departe, cu straturi. Si folosesc si ei accesul deasupra la etapele urmatoare.

Din cate stiu nu s-au apucat la nici unul dintre poduri/ pasaje.

ovideatza

Ca sa ridice terasamentul spre poduri/ pasaje, ar trebui sa vedem intai acei "biscuiti" in laterale, corect?