[SV] Centura Radauti

Started by Balto, March 24, 2018, 02:35:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Ultimul set. Un pod, din ce-mi dau seama.




















ovideatza

Primul post par a fi, cel putin incepand cu foto 2, de la iesirea pe DJ178C/Fratautii Vechi (N)

In al doilea post as banui ca sunt pe sectorul Marginea-Putna, dar nu sunt sigur.
Al treilea Putna->DJ178C.

Podul seamana cu ce am fotografit pe DJ178, respectiv iesirea spre Volovat, pod peste Sucevita (km3).
Au facut si la podul de la km1?


horatiu.cosma

O sa revenim cu detalii. Primele poze sunt de la km 13 - drumul de Dornesti (km 16 si in acelasi timp 0 e la intersectia cu drumul de Suceava). Apoi pozele faine facute de sus sunt de pe un depozit de balast de la km 11 (intre drumul de Dornesti DJ 178C. Apoi prima structura mai maricica e aproape de DN 2H. A doua structura mare e de la km 3 si ceva, de langa organizarea UMB, pod peste Sucevita. In rest poze cu decopertari/terasament inaltat/podete din prefabricate. Proiectul e usor, singurul impediment care ar putea bloca deschiderea circulatiei in 2020 ar fi relocarile electrice care sunt facute printr un contract separat care e la DRDP Iasi.

Ionut

Inca niste poze de ieri. Stiu, se cam repeta. Filmarea maine, sa vad ce au reusit baietii.
















Ionut

Din pacate baietii nu au reusit sa filmeze mare lucru. Vant puternic si drona veche... dar avem macar cateva fotografii aeriene de la cele doua poduri peste Raul Sucevita.

Primul este podul peste Sucevita dinspre sud, in apropiere de DN2H.












Ionut

Iar acesta este podul (tot peste Sucevita) mai de la nord, din apropiere de DJ178.













Doar atat acum. Poate data viitoare facem o vizita cu una din cele doua drone noi si filmam cum trebuie. Costa drumul. Deci donati...

ovideatza

Multumim pt efortul de a acoperi distanta.
Nu stiu cum sa ne "lipim" de cineva local sa faca aceste filmari...ziare nu prea sunt in zona ca sa fie ceva reporteri interesati de subiect. Doar de la SV sa apara cineva...

Ionut

Mergeti si la sol sa faceti poze. Sunt foarte misto si de la sol... plus ca surprinzi detalii si unghiuri indisponibile din drona/avion. O sa trimitem si drona mai rar si poate chiar avionul (la pachet cu Bacau). Dar na, asta o data la 3 luni sau chiar mai rar. Totul depinde de buget. Insa la sol puteti merge la fiecare 2-3 saptamani. Mai ales la Radauti unde este UMB si teoretic veti avea ce sa vedeti. Cu accesul nu e problema, rezolvam noi, doar sa mergeti in teren voi, local.

Ionut

API pe Facebook

Marți, 23.04.2019, am vizitat șantierul Variantei de Ocolire Rădăuți, inel complet lung de 16,58 km. V-am atașat câteva fotografii de la sol și din dronă. Pe forum găsiți mai multe poze: http://bit.ly/2ITcZlj.

Primul contract a fost semnat cu UMB în 2011. Din cauza blocajelor, nu s-a făcut nimic în teren. Mai mult, proiectul tehnic a identificat lucrări suplimentare neincluse în studiul de fezabilitate, astfel că s-a lansat o licitație separată în 2017 care a fost adjudecată tot de UMB (în asociere cu Tehnostrade) în luna noiembrie 2017.

Ordinul de începere pe noul contract a fost dat în 04.06.2018, iar lucrările au pornit în forță în toamna anului trecut. Termenul oficial de finalizare este primăvara lui 2021.

Constructorul este bine mobilizat la cele două poduri peste Râul Sucevița, dar și la terasamente, în iarnă reușind să își facă numeroase depozite de balast. Dacă ritmul de execuție va fi menținut, inaugurarea, cel puțin pe anumite segmente, poate fi chiar în 2020, dacă și Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin DRDP Iași, se va achita de relocarea rețelelor electrice de pe traseu.

Când va fi gata, Rădăuți va deveni al doilea oraș din România, după București, cu un inel complet de centură care, pe unele sectoare, va fi la o calitate mult mai ridicată față de Capitală.

Ionut


dimitrie

La ieșirea spre Putna.
Se lucrează la piloni de la pasaj.
In plus este săpat dinspre oraș, cred că pentru o nouă bandă.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

dimitrie

Se transportă cel mai probabil balast de la o balastieră dintre Gălănești și Vicovu de Jos. Multe camioane, înafară de cele din trafic am numărat cel puțin 5 la coadă în balastieră.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

ovideatza

Unde e sapat probabil va veni intersectia in T cu DN-ul actual, din care se va merge catre giratoriul de pe centura de dupa trecerea peste CF.
Mergea tot un giratoriu decalat fata de axul DN-ului, era mai potrivit decat o intersectie in T cum apare pe plansele actuale.

ovideatza

#134
Din aceeasi zona de mai sus, respectiv pasaj peste CF si DN2H la iesirea spre Galanesti/Vicov:







Lucreaza continuu din ce inteleg in acea zona, pe ambele parti.

De la podul peste Sucevita de la Volovat:








Powered by API/PUM imgur uploader