[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cuneo

Se sparge din nou betonul în zona Torontalului! Eroare gravă, pe şantierul de pe Cetăţii! Constructorul a  montat greşit, linia de tramvai

Reprezentanţii Primăriei Timişoara au primit concluziile finale după incidentul de săptămâna trecută când tramvaiul care efectua probe pe liniile proaspăt reabilitate de pe tronsonul Cetăţii-Torontalului, a acroşat un stâlp.

Dacă iniţial s-a vehiculat că muncitorii au amplasat greşit stâlpul, după verificări minuţioase, specialiştii şi-au dat seama că problema este mult mai gravă.

În zona intersecţiei dintre bulevardul Cetăţii şi Calea Torontalului, unde întoarce tramvaiul 4, liniile au fost montate greşit.
Acum, lucrarea trebuie refăcută atât la suprafaţă cât şi în subteran, pentru remedierea greşelii pe care viceprimarul Laţcău i-o atribuie dirigintelui de şantier.
Asta în contextul în care liniile de tramvai au fost montate la o distanţă considerabilă faţă de locul prevăzut în proiect.

"Este o eroare de execuţie care s-a făcut în faza de mutare a liniei. Problema nu este la stâlpii de catenară sau la stâlpii care susţin linia. Problema este la linia cale, care trebuie refăcută într-o parte a acelei intersecţii. Am avut o discuţie, săptămâna trecută dar şi astăzi, cu cei de la PORR, iar mâine vom face o şedinţă extraordinară a Comisiei de Circulaţie şi vom aproba o închidere, începând cu ziua de miercuri, iar ei vor începe să refacă acea intersecţie în întregime, de la fundaţie, astfel încât să ne asigurăm că la sfârşit vom avea o intersecţie total funcţională, unde să se poată circula fără probleme, atât cu tramvaiul cât şi cu maşina. Asta mai ales că nu vom mai avea peste 5-10 ani, alte probleme de rezolvat. Ca tare, cerinţa Primăriei a fost ca întreaga intersecţie să fie refăcută, de la rost la rost, să spargă, să refacă în întregime linia cale, fundaţia pe care stă linia cale, iar termenul de finalizare a lucrării este 28 decembrie. Nu vor primi nicio zi în plus pentru această eroare", a explicat viceprimarul Ruben Laţcău.

Edilul mai spune că remedierea problemei se va face pe cheltuiala constructorului iar în cazul în care muncitorii nu vor finaliza lucrarea până pe 28 decembrie, va aplica penalităţi de întârziere.
Până atunci, circulaţia în zonă va fi din nou restricţionată, desfăşurându-se pe o singură bandă pe sens.

https://www.sursadevest.ro/se-sparge-din-nou-betonul-in-zona-torontalului


iuli

Hai ca inteleg ca aia de la PORR sunt batuti in cap si au comandat alte sine, sau au citit proiectul invers, sau draci stie ce a fost la ei in cap. Dar supervizorii ce au facut? Aia ar trebui sa plateasca tot. Nu poti ca doi ani sa nu iti dai seama ca o ia curba cu alta raza!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Cuneo

Tramvaiul n-a mai 'sters' stalpul la noile teste de pe bulevardul Cetatii, dupa ce muncitorii au mutat liniile, la Timisoara

TIMISOARA. S-au incheiat operatiunile de mutare a sinelor de tramvai pe bulevardul Cetatii unde in urma cu aproape 3 saptamani, la probe, s-a constatat ca liniile erau prea aproape de un stalp, iar garniturile nu puteau trece.

In noaptea de miercuri spre joi au fost facute teste in bucla de la Ciocanul, iar tramvaiele, doua Bozankaya si unul vechi, au mers in siguranta pe noul traseu modificat, fara sa mai loveasca vreun stalp de sustinere a firelor de contact.

Muncitorii de la firma PORR aveau termen pana in 27 decembrie sa remedieze greseala, au spart betonul si au reconfigurat liniile in curba.
In cursul dupa-amiezii de joi, au fost ridicate si restrictiile de trafic impuse in zona pana la remedierea defectiunii.Astfel, este de asteptat ca, in scurt timp, circulatia tramvaielor pe bulevardul Cetatii modernizat sa fie deschisa.

Va reamintim, la inceputul lunii decembrie, aveau loc primele probe cu tramvaiul pe noile linii de pe Bulevardul Cetatii din Timisoara. Totul a decurs fara probleme pana la momentul la care garnitura a trebuit sa faca virajul la stanga, de pe Calea Torontalului pe Bulevardul Cetatii, si a lovit unul dintre stalpii care sustin firele de contact, pentru ca spatiul dintre linii si stalp era prea ingust.

Lucrarile pe Cetatii au fost executate de Porr Construct, care s-a asociat cu alte 7 firme, si au durat doi ani si jumatate, dupa ce a fost acordata o pasuire din partea primariei.

Amplasamentul a fost predat constructorului de vechea administratie in septembrie 2020. Insa, proiectul pentru modernizarea Bulevardului Cetatii a fost revizuit si modificat de catre specialistii lui Dominic Fritz inainte de a incepe lucrarile in vara lui 2021. Printre modificarile realizate s-au numarat redimensionarea trotuarelor si pistelor de biciclete, care sunt mai late decat prevedea planul initial, in detrimentul carosabilului, dar si realizarea unor treceri de pietoni in plus si o mutare a liniilor de tramvai.

Porr Construct a fost lider de asociere, iar tert Porr Bau GmbH, in timp ce subcontractanti au fost Baicons Impex SRL, Imsat, Sanel, Swarco Traffic Romania, Manro SRL si SC Pesit Rom SRL.

Constructorii au primit pentru lucrare peste 22 de milioane de euro cu TVA.


https://www.opiniatimisoarei.ro/tramvaiul-n-a-mai-sters-stalpul-la-noile-teste

Cuneo


Cuneo



iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

De la frameD Future PRODUCTIONS: Avem pavaj pe Pasarela Gelu - Crizantemelor | Stadiu lucrări 26.04.2024 Timișoara

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cuneo


Cuneo

Noile Clădiri ale UMF Timișoara


sursa: frameD Future PRODUCTIONS

dan tm

#731
Marti am dat o tura pe drumul judetean 593C care va lega Șagul de Sînmihaiul Român. Nu am gasit alt loc unde sa postez.

pozele incep de la DJ 593 in Șag



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)





(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

intoarcerea a fost prin Timisoara. In Freidorf am pozat centura sud

(GPS)

dan tm

Am dat o tura pe santier.
S-a inceput decopertarea pentru sensul giratoriu cu DJ 593 si DC 202

fata de data trecuta este nivelat, se pune ciment si se compacteaza, nu stiu cum se numeste operatiunea.

Pe teritoriul Sinmihaiul Roman este pus un strat de balastru care este compactat. Se circula bine.

este foarte complicat si frustrant sa pui poze. Nu se incarca toate.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Am dat o tura pe santierul drumului judetean DJ 593 C de data asta de la Sînmihaiul Român spre Șag.

pe zona Sînmihai s-a mai lucrat la timpanele podetelor, nu am remarcat ceva deosebit la pietruire.

pe tot drumul pîna la o ferma in Șag s-au facut din loc in loc niste podete din tuburi de beton sau teava corugata pe latimea drumului.
Pe o portiune se face sant de scurgere pe dreapta in sendul de mers.
dupa ferma spre Șag s-a adus balastru.
Pîna la intersectia cu DJ 593 nu sînt mari modificari.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

 

dan tm

#734
Pentru prima data azi am reusit sa ajung din Parța la Petroman.
Un fost drum comunal care era mai degraba agricol este in santier ca drumul județean DJ 593 B.
Acesta incepe din DJ 593 in dreptul haltei CFR Parța, traverseaza rîul Timiș si merge pe cîmp spre Petroman. (este vechiul drum spre granita).

cheia de bolta a intregului proiect este podul peste rîul Timiș.

Șantierul este atacat imediat după ieșirea din Parța.

la podul peste Timișul Mort podul vechi, Podul Turcului este distrus.

de la inceput se observa o alta abordare fata de drumul DJ 593C. Aici lucrează Porr, nu mai este balastru ci piatră concasată.

exista portiuni care nu sînt atacate se vad țărușii din teren.

am pozat pînă la intrarea pe asfalt in Petroman.
De acolo ne-am intors pe DJ 693 B pînă la halta CFR Cebza de unde pe DJ 593 am ajuns la intesectia cu DJ 593C (ultima poza postata unde scrie 2 Șag. ;)
poate intereseaza pe cineva si drumurile locale.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader