[TM] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Timisoara

Started by radutm, October 10, 2012, 09:25:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

H4B care este ca nu gasesc exact ?

Au pus intre timp si parapet intre trotuar si sosea . Situatia provizorie este clar indicata pe respectivul parapet/grilaj, plus ca e blocat jumatate de trotuar, posibil pe acolo sa traseze si pistele de biciclete in viitor


alecu26

Ala cel mai mare...de autostrazi. Ala e H4B. Undeva la 1.5 metri inaltime.
E OK asta din poza. Si pare foarte solid.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

elphax

#587
asta am avut inainte, nu gasesc nimic legat de noua balustrada



ca si idee, asa arata podul Michelangelo refacut acum cativa ani



elphax

Podul Stefan cel Mare / Dragalina este parasit, nu mai e nici un muncitor desi a fost vreme frumoasa ultimele saptamani, puteau finaliza.
In schimb se apropie de finalizare Podul Eroilor aflat la 300 m in aval. S-a turnat primul strat de asfalt

link

Cuneo

S-a deschis traficul rutier pe Podul Eroilor, la Timisoara

TIMISOARA. Inca o gura de oxigen pentru soferi, la Timisoara.
La aproape o luna de la deschiderea circulatiei pe Podul Dragalina, soferii pot trece cu masinile si pe celalalt pod aflat inca in reabilitare in zona Iosefin, Eroilor.
Traficul a fost deschis abia marti in jurul orei 13.00, intrucat ploaia de luni a dat peste cap planurile primariei de a da unda verde masinilor pe pod inca de la inceputul saptamanii. Muncitorii n-au putut finaliza marcajele.
,,Din pacate, vremea nu ne a permis sa marcam tot ce trebuia sa fie marcat pentru a da drumul la trafic luni dimineata. Totul era pregatit, numai ca nu s-a putut face marcajul. Podul este marcat, dar nu s-a mai apucat a se face marcajul trecerii de pietoni. Nu am vrut sa dam drumul la trafic in aceste conditii. Astazi vom da drumul la trafic, pentru ca s-a zvantat suficient incat sa se poata marca. Se va mai lucra in continuare la racorduri, se vor face finisaje in zona parapetelor. Inca nu putem da drumul la biciclisti pe pistele de sub poduri,,, a declarat marti primarul Nicolae Robu.
In saptamanile urmatoare se va lucra in continuare la Podul Eroilor pentru amenajarea pistelor de biciclete de dedesubt, la balustrade si alte finisaje.
Interventiile continua si la Podul Dragalina, deja deschis traficului de o luna.



https://www.opiniatimisoarei.ro/s-a-deschis-traficul-rutier-pe-podul-eroilor-la-timisoara

nabucodonosor19


MarcoPolo

Exact!
Podul ala uneste 2 strazi cu o banda si sens unic, si curtea unei fabrici cu o piata.
Plus e situat intre alte 2 poduri pe o distanta de cateva sute de metri, ambele de capacitate mare, din care unul renovat acu o luna.
Nici inainte nu era trafic mai deloc pe acolo.

OK, orice investitie si orice imbunatatire e buna, asa progresam, insa mai bine investeau intr-un alt pod, sau mai bine faceau un pod nou altundeva!

nabucodonosor19

Bravo, frumos explicat, mie mi-a fost lene sa scriu atat dar sunt de acord in totalitate :D
Singurul meu argument in favoarea largirii ar fi ca daca tot trebuia consolidat si daca tot blochezi circulatia il faci mai lat, just in case

Vlad94

De ce spuneți că este inutil. Podul ar putea fi folosit pentru înlăturarea virajului la stânga dinspre Gară spre Splaiul Tudor Vladimirescu, pentru accesul autocarelor dinspre autogară și este folosit de cei care vor să ajungă în zona Dâmbovița dinspre centru. Podul va fi mult mai util după ce se va deschide acea stradă prin interiorul ELBA.

nabucodonosor19

Pt ce ai spus tu podul putea fi folosit si cu 2 benzi, nu trebuiau 4

Aia cu drumul pe la Elba e bullshit, tocmai ti-a explicat colegul ca ai in dreapta si stanga 2 poduri largi situate pe bulevarde cu 4 benzi, ca-l mai faci si pe asta intre ele nu ajuta la nimic

mircea

Poate că a doua bandă e pentru cei care fac stânga la coborârea de pe pod, să nu-i blocheze pe ceilalți, în condițiile în care vine noua stradă prin Elba cu trafic după ea.
Da, două poduri noi ( Jiul și Solventul) ar fi utile, dar nu văd unde e problema în a lărgi și altele la renovare.

elphax

Podul vechi era chiar o problema - suprafata din piatra cubica, se deteriora tot timpul. Chiar si fara strada de la Elba, benzile in plus fluidizeaza putin traficul crescut spre zona Dambovita - Freidorf. Si din ce se promite, la anul se inchide podul Muncii aflat in aval. Deci parte din trafic se va muta pe podul Eroilor


Cuneo

4 benzi de circulatie, parcari, piste de biciclete, extindere retea de troleibuz, dar si amenajarea a 2 sensuri giratorii. Strada din Timisoara care se va schimba cu 8 milioane de euro

TIMISOARA. Se cauta un constructor, la mai bine de 2 ani de cand a fost intocmit studiul de fezabilitate pentru schimbarea radicala a uneia dintre cele mai circulate strazi din Timisoara.
Procesul de modernizare prevede, pe langa extinderea carosabilului, refacerea trotuarelor, amenajarea de locuri de parcare si piste pentru biciclisti, dar si schimbarea utilitatilor in subteran si infiintarea a 2 sensuri giratorii.
Este vorba de strada Maresal Constantin Prezan, fosta Lidia, asa cum o stiu mai bine timisorenii, tronsonul dintre intersectia cu Calea Martirilor (la fosta Baricada) si sensul de la AEM, Piata Ghe. Domasneanu.
La finele lunii noiembrie, Primaria Timisoara lansa licitatia in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, ,,Modernizare si extindere la 4 benzi str. Maresal C-tin Prezan (Lidia) – Venus,,.
Potrivit documentatiei, lucrarile vor cuprinde:
– extinderea la 4 benzi de circulatie, 2 pe sens, de la intersectia cu strada Calea Martirilor 1989 şi strada Venus până in sensul giratoriu P-ta Gheorghe Domasneanu
– reamenajarea geometriei intersectiei cu B-dul Sudului
– reamenajare geometriei intersectiei cu Calea Urseni si strada Venus
– amenajare trotuare, amenajare piste de biciclete, amenajare locuri de parcare, amenajare zone verzi
– extinderea retelei de troleibuz
– lucrări pentru siguranta circulatiei: (marcaje si indicatoare rutiere)
– retele edilitare: canalizare pluviala si menajera, retea de alimentare cu apa
– canal tehnic
Studiul de fezabilitate a fost finalizat inca din 2017, iar pana la Boboteaza sunt asteptate oferte pentru realizarea proiectului.
,,In zona ramificatiei spre Uzina de Apa de la Urseni, se va face un sens giratoriu nou, si se va mai face un giratoriu la intersectia Sudului cu Prezan, unde era acea casa, pe care am preluat-o si am demolat-o,,, explica atunci primarul Nicolae Robu.
Lucrarea este estimata la 38.355.691 lei, adica putin peste 8 milioane de euro, bani asigurati de la bugetul local.
Santierul pentru reamenajarea strazii Maresal C-tin Prezan (fosta Lidia) ar trebui sa nu dureze mai mult de un an si 4 luni.
Firmele de constructii interesate isi pot depune ofertele pana in 6 ianuarie 2020, la orele 15.00.

https://www.opiniatimisoarei.ro/4-benzi-de-circulatie-parcari-piste-de-biciclete-extindere-retea-de-troleibuz


Cuneo

Licitatie de aproape 30 de milioane de euro la Timisoara pentru transformarea Caii Bogdanestilor in cel mai frumos bulevard din oras. Va avea gazon intre liniile de tramvai si cea mai lata pista de biciclete. Ce conditii au fost puse

TIMISOARA. Una dintre cele mai asteptate lucrari din Timisoara a primit in octombrie anul trecut finantarea, in cea mai mare parte din bani europeni, iar joi dimineata s-a lansat licitatia pentru proiectare si executie.
Este vorba de proiectul ,,Reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in Municipiul Timisoara, Traseul 5, Calea Bogdanestilor", caruia i se adauga cumpararea a inca 7 tramvaie noi.
Anuntul pentru gasirea unui constructor a fost postat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.
Conform documentatiei, ampla lucrare ,,Reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in Municipiul Timisoara, Traseu 5, Calea Bogdaneastilor" priveste: reabilitarea liniei cale de tramvai, care va fi dubla si se va amplasa in axul strazii, in platforma proprie, largirea la 2 benzi pe sens a carosabilului, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete si de zone verzi, aducandu-se astfel o contributie substantiala la reducerea emisiilor de poluanti in atmosfera, reducerea prafului, a nivelului de zgomot si implicit la cresterea confortului si sigurantei circulatiei. Se vor realiza 2,1 km linie cale dubla de tramvai – 0,2 km linie cale simpla de tramvai – 35.900 mp suprafata carosabila modernizata – 7 bucati statii de tramvai – 12.220 mp suprafata trotuare – 4000 m piste pentru biciclete,,, se arata in anuntul de pe SICAP.
Primaria Timisoara a pus conditii importante pentru firmele care se vor arata interesate sa preia aceasta lucrare.
Acestea au obligatia de a dispune de minim un proiectant in specialitatea cai ferate/linii de tramvai, sau echivalent, certificat si calificat in domeniu in conformitate cu legislatia in vigoare, cu experienta profesionala dovedita, dar si de minim un proiectant in specialitatea drumuri si poduri, sau echivalent, de asemenea certificat si calificat in domeniu, cu experienta dovedita.
Suma estimata este de 111.536.048, fara TVA, adica 27.767.342 de euro, cu TVA.
Data limita pana la care firmele interesate isi pot depune ofertele este 9 martie.
Va reamintim, ADR Vest si Primaria Timisoara au iscalit in octombrie 2019 contractul de finantare de 51,82 milioane euro, din aceasta suma 28,87 milioane euro reprezentand finantare nerambursabila din fonduri europene, municipalitatea urmand sa asigure diferenta de aproximativ 20 de milioane.Prin aceste doua proiecte sunt asigurati banii pentru reabilitarea liniior de tramvai si modernizarea strazii Calea Bogdanestilor, respectiv pentru achizitionarea a 7 tramvaie noi si moderne de la Bozankaya (Turcia), pe langa cele deja comandate. Asadar, aproximativ 30 de milioane de euro sunt alocati refacerii bulevardului si 20 de milioane pentru achizitia de noi garnituri.
Modernizarea Caii Bogdanestilor si a statiilor STPT de pe traseu aduce o premiera la Timisoara. Vor fi montate automate pentru bilete.



https://www.opiniatimisoarei.ro/licitatie-de-aproape-30-de-milioane-de-euro-la-timisoara