[BH] Centura Oradea

Started by NGC, July 24, 2015, 10:37:40 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oneLess

#435
^ A postat și a scris pe cover: DEx16 se deschide anul viitor!

marinul

Eu am zis de acum 2/3 saptamani ca m-am resemnat si nu cred ca mai deschid ceva anul asta  :)

si video-ul



bacovia

Tulai ce coada la iesire din tara. O sa fie o aventura intersectia cu A3. 

oneLess

Cei care vor veni de pe DEx16 cum se vor așeza la coadă ?

ijwtsh

Ce vine prima data, Schengen sau inca o banda? :D

marinul

cea mai simpla pare Schengen, modificarea nodului este o solutie de +3 ani.
macar patrunderea voluntara pe contrasens o sa fie mai complicata, pe pasaj o sa se monteze stalpi de plastic care delimiteaza sensurile.
o rectificare: sub pasajul de la km 3 pare ca s-a asternut stratul de uzura

gicu

O soluție temporară ar fi ca toate TIR-urile ce vin de pe DX să trebuiască să iasă spre Biharia înainte de pasaj și să facă o zonă de întoarcere pe bucata nefolosită a A3, la est de DN19. Dar pentru asta trebuie anticipare și proactivitate, cuvinte care la CNAIR nu se cunosc.

bacovia

Pai si cum te incadrezi pe banda 1 (venind dinspre DX) daca e blocata de TIR-uri?

gicu

Se lasă loc pentru ca turismele să intre be B1 și apoi pe B2.

ovicor

O camera la intrarea de pe banda pe A3 si un ecran la intrare  pe bretea de pe DEx16. Tirurile sa astepte pe banda 2 a DEx si sa patrunda pe bretea doar daca vad ca au loc fara a bloca traficul restului autovehiculelor. La confluenta fluxurilor de tiruri sa se aplice regula fermoarului. Dupa ce cele doua bretele de pe pod se despart, banda de intrare pe A3 se poate lati, asigurandu-se banda de stocare pentru cateva tiruri, astfel incat sa nu se impiedice accesul  celorlalte autovehicule.

danvoicu

Ha ha ha ! Cine o sa plateasca facturile de intretinere si de consum energie pe megailuminatul campului de pe ultima portiune pana la A3 ? Prostii? Tot ei mereu ? Unii fac un rahat si alti sunt obligati sa-l manance? Haules baules.

rocklee

Nici o grija nul plateste nimeni...sting becurile dupa inaugurare si gata .
Motivul economie energetică.
 :D  8)..

marinul

La noi cand tirurile blochează un drum le trimitem prin alta parte. Nu ar fi exclus ca in zilele cand se blochează nodul, traficul greu sa fie deviat prin nodul de la km 11-Biharia sau prin Bors 1.

Prima tură doar pe asfalt intre km 19-km 3, mai este uzură de așternut in cateva locuri


ncb

Ilie Bolojan pe Facebook:

QuoteSE DESCHIDE CIRCULAȚIEI PASAJUL DINTRE SÂNTANDREI ȘI ORADEA, DIN ZONA CAZABAN
Mâine dimineață, în jurul orei 10, se va deschide circulației pasajul rutier subteran de pe drumul de legătură dintre comuna Sântandrei și zona Cazaban din Oradea.
După ce timp de mai multe luni circulația a fost deviată, în aceste zile se execută ultimele lucrări: semnalizările rutiere, montarea bordurilor de la marginea pistei de biciclete și legarea la sistemul de evacuare a apelor pluviale.
Pasajul are o înălțime de 5 metri, două benzi de circulație de 3,5 metri lățime fiecare, o pistă de biciclete și un trotuar late de peste 3 metri. Acestea subtraversează drumul expres ce leagă Oradea de autostrada Transilvania.
În zona limitrofă acestui pasaj va fi cel mai important nod rutier din județul Bihor: intersecția cu drumul expres Arad - Oradea și legăturile cu Oradea și Sântandrei.  Lucrările la nodul rutier sunt cuprinse în proiectul drumului expres Arad - Oradea și vor începe anul viitor. Această soluție de trafic, pasaje și bretele de viraj dreapta, va înlocui soluția inițială cu sens giratoriu și va fluidiza circulația.
Pistei de biciclete ce leagă Oradea de Sântandrei îi va fi asigurată continuitatea prin deschiderea acestui  pasaj, siguranța bicicliștilor și a pietonilor fiind rezolvată printr-un parapet separator de protecție montat pe rampe și în pasaj.
De mâine, după deschiderea circulației prin noul pasaj, constructorii de la Strabag vor trece la completarea terasamentului drumului expres, în zona pe unde a fost necesară devierea circulației.
Pasajul este rezultatul unei colaborări între Compania națională de autostrăzi - CNAIR, Zona Metropolitană Oradea, Primăria Oradea și Consiliul Județean Bihor.
Mulțumesc constructorilor și tuturor partenerilor pentru finalizarea acestei lucrări.
Ne cerem scuze celor care circulă pe relația Toboliu, Giriș și Sântandrei, spre Oradea, pentru inconveniențele generate de aceste lucrări.

Link cu poze

marinul

Ultima filmare pe anul asta cu drumul de legatura centura-A3