[BH] Centura Oradea

Started by NGC, July 24, 2015, 10:37:40 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

"Intelegerea" cu Selina e ca au plecat aprox 5-6 ingineri  SI cativa fosti directori(ex Roman) la Erbasu atrasi de bani mai multi si proiectele de viitor ale firmei in zona Bihor-Salaj.Iar asocierea cu slovacii este doar pe hartie, pentru experienta similara,slovacii nu fac nimic in Romania,doar incaseaza comisionul pentru participare la licitatii.
Din anumte discutii pe care le-am auzit prin targ,(din interiorul Erbasu) se pare ca se va ridica o noua forta a constructorilor romani(pe langa Selina,UMB) in constructia de drumuri si autostrazi.Cel putin aceasta e dorinta si planurile de viitor.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

marinul

Nu se inteleg oare si la niste utilaje, statie de asfalt, etc? Relatia deja a fost formata :)

In alta ordine de idei, de trecut in revista si stadiul la pasajul Universitatii din 17.02



LUCRĂRILE LA PASAJUL UNIVERSITĂŢII DE PE CENTURĂ, REALIZATE ÎN PROPORŢIE DE 80%

Lucrările pentru amenajarea intersecției prin pasaj denivelat între drumul de centură al municipiului Oradea și str. Universității, realizate de Primăria Oradea prin Direcția Tehnică, au ajuns la un stadiu de realizare de 80%.

Lucrările sunt executate de către firma SC Porr Construct SRL și au demarat în octombrie 2019, iar valoarea contractului de lucrări este de 30.103.485,75 lei (fără TVA).

Pasajul s-a executat de-a lungul drumului de centură, de o parte și de alta a străzii Universității, are 3 deschideri de 24 m și o lungime de 72 m, lungimea totală a rampelor fiind de 473 m.

De asemenea, pasajul are două benzi de circulație pe sens, lățimea părții carosabile fiind de 14 m. Bretelele de legătură la girație, câte una pe direcție, vor asigura toate relațiile de legătură între drumul de centură și drumurile laterale. Lățimea părții carosabile a bretelelor este de 3.5 m și va fi delimitată de un trotuar în zona sensului giratoriu. Sensul giratoriu va avea 5 ramuri: Borș, Cluj, str. Universității, str. Ogorului și strada nouă de acces la Piața 100.

În prezent se lucrează la sensul giratoriu de sub pasaj. În vederea execuţiei acestuia, în perioada 9 - 27 februarie circulația pe relația Borș-Cluj se desfășoară prin: bretea - sens giratoriu existent - drum colector - centura Oradea, iar circulația pe sensul Cluj - Borș  se desfăşoară prin: bretea - sens giratoriu existent - bretea centura Oradea. Circulația dinspre Piața 100 înspre str. Universității, cât și virajul spre stânga sunt interzise și semnalizate corespunzător (obligatoriu la dreapta), cu accesul interzis sub pasaj.

În ceea ce privește lucrările executate, după forarea celor 53 de piloți, s-au executat pilele și culeile, după care s-a trecut la montarea celor 45 de grinzi prevăzute în proiect, care au rolul de a susține grinzile pasajului. Astfel, 15 grinzi au fost amplasate aferent deschiderii dinspre Cluj a pasajului, alte 15 grinzi s-au montat la deschiderea dinspre Borș și ultimele 15 grinzi în partea de mijloc a pasajului.

Rampele sunt asfaltate la nivel de binder, urmând să fie realizată și asfaltarea. Totodată, de-o parte și de alta a pasajului s-au montat stâlpi de iluminat.

,,În ceea ce privește pasajul propriu-zis, a fost realizată armarea structurii acestuia, s-a realizat suprabetonarea și urmează ca, în funcție de condițiile meteo, să se treacă la lucrările de hidroizolație. Aceste lucrări specifice de hidroizolație necesită însă temperaturi cu plus zi/noapte și lipsa umidității. După realizarea acestora se va continua cu asfaltarea pasajului, astfel ca până în luna aprilie întreaga lucrare de amenajare a intersecției prin pasaj denivelat între drumul de centură al municipiului Oradea și str. Universității să fie gata", a declarat primarul Florin Birta.

Pe sub pasaj, la capătul dinspre Cartierul Europa, a fost realizată o trecere pentru pietoni/ pasaj pietonal cu lățimea de 4 metri, la care urmează să se execute lucrările de finisare. Această trecere va face legătura cu Piața 100 pentru cei care vin de pe strada Universității, cu semafoare în dreptul benzilor de ocolire a pasajului.

Conform contractului, termenul de finalizare pentru amenajarea intersecției prin pasaj denivelat între drumul de centură al municipiului Oradea și str. Universității este aprilie 2021.











Powered by API/PUM imgur uploader

oradea.ro



marinul


kumar

A FOST FINALIZATĂ ASFALTAREA PASAJULUI SUPRATERAN DIN ZONA UNIVERSITĂȚII

Săptămâna aceasta constructorii au turnat stratul de uzură pe pasajul suprateran din zona Universității. Acum se lucrează la rosturile de dilatare ale pasajului și la montarea parapețiilor metalici laterali.
Estimăm că în jurul datei de 20 martie circulația va fi deviată pe pasaj pentru a putea finaliza și bretelele de ocolire.
Totodată se lucrează la amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj și la accesele pietonale și de bicicletă.













Powered by API/PUM imgur uploader

Birta pe Facebook


marinul


Poputes

Se mai stie ceva de Legatura Centurii Oradea cu A3 (Biharia)? S-a apucat CNAIR de reevaluarea ofertelor primite de la STRABAG si ERBASU ?

NGC

Da, s-au apucat. Nu, nu e pacaleala de 1 Aprilie.
Au solicitat deja clarificari celor 2 ofertanti in discutie, iar CONSTRUCTII ERBASU a si contestat doua din solicitari.
Zic io cand e ceva important de zis. ;)

raulbogdan23

QuoteCONTRACTUL DE PROIECTARE PENTRU CENTURILE METROPOLITANE ALE ORADEI A FOST SEMNAT
Pentru îmbunătățirea fluenței circulației în Zona Metropolitană a Municipiului Oradea, unde avem, de exemplu, un trafic de peste 20 de mii de mașini în 24 de ore din direcția Cluj, am pregătit realizarea unor proiecte de centuri care vor ocoli comunele Oșorhei, Nojorid, Sântandrei, Sânmartin și Biharia.
Primele trei centuri (Oșorhei – 5,8 km, Nojorid – 8,4 km și Sântandrei – 5 km) au fost clasificate la sfârșitul anului trecut ca drumuri județene, au fost preluate de Consiliul Județean Bihor și am demarat organizarea licitației pentru selectarea unei firme care să realizeze proiectele tehnice pentru aceste drumuri noi.
Licitația s-a finalizat și astăzi am semnat contractul de execuție pentru realizarea PT-urilor cu firma SC ADURO IMPEX SRL.
Proiectele tehnice vor fi finalizate în termen de 6 luni și le vom depune pentru finanțare prin Programul Operațional Regional la Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest. La sfârșitul acestui an vom organiza licitațiile pentru selectarea constructorilor, iar la primăvară ne propunem să începem lucrările.
Din 2024 se va circula pe aceste trei centuri. În zilele următoare, firma SC ADURO IMPEX SRL își va constitui garanția de bună execuție, iar de săptămâna viitoare vor începe efectiv lucrările de proiectare. Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Asistență Tehnică.
Între timp, lucrăm și la realizarea centurilor Sânmartin și Biharia.
Noua rețea de drumuri metropolitane care va fi construită în următorii ani va face ca cei care navetează din și spre Oradea să câștige în fiecare zi minutele pierdute în trafic pentru a petrece timp cu familiile lor. Ambuteiajele care se creează astăzi la ieșirea din Oradea spre Oșorhei în orele după-amiezii nu vor mai exista.

Sursa: https://www.facebook.com/ilie.bolojan/posts/300328294785218





Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

Ce se mai audecu drumul de legatura a centuri Oradea cu A3... :o

reed

Florin Birta: "Începând de azi, circulația rutieră pe bretelele și girația de sub pasajul suprateran din zona Universității este deschisă.
👉 Bretelele de legătură la girație, câte una pe direcție, asigură toate relațiile de legătură între drumul de centură și drumurile laterale. Partea carosabilă a bretelelor are lăţimea de 3,5 m, fiind delimitată de un trotuar în zona sensului giratoriu. Sensul giratoriu are 5 ramuri: Borș, Cluj, strada Universității, strada Ogorului și strada nouă de acces la Piața 100.
👉 Pe sub pasaj, la capătul dinspre Cartierul Europa, a fost realizată o trecere pentru pietoni/pasaj pietonal cu lățimea de 4 metri, la care s-au executat deja și lucrările de finisare. Această trecere face legătura cu Piața 100 pentru cei care vin de pe strada Universității."








NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Legatura Centura Oradea (Giratie Calea Sintandrei) - Autostrada A3 (Biharia)"

Quote from: NGC on February 16, 2021, 06:45:59 PM
Asta este decizia CAB din 11.02.2021.

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Admite excepţia rămânerii fără obiect a cererii de suspendare a procedurii. Respinge cererea de suspendare a procedurii de atribuire ca rămasă fără obiect. Respinge ca neîntemeiată excepţia autorităţii de lucru judecat invocată faţă de plângerea formulată de petenta Construcţii Erbaşu SA. Respinge plângerea formulată de petenta Rizzani de Eccher SPA ca nefondată. Admite plângerea formulată de petenta Construcţii Erbaşu SA. Modifică în parte decizia CNSC: În rejudecarea contestaţiei formulată de Construcţii Erbaşu SA: Admite în parte contestaţia. Anulează adresele nr. 92/52723/18.08.2020 şi nr. 92/52722/18.08.2020, precum şi în parte raportul de atribuire a procedurii nr. 24/5498/18.08.2020 cu privire la ofertele Construcţii Erbaşu SA şi, respectiv Strabag SRL. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta Construcţii Erbaşu SA privire la punctajul acordat potrivit criteriului de atribuire de la cap. II.2.5 ,,Criterii de atribuire" din FDA, referitor la experienta detinuta de seful echipei de proiectare-Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Sef echipa proiectare si/ sau Adjunct Sef Echipa proiectare si/ sau Sef Proiect si/ sau Adjunct Sef Proiect in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite si/sau completate Studii de Fezabilitate si/ sau Proiecte Tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire de autostrazi si/ sau drumuri nationale si/ sau drumuri expres şi, respectiv, experienta detinuta de inginerul proiectant lucrari de consolidare-Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant si/ sau Inginer proiectant lucrari de consolidare si/ sau Inginer proiectant consolidari de terasamente in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite si/sau completate Studii de Fezabilitate si/ sau Proiecte Tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire de autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres, in cadrul carora sa fi intocmit sau verificat minim partile desenate si breviarele de calcul pentru lucrari de consolidare. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta Strabag SRL, după cum urmează: - cu privire la cerinţa 6 din Cap. III.1.3.a) Capacitatea tehnică şi/sau profesională din FDA ,,ofertantul trebuie să demonstreze că are la dispoziţie/are acces la următoarele utilaje, instalaţii şi echipamente tehnice pentru execuţia lucrărilor" prin raportare la cap. IV.4.1 Modul de prezentare a ofertei tehnice din FDA ,,Ofertantul are obligaţia de a elabora şi prezenta Propunerea Tehnică astfel încât să corespundă cerinţelor minime prevăzute în Cerinţele Beneficiarului din cadrul Documentaţiei de atribuire, respectând cel puţin conţinutul minim indicat în Formularul nr.4 ,,Propunerea Tehnică", respectiv: pct. VI. Echipamente/instalaţii/utilaje la dispoziţia ofertantului pentru executarea contractului ,,•Ofertantul va furniza informatii privind locatia unde se afla echipamentele disponibile pentru acest contract."; - cu privire la punctajul acordat potrivit criteriului de atribuire de la cap. II.2.5 ,,Criterii de atribuire" din FDA, referitor la experienţa deţinută de managerul de proiect ,,Experienta detinuta in pozitia de Manager Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect in cadrul unor contracte de supervizare executie lucrari si/ sau supervizare proiectare si executie lucrari si/ sau executie lucrari si/sau proiectare si executie lucrari de constructie noua si/ sau modernizare si/ sau largire autostrazi si/ sau drumuri nationale si/ sau drumuri expres."; -cu privire la punctajul acordat pentru criteriul de atribuire de la cap. II.2.5 ,,Criterii de atribuire"- Metodologia de realizare a contractului si planificarea resurselor tehnice si umane in corelare cu specificul si complexitatea activităţilor contractului-Descrierea, reprezentarea grafică si planificarea activităţilor contractului in corelare cu resursele tehnice si umane raportat la specificul si complexitatea activităţilor, prin verificarea corelării lucrărilor executate cu Cerinţele autorităţii contractante în cazul lucrărilor de terasamente, precum şi conformitatea propunerii tehnice prin raportare la cerinţa din Formularul 4, pct. B ,,Pentru conformitatea Propunerii Tehnice, ofertantii trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii Tehnice si următoarele elemente: ...", ambele cu referire la ,,lucrările de terasamente". Respinge în rest contestaţia formulată de Construcţii Erbaşu SA. Respinge ca neîntemeiată în parte, în limita admiterii contestaţiei, cererea de intervenţie accesorie formulată de Strabag SRL. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată azi 16.02.2021 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

Parca am mai scris pe undeva ca CNAIR a "reevaluat" oferta celor de la CONSTRUCTII ERBASU si le-au cerut niste clarificari pe care CONSTRUCTII ERBASU le-a contestat, dar nu gasesc unde am scris.
In orice caz, CNSC a respins zilele trecute contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU, dar e de asteptat ca ei sa conteste decizia CNSC.

marinul


NGC

^^

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Legatura Centura Oradea (Giratie Calea Sintandrei) - Autostrada A3 (Biharia)"

Quote from: NGC on May 31, 2021, 05:19:12 PM
In orice caz, CNSC a respins zilele trecute contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU, dar e de asteptat ca ei sa conteste decizia CNSC.

Dupa cum era de asteptat, CONSTRUCTII ERBASU a facut recurs la decizia CNSC. Mai dureaza asadar pana avem un deznodamant.

Poputes

#193
^
Se pare ca CNAIR nu mai asteapta dupa rezultatul recursului:

QuoteVineri, 18.06.2021, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru PROIECTARE ȘI EXECUȚIE ,,Legătura Centura Oradea (Girație Calea Sîntandrei) - Autostrada A3 (Biharia)".

Ofertantul desemnat câștigător este S.C. STRABAG SRL cu preţul de 545.910.100,02 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 30 luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.

Lungimea traseului este de 18,96 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-proiectarea-%C8%99i-6

vladioan_bv

#194
Salutare,
nu s-ar putea corela cele doua drumuri in acest mod? doar cu un singur pasaj si cu pastrarea celor doua noduri?

             
Powered by API/PUM imgur uploader