[BH] Centura Oradea

Started by NGC, July 24, 2015, 10:37:40 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marinul

La Auchan si Selgros ai 2 benzi pe sens aici e doar o banda. Posibil ca latimea sa fie aceeasi dar fiind doar una ai senzatia ca e mai ingusta

marinul

Am primit azi cateva poze  de la pasajul Universitatii, directia Cluj-Napoca - Bors














Powered by API/PUM imgur uploader


Poputes

S-a respins contestatia lui ERBASU la Curtea de Apel:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000386377&id_inst=2
QuoteSolutia pe scurt: Respinge excepţiile netimbrării şi inadmisibilităţii plângerii ca nefondate. Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

Deci ramane castigator STRABAG? Se poate semna contractul pt legatura centurii cu A3 ?

kumar

Constructorii pregătesc montarea grinzilor pe pasajul suprateran de la Piaţa 100





Construcţia pasajului suprateran de pe şoseaua de centură din dreptul Pieţei 100 a intrat în linie dreaptă.

Lucrările la cele două culei de la marginile viitorului pasaj suprateran şi cele două pile din mijloc care vor susţine structura acestuia sunt în curs de finalizare.

"Reprezentanţii firmei constructoare ne-au confirmat zilele trecute că în jurul datei de 15 noiembrie vor începe montarea grinzilor pe pasaj. Operaţiunea va dura circa o săptămână după care se armează şi se toarnă suprastructura de beton pentru a se putea turna asfaltul", a declarat primarul Florin Birta pentru BIHOREANUL.

Potrivit primarului, dacă starea vremii va permite continuarea lucrărilor în acelaşi ritm, pasajul suprateran ar putea fi deschis circulaţiei rutiere în cea de-a doua jumătate a lunii decembrie chiar dacă constructorii vor mai avea de lucru la finisaje.

Sursa

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Legatura Centura Oradea (Giratie Calea Sintandrei) - Autostrada A3 (Biharia)"

@Poputes: Nu se poate semna deocamdata nimic. Recursul pe care te-ai grabit sa il verifici este de fapt recursul de la prima contestatie a celor de la CONSTRUCTII ERBASU.

Mai dureaza. Va tin oricum la curent.

marinul

Pozele de mai sus sunt mai vechi. Pun cateva poze de saptamana asta de luni

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

Am uitat sa pun proiectul asta, initial se dorea pasaj subteran dar din cauza costurilor o sa fie suprateran.Se estimeaza ca dupa finalizarea drumului de legatura cu A3, A3  si A11 o sa fie printre cele mai aglomerate intrari in oras.


Pasaj suprateran în strada Meșteșugarilor, cu acces la nodul rutier drumul expres și ieșirea de pe autrostradă

Promis de primarul Florin Birta ca o lucrare de finețe arhitecturală, pasajul va ajunge, în punctul său cel mai critic, la o distanță de 6 m față de blocurile din Ioșia.
Strada Meșteșugarilor va deveni o cale de acces în Oradea de o importanță comparabilă cu cea a Căii Clujului. O prelungire a acesteia peste câmp, dincolo de linia de cale ferată, va lega urbea de nodul rutier unde se întâlnesc, indirect, drumul expres dinspre Arad și ieșirea de pe Autostrada Transilvania. Proiectul a început în mansatul lui Ilie Bolojan și e continuat, acum, de Florin Birta. Consiliul local are de aprobat, joi, soluția tehică la care s-a ajuns și estimarea de cost.

Racordare la infrastructura mare
Primarul a plasat investiția într-un tablou mai larg – proiectele Autostrăzii Transilvania și a drumului expres iau viteză, și spune că rostul acestei investiții ,,este pentru a nu ajunge în situatia altor orașe, care au rămas neconectate la infrasructura rutieră majoră".

Conform proiectului care va ajunge la vot în Consiliul local, costul drumului și a pasajului este estimat la aproximativ 7 milioane euro. Drumul de legătură va avea o lungime de 940 m, exceptând girațiile de la cele două capete. Pe o lungime de 300 m se va construi un viaduct care va trece peste șoseaua de centură, peste linia de cale ferată și, dincolo de aceasta, peste strada Corneliu Baba.

Drumul va avea profilul de 4 benzi, câte două pe sens, pornind de la baza pasajului și până la legatura cu Calea Aradului. Pasajul, exlică Birta, va avea câte o banda pe sens. Pe pereții pasajului vor fi montate panouri fonoizolante. Primarul consideră că pasajul va fi o lucrare frumoasă, de arhitectură, mai degrabă decât una de infrastructură.
Deranjul, însă, e evident pentru o parte dintre orădenii din vecinătate – pasajul va fi construit la o distanță de șase metri față de blocurile de pe Meșteșugarilor, ajungând până la primele etaje ale acestora.

Primarul insistă că lucrarea are toate avizele necesare și că s-a făcut inclusiv studiul de însorire, pentru a se verifica dacă umbrește sau nu blocurile vecine. Regimul drumului și, deci, al pasajului, este pentru traficul ușor.

În prezent, strada Meșteșugarilor este cu două benzi, va fi lărgită la 4 benzi, prin exproprierea terenurilor adiacente, care nu sunt în proprietatea primăriei.
Florin Birta spune că s-a studiat și varianta unui pasaj subteran în locul viaductului. Acesta ar fi adus beneficiul evident al îngropării poluării, inclusiv fonice, dar costul ar fi fost dublu și ridica dificultăți sub aspectul subtraversării luniei de cale ferată, spune primarul.

















Powered by API/PUM imgur uploader

Bihon

marinul


cristi767

Mulțumesc pentru filmare.

Un singur pasaj nu este enumerat în lista ta: cel care supratraversează Calea Borșului. Oare când a fost construit? Videoul  tău mi-a stârnit această curiozitate :D

marinul

Supratraversarea aia cred ca e inainte de 90. Am notat proiectele mai recente, nu e trecut in video nici cel de largire la 2 benzi/sens si podul peste Crisul Repede

cristi767

Știu. Tocmai de asta spuneam, pentru că e de când mă știu eu acolo :)) Deci categoric dinainte de anii 90.

marinul


De pe pagina de facebook a primarului Florin Birta

"Se montează grinzile pe Pasajul suprateran de pe centura Oradea, din zona Universității.
Se restricționează și circulația auto începând de azi până în 16 noiembrie 2020, pe sensul de mers Cluj-Borș al şoselei de centură, traficul fiind deviat pe relația str. Thurzo Sandor - str. Atelierelor - str. Ceyrat - str. Islazului - centura Oradea. Restricționarea circulației este necesară din cauza montării în condiții de siguranță a grinzilor.
Știm că circulația pe centură este în acest moment serios afectată, dar ne dorim prin construcția acestui pasaj fluidizarea traficului, cât și eliminarea unei zone cu potențial serios de accidente.
Noi și echipa de construcție vă mulțumim pentru răbdare și susținere."

















Powered by API/PUM imgur uploader

link

kitsune

Pozele sunt frumoase. Și e bine că se muncește. Dar...  >:(
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tom_sawyer

Si-i mai pui si pe facebook. Cei doi din a 3-a poza n-au centura de susținere, nu?