[BH] Centura Oradea

Started by NGC, July 24, 2015, 10:37:40 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

a expirat oare perioada de contestatii? Avem contestatii? La drumul de legatura Oradea ma refer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

A expirat si pare ca nu avem. Sa vedem daca va confirma si NGC.

kesphishev

#197
Uitându-mă la planșele postate anterior ale nodului rutier între A/DX11 și legătura cu A3 (parte din centura metropolitană Oradea) am reușit în sfârșit să îl înțeleg și aș vrea să sugerez o modificare a Hărții proiectelor de infrastructură de pe site-ul API, sau mai bine zis a traseului de pe OSM. Am încercat eu să-l modific, dar nu mă prea pricep și nu vreau să stric ceva pe-acolo.

În imaginea de mai jos observăm traseul legăturii cu A3 (roșu), traseul A/DX11 (roz) și bretelele nodului cu drumul Sântandrei - Oradea (verde).
Cred că așa va fi până la urmă.
Însă, pe harta OSM ambele bretele cu roz sunt pe direcția Arad -> Oradea, iar bretelele verzi din stânga sunt conectate printr-un pasaj și fără conexiune la giratoriul de sub pasaj.




Dacă citește cineva care se pricepe la editarea hărții OSM acest reply și dacă sunteți de acord cu mine, rog să fie modificat nodul rutier.
Mulțumesc în avans!


Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

vladioan_bv

ce inseamna defazarea proiectelor si planificarea proasta. aici ca si in cazul centurii galatiului si a dx braila galati.  rezulta o multime de bretele, sensuri giratorii coborari si reveniri de pe drumul principal .etc
cand cel mai simplu era asa..




Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

@K58 De modificat te-as ruga sa nu modifici pentru ca nu e ceva desenat dupa ce am vrut eu ci ce e in SF-ul drumului de legatura cu A3.

Sa speram ca si cei care se ocupa de proiectul A11 si drumul de legatura vor modifica solutia.

ncb

Catalin Drula pe Facebook:

"ORADEA, LEGĂTURĂ CU A3 - CONTRACT SEMNAT!
Am luat parte azi la semnarea contractului pentru proiectarea și execuția drumului care va face legătura dintre Centura Oradea (Calea Sântandrei) și Autostrada A3 Transilvania, la Borș.
Drumul de 19 km va fi construit la profil de drum expres pe 13 km, iar, pe 6 km, la profil de drum național cu 4 benzi. Va cuprinde 3 noduri rutiere, respectiv 12 poduri, pasaje și viaducte.
Contractul valorează 545 de milioane de lei, prin finanțare europeană, iar ca termene avem 6 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Am discutat cu antreprenorul austriac și am obținut promisiunea acestuia că lucrările vor fi gata chiar mai repede de termenul contractual, în 2023.
Legăturile centrelor urbane la rețeaua de autostrăzi sunt o prioritate pentru echipa noastră."

Feri

Quote
ORADEA, LEGĂTURĂ CU A3 - CONTRACT SEMNAT!

Am luat parte azi la semnarea contractului pentru proiectarea și execuția drumului care va face legătura dintre Centura Oradea (Calea Sântandrei) și Autostrada A3 Transilvania, la Borș.

Drumul de 19 km va fi construit la profil de drum expres pe 13 km, iar, pe 6 km, la profil de drum național cu 4 benzi. Va cuprinde 3 noduri rutiere, respectiv 12 poduri, pasaje și viaducte.

Contractul valorează 545 de milioane de lei, prin finanțare europeană, iar ca termene avem 6 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Am discutat cu antreprenorul austriac și am obținut promisiunea acestuia că lucrările vor fi gata chiar mai repede de termenul contractual, în 2023.

https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2553806421431771


alexa_adrian2001

ar fi fain daca la intersectia cu viitorul Drum Express Arad Oradea sa faca deja bretelele sa nu vina peste 2 3 ani sa sparga iar ce va face Strabag.

Hercule

Doua chestii:

1. Legatura cu A11 din poza de mai sus e diferita fata de cea de pe harta proiectelor. Cea de azi mi se pare mai ok.
2. Se vorbea inainte de A11 profil mixt: A 3 benzi, A 2 benzi, DX (banuiesc ca profilul mai lat e in preajma Oradiei sau Aradului). Nu era mai bine ca primii 13 km sa fi fost la profil de autostrada?

In rest ma bucur nespus ca se misca bine lucrurile. :) Desi as fi sperat ca Strabag sa intre pe Chetani-Campia Turzii.
Deșteaptă-te române!

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Legatura Centura Oradea (Giratie Calea Sintandrei) - Autostrada A3 (Biharia)"

Quote from: NGC on June 11, 2021, 06:27:52 PM
Quote from: NGC on May 31, 2021, 05:19:12 PM
In orice caz, CNSC a respins zilele trecute contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU, dar e de asteptat ca ei sa conteste decizia CNSC.

Dupa cum era de asteptat, CONSTRUCTII ERBASU a facut recurs la decizia CNSC. Mai dureaza asadar pana avem un deznodamant.

Quote from: Poputes on June 18, 2021, 02:23:40 PM
Se pare ca CNAIR nu mai asteapta dupa rezultatul recursului:

QuoteVineri, 18.06.2021, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru PROIECTARE ȘI EXECUȚIE ,,Legătura Centura Oradea (Girație Calea Sîntandrei) - Autostrada A3 (Biharia)".

Ofertantul desemnat câștigător este S.C. STRABAG SRL cu preţul de 545.910.100,02 Lei fără TVA.

Quote from: alecu26 on July 06, 2021, 05:46:46 PM
a expirat oare perioada de contestatii? Avem contestatii? La drumul de legatura Oradea ma refer.

Quote from: razvan96 on July 06, 2021, 09:15:57 PM
A expirat si pare ca nu avem. Sa vedem daca va confirma si NGC.

NGC a uitat sa confirme. :p :D

Daca tot m-am apucat sa raspund, am citat mesajele anterioare referitoare la contestatii pentru ca sa adaug ca recursul celor de la CONSTRUCTII ERBASU a fost admis partial.

22.06.2021

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge excepţia tardivităţii, ca neîntemeiată. Admite plângerea formulată de petenta Construcţii Erbaşu S.A. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 1069/C7/713 din 21.05.2021 şi, în rejudecarea contestaţiei formulate de contestatoarea Construcţii Erbaşu S.A.: Anulează pct.3 din Solicitarea de clarificări nr.92/22638 din 19.03.2021. Menţine în rest decizia contestată. Definitivă. Pronunţată azi, 22.06.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

In urma reevaluarii, CONSTRUCTII ERBASU e iesit pe locul 2 si nu a mai contestat raportul procedurii. Drept urmare s-a semnat cu STRABAG.

voicul

Ar trebuie la fiecare proiect sa se inceapa asa:
Primele 6 - 9 luni (sau cate sunt la fiecare proiect) au fost de lucrari in justitie/tribunal!

Bine ca au semnat cu o firma buna.

pasadia

Cred totuși că ar face fata Strabag la ambele șantiere. Chit că mai degrabă cred că termina aici înainte de a fi semnat celălalt. ;)

Poputes

Aveti idee daca STRABAG a primit OIL pt proiectare?

lucianluci96

#208
INEL RUTIER METROPOLITAN PENTRU O MAI BUNĂ MOBILITATE A PERSOANELOR ȘI A MĂRFURILOR

http://www.oradea.ro/stiri-oradea/inel-rutier-metropolitan-pentru-o-mai-buna-mobilitate-a-persoanelor-si-a-marfurilor





Consiliul Județean Bihor împreună cu Primăria Oradea şi primăriile comunelor Oșorhei, Sânmartin și Nojorid urmează să realizeze o rețea rutieră metropolitană. Aceasta  va conduce la o mai bună mobilitate a persoanelor și a mărfurilor în zona metropolitană a municipiului Oradea.

Este vorba de un inel rutier metropolitan cu o lungime de cca 20 km, care va fi un drum cu două benzi clasificat ca drum județean. Valoarea totală a investiției  este estimată la cca 200 milioane de lei, respectiv 40 milioane de euro, cu precizarea că valoarea exactă a întregului proiect depinde de soluțiile de trafic și de studiile geologice care vor da soluțiile.

,,Proiectul va fi finanțat prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny, unde fiecare unitate administrativ-teritorială are o sumă minimă recomandată. Având în vedere această sumă, am luat decizia să ne asociem, astfel încât să putem realiza împreună acest proiect important", a spus Ilie Bolojan, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, în cadrul unei declaraţii de presă comune cu Florin Birta, primarul municipiului Oradea.

Finanțarea acestui drum va fi asigurată din cotele ce revin Consiliului Județean Bihor, respectiv suma 140 milioane lei, dar și din cea rezervată Municipiului Oradea,  de  43 de milioane lei. La acestea se va adăuga o sumă de cofinanțare asigurată de Consiliul Județean Bihor, a mai arătat preşedintele CJ Ilie Bolojan.  Conform spuselor acestuia, rețeaua rutieră va pleca de la aproximativ 10 km de Oradea, respectiv de la intrarea în Oșorhei dinspre Cluj-Napoca, apoi va ajunge ocolind Alparea la intrarea în stațiunea Băile Felix dinspre Beiuș, în zona benzinăriei USA Oil. Drumul DN76 va fi traversat în zona respectivă cu un viaduct înspre Cordău. În continuare, acest inel metropolitan va merge spre comuna Nojorid, ocolind satul Apateu și făcând joncțiune cu drumul național spre Arad și cu viitorul drum expres Oradea-Arad, pe teritoriul comunei Nojorid.

,,Urmează ca după aprobarea în consiliile locale partenere, să semnăm protocolul și să realizăm un studiu de fezabilitate, în așa fel încât în 45 de zile să avem indicatorii tehnico-economici conform cerințelor din programul național de investiții. Astfel, ne dorim ca în primăvara anului viitor să avem deja documentația aprobată și să putem demara procedurile de licitație pentru proiectare și execuție", a completat Ilie Bolojan.

În finalul conferinței, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor a mulțumit celor trei primari ai comunelor Sânmartin, Oșorhei și Nojorid, exprimându-și convingerea că acest proiect împreună cu celelalte proiecte care se realizează în zona metropolitană Oradea vor conduce la o mobilitate mai bună a mărfurilor și a forței de muncă, la un export de prosperitate dinspre Oradea spre zona rurală, la șanse mai bune pentru cei care locuiesc în satele din jurul Oradiei, la un acces mai ușor la un loc de muncă al acestora, care va împiedica depopularea zonelor rurale, dar și la încurajarea producției agricole din  aceste zone și integrarea ei în economia locală.

Proiectul a fost supus azi aprobării Consiliului Județean, urmând ca mâine să fie supus aprobării Consiliului Local.



rota

cineva sa-l cloneze va rog pe Bolojan, vreau 47 de bucati, sa fie si la sectoarele din Bucuresti  :lol: :lol: