Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morosanu

Scuzati-mi ignoranta dar Austria e AT si Ungaria e HU (ca semnal automobilistic)? Ca domeniu internet o fi.....
Politica distruge tot ce atinge.

voicul

Pe numerele de Austria e A si pe cele de Ungaria e H.
Nu inteleg ce cauta Austria pe acel panou, adica de ce nu Croatia, sau Slovenia, dar asta e parea a 2-a.


Hercule35

Apare Austria pentru ca la nivel de Oradea, lumea va merge mai degraba catre Austria, si nu catre Croatia.
Plus ca pe vremuri Oradea depindea de Viena, nu de Zagreb.

GML

^^

Austria e AT, pe numarul de inmatriculare este A.
AU este Australia.

Morosanu

#380
Iata cum e Austria si Ungaria pe indicatoarele din alte tari.

https://www.google.com/maps/@46.5791563,15.689957,3a,75y,358.96h,87.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1sU2IyukIXyGHA9kaJhc1TBA!2e0!7i13312!8i6656

De asta zicem eu ca este o greseala cu AT si HU pe indicatorul de pe A3...

Politica distruge tot ce atinge.

ionutzyankoo

Austria este semnalizata peste tot in statele vecine ei cu A, nu cu AT, nu cu AUT, AUS sau alte aberatii (si Ungaria evident cu H). Noi inventam din nou apa calda. Dar asa cum spuneam intr-un post mai vechi, sa fim multumiti ca se construiesc autostrazi si ca stau in picioare, who cares about signage...in afara de mine si alti cativa "nebuni"

tudor

https://en.wikipedia.org/wiki/International_vehicle_registration_code
A - Austria
H - Hungary.
Este diferit de ISO 3166 (care este folosit in principiu la domeniile de nume de internet).
https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1_alpha-2#Decoding_table
Ar trebui modificat  afisajul.

TibiV

Am luat din Weekly Oil Bulletin al Comisiei Europene numai pagina cu cotele de TVA pentru benzina si motorina.
Dar aceleasi abrevieri pentru numele tarilor sunt folosite si de Eurostat si alte institutii comunitare...
Este clar ca de multe ori difera fata de indicatiile de pe placile de inmatriculare ale masinilor...
Romania este un caz fericit - nu exista nici o diferenta.

https://ec.europa.eu/energy/data-analysis/weekly-oil-bulletin_en?redir=1

CTR   Date of Entry
          Into Force   Euro-super 95  (I)    Gas oil automobile Automotive gas oil Dieselkraftstoff (I)
      1000L   1000L
AT   01/01/95   20.0 %   20.0 %
BE   01/01/96   21.0 %   21.0 %
BG   01/01/99   20.0 %   20.0 %
CY   01/01/03   15.0 %   15.0 %
   01/03/12   17.0 %   17.0 %
   14/01/13   18.0 %   18.0 %
   13/01/14   19.0 %   19.0 %
CZ   01/01/04      19.0 %
   01/05/04   19.0 %   19.0 %
   01/01/10   20.0 %   20.0 %
   01/01/13   21.0 %   21.0 %
DE   01/04/98   16.0 %   16.0 %
   01/01/07   19.0 %   19.0 %
DK   01/01/92   25.0 %   25.0 %
   01/01/95      
EE   01/01/94   18.0 %   18.0 %
   01/07/09   20.0 %   20.0 %
ES   01/01/95   16.0 %   16.0 %
   01/07/10   18.0 %   18.0 %
   01/09/12   21.0 %   21.0 %
FI   01/01/95   22.0 %   22.0 %
   01/07/10   23.0 %   23.0 %
   01/01/13   24.0 %   24.0 %
FR   01/04/00   19.6 %   19.6 %
   01/01/14   20.0 %   20.0 %
GR   01/08/92   18.0 %   18.0 %
   01/10/92      
   20/04/05   19.0 %   19.0 %
   15/03/10   21.0 %   21.0 %
   01/07/10   23.0 %   23.0 %
   01/06/16   24.0 %   24.0 %
HR   01/03/12   25.0 %   25.0 %
HU   01/01/93   25.0 %   25.0 %
   01/01/00      
   01/10/05   20.0 %   20.0 %
   01/01/06      
   01/07/09   25.0 %   25.0 %
   01/01/12   27.0 %   27.0 %
   01/01/15      
IE   01/03/02   21.0 %   21.0 %
   01/01/03      
   01/01/12   23.0 %   23.0 %
IT   24/02/95      
   01/10/97   20.0 %   20.0 %
   17/09/11   21.0 %   21.0 %
   01/10/13   22.0 %   22.0 %
LT   01/07/02   18.0 %   18.0 %
   01/01/09   19.0 %   19.0 %
   01/09/09   21.0 %   21.0 %
LU   01/01/92      15.0 %
   01/01/94      
   01/01/95      
   01/01/05   15.0 %   
   01/01/15   17.0 %   17.0 %
LV   09/03/95   18.0 %   18.0 %
   01/01/09   21.0 %   21.0 %
   01/01/11   22.0 %   22.0 %
   01/07/12   21.0 %   21.0 %
MT   01/01/04   18.0 %   18.0 %
NL   01/01/01   19.0 %   19.0 %
   01/10/12   21.0 %   21.0 %
PL   05/07/93   22.0 %   22.0 %
   01/01/98      
   01/01/11   23.0 %   23.0 %
PT   01/01/97      
   05/06/02   19.0 %   19.0 %
   01/05/03      
   01/07/05   21.0 %   21.0 %
   01/07/08   20.0 %   20.0 %
   01/07/10   21.0 %   21.0 %
   01/01/11   23.0 %   23.0 %
   01/01/12      
RO   01/01/00   19.0 %   19.0 %
   01/07/10   24.0 %   24.0 %
   01/01/16   20.0 %   20.0 %
   01/01/17   19.0 %   19.0 %
SE   01/01/95   25.0 %   25.0 %
SI   01/01/02   20.0 %   20.0 %
   01/07/13   22.0 %   22.0 %
SK   01/01/04   19.0 %   19.0 %
   01/01/11   20.0 %   20.0 %
UK   01/04/91   17.5 %   17.5 %
   01/09/97      
   01/12/08   15.0 %   15.0 %
   01/01/10   17.5 %   17.5 %
   04/01/11   20.0 %   20.0 %
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Se nu-i simplu S și Es E? Acum serios vorbind, în era internetului e mai simplu după numele de domenii.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Important este sa se inteleaga, sa nu exista confuzie.

Se intelege? Da.
Este confuzie? Nu.

Atunci totul este ok.


Dupa ce intram in Schengen Bors nu va mai avea nici o importanta. Atunci va trebui scos. Si adaugat Berettyóújfalu sau Debrecen.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: gruiarew on June 14, 2020, 08:28:53 PM
Se nu-i simplu S și Es E?

Codificarile astea alea UE tin seama si de numele tarii in limba respectiva, dar incearca sa iti dea o "directie".
Eu daca as vedea "E" (cu indicatie suplimentara de UE) m-as gandi la Estonia.
Doar cu "S" m-as gandi la Spania - gresind profund). Si vezi cum e codificata Finlanda.... Legat de cum isi spun finlandezii... Suomi.

Iar la AT simpla A nu este lamuritoare... Mai avem in Europa tari cu A, iar in lume o multime...
Si cat o fi lumea de mare, unori este tare mica...  ;)
Un exemplu de acum 4 ani:
Quote from: TibiV on November 28, 2016, 09:57:40 PM
Mai mult "for fun"...

In seara asta, ora 21, Serban Voda, vis-a-vis de Biserica Eroii Revolutiei...


O  sa ziceti: "Ei da, si ?... Aglomeratie am mai vazut !"
Aglomeratie - da, am mai vazut.
Dar un astfel de numar de inmatriculare este prima oara cand vad !...


:cheers: pentru andorrez... andorrian ?...
(Wiki: 467.63 sq. km,  Population (2014 estimate)  85,470 !)
Care erau sansele ca unul din 85.470 sa ajunga fix in fata mea, pe Serban Voda ?!?!... :lol:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Indicativele de pe numerele de înmatriculare sunt în unele cazuri cu o singură literă, dar asta mai mult din motive istorice. Pe vremuri, nu prea exista ambiguitate, acum cam este. Între timp, a apărut standardul ISO-3166 și s-au nivelat toate indicativele de țări la 2 sau 3 caractere. Țările mai noi au primit indicative auto din acest standard, iar TLD-urile de Internet sunt tot din ISO-3166.

Să aderăm la el nu mi se pare incorect. De fapt, ar  mai degrabă alinierea indicativelor auto ar trebui făcută tot spre 2 caractere.

bogdymol

#388
Quote from: laurentiu.nistor on June 18, 2020, 05:13:22 PM


Iarasi vechea poveste cu indicatoare aiurea. De ce e Suceava semnalizata de 2 ori? Daca tot ai construit centura nou-nouta ca autostrada, atunci de ce mai semnalizezi si varianta prin oras? Cui ii este de ajutor?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

Nu numai ca nu e de ajutor pentru NIMENI faptul ca scrie Suceava si pe inainte, dar chiar produce confuzie, nesiguranta. Nesiguranta la volan si schimbarea brusca a benzii ca urmare a razgandirii sunt printre cauzele accidentelor rutiere. Asadar acest indicator poate chiar sa duca la accidente.

:gaah:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.