Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Pai el vorbeste de o intersectie, daca am inteles corect. Ce treaba are linia continua in intersectie? :)

dr4qul4

#31
Drumul gazarului se termina in Brancoveanu, de aceea acolo ai voie doar la dreapta. Daca vrei sa faci stanga atunci trebuie sa o iei pe izvorul rece, unde este si semafor.
Pe Brancoveanu, acolo e dubla linie continua.
https://www.google.ro/maps/@44.3887728,26.1098733,3a,75y,273.48h,80.64t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWbStiDeowtokx01knzEW5g!2e0?hl=en
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

sa reînviem un pic acest topic:

Este absolut innaceptabila semnalizarea de la nodul Cunta.

Evident acea iesire e facuta pentru localitatile din zona si eventual localitatile deservite de DJ-urile din zona (chiar si Blaj poate fi pe aceasta lista).

Cu multa, multa indulgenta pot accepta si Sebes, dar sa pui Sibiu e chiar aiurea. Pana la Sibiu mai sunt taspe noduri si localitati mari pe parcurs.

Inteleg teoria si normativul pe baza caruia se face semnalizarea (de pe vremea când nu se faceau autostrazi) dar e absolut tampenie asta si creaza confuzie la greu si pentru cei care vor sa coboare spre Sebes, Sibiu, Bucuresti....dar mai ales pentru cei care vor sa coboare chiar in localitatile limitrofe (Cunta, Miercurea Sibiului si altele mai mici). Cum le spui la respectivii unde sa coboare???? Ca de dupa Orastie toate semnele sunt la fel.

La nodul de la Apoldu de jos- Amnas s-a putut.

Inteleg daca la acest nod se facea legatura direct in DN-u, asa cum e de exemplu la Orastie la nodul cu DN 7, dar nodul efectiv e la un DJ (la o mic distanta ce e drept de DN), but never the less.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

din pacate asa sunt toate pe noile sectoare de pe A1.
cum "iesi" din Deva si pana la cunta ai iesiri tot spre Sebes si Bucuresti. rar vezi altceva.
la fel pe A6 daca te dai jos la Paru, ai indicator tot spre Bucuresti desi acolo lumea "cauta" Timisoara

alecu26

Imi cer scuze ca am facut o afirmatie din memorie. In fapt la Cunta, pe sensul Sibiu Orastie e semnalizare corecta : Sibiu, Sebes, Miercurea Sibiului, Cunta.
In acest caz e cu atat mai naspa cacscrie Buc si Sibiur. Semnalizarile ar trebui sa fie simetrice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius

Quote from: alecu26 on March 10, 2015, 09:30:21 PM
sa reînviem un pic acest topic:

Este absolut innaceptabila semnalizarea de la nodul Cunta.

Evident acea iesire e facuta pentru localitatile din zona si eventual localitatile deservite de DJ-urile din zona (chiar si Blaj poate fi pe aceasta lista).



Blaj chiar e o optiune de luat in calcul. DJ107 si DJ106I sunt destul de bune si multi blajeni folosesc varianta aceasta pentru a ajunge la Sibiu. Mai ales daca e de mers la aeroport.

alecu26

Mai ales daca ar fi mai bine semnalizat. Mam ratacit de vreo trei ori cand am parcurs odata din curiozitate acel traseu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius

Intr-adevar, nu e prea bine semnalizat. Probabil te-ai ratacit aici, sensul de mers e Blaj-Cergau-Rosia-Cunta-Sibiu. Spre stanga e Rosia (catre Sibiu), spre dreapta e Alba Iulia.

MRS

De ce au trebuit montate (achizitionate) doua panouri relativ identice la distanta de 3-5m intre ele?





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

 :lol:

Unde e asta? Doamna Ghica ?
Orium semnul de autostrada spre Ploiesti este inca prematur...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#40
Hai ca e o diferenta, ala din plan indepartat are directiile Pitesti si Urziceni puse mai pe cîș.
Si Ploiestiul e fara semn de autostrada.
Probabil e panou mai vechi.

Ce nu are niciunul: A1 catre Pitesti si A3 catre Ploiesti, asta daca tot au pus semnele de autostrada

rio tinto

#41
Am observat ca la ultimele autostrazi construite se practica acest tip de semnalizare in ceasul al 12-lea cand nu mai poti face nimic. In momentul in care reusesc sa fiu suficient de aproape ca sa le pot citi e prea tarziu sa mai faci vreo manevra. Desigur sunt si inainte panouri pentru iesire. In caz ca nu le vad pe acelea, ne-ar salva acestea? Sa-mi explice si mie cineva va rog rolul lor.

harta

TibiV

Sa iti poti da una peste cap daca ai gresit si sa ai timp sa te gandesti unde si cum intorci !...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Dar nici pe asta nu l-ai vazut inainte? Deasupra sensurilor de mers, neobturat de tiruri...

Nici pe asta, aflat cu 1 km inainte de iesire? Dar pe asta, aflat cu 2 km inainte de iesire? Sau asta, aflat cu 3 km inainte de iesire? Chiar atat de pline cu tiruri sa fie autostrazile noastre incat sa nu mai fie vizibile panourile laterale?

Sincer, problema cu panourile montate pe autostrada e data de localitatile inscriptionate pe ele si nu de modul sau numarul in care sunt amplasate.

horatiu.cosma

#44
In locul respectiv este semnalizare identica chiar inaintea inceputului benzii de decelerare. Nu e chiar asa o tragedie repetarea marcajului de care vorbiti, e cumva o reconfirmare pentru participanti ca au vazut bine din prima si s-au incadrat corespunzator.

harta