Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul


teoneo

^ Nu e direcția, pentru că la fel sunt afișate și pe sensul celălalt.
Opinia mea e că se referă la județ (Ms = Mureș).

Ionut


RaduC

^^ acolo au cerut localnicii sa le fie exprimată recunoștința că s-a făcut autostrada: Ms=Mersi
:lol:

yetiman

De fapt CNAIR nu au fost in stare sa fie consecventi la numerotarea km pe A3.
Mai este un km 18 si intre C.Turzii si Nadasel.
Si atunci le-au botezat A3-Cj si A3-Ms  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

gruiarew

Dar e ok să pui așa cum te taie capul pe indicatoare? Nu e un standard ceva? Mai este pe undeva prin lume porcăria asta? Cum ar fi de ex europenele ce străbat țări ca fiecare să mai adauge un sufix sau prefix?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

interesantul

Văd ca au pus si acolo km 18... Mai este unul undeva la Sandulesti.
Cred ca vor numerota din nou km cand vor termina tronsonul Ungheni - C. Turzii, altfel vorfi multe confunzii.. mai ales la 112.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Skynick

Acum numim segmentele de autostrada dupa judete? A3-Ms?

Ionut

API pe Facebook

Din ciclul "12 este mai mare decât 16", Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere găsește o soluție ingenioasă de numerotare a kilometrilor de pe Autostrada A3 din Transilvania.

Astfel, cei aproximativ 110 km de la Târgu Mureș până la Nădășelu vor fi numerotați de două ori de la km 0, odată de la Târgu Mureș cu indicativul "A3-Ms" (vezi poză) și încă o dată de la Câmpia Turzii cu "A3-Cj". Culmea este că ultimii aproape 10 km din "A3-Ms" se vor afla, de fapt, în județul... Cluj! :)

Vă invităm pe forum să vedeți o filmare de la bord și fotografii din acest weekend de pe lotul Ogra-Iernut care este deja 100% finalizat: http://bit.ly/2PAu8kd.

interesantul

Dar oare o sa refaca numerotarea km dupa ce unsesc segmentul cu Nadasel - C. Turzii? Altfel o sa avem de doua ori KM 18...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

pasadia

#250
Adevarul e ca ar fi distractiv ca CNAIR sa adopte solutia "TibiV": redenumim toata bucata A3 dintre Ungheni si Bors ca fiind A8, o numerotam in consecinta si ii anuntam pe cei din Iasi ca au deja vreo 100 de km de A8 gata sau in constructie. Problem solved! :)

Una peste alta insa e penibil ca, dupa ce toata lumea a cazut de acord ca nu se va mai face A3-ul intre Fagaras si Targu Mures, noi inca consideram ca capetele ca fiind una si aceeasi autostrada. Nu place sa ne mintim singuri...

dr4qul4

De fapt noi nu mai avem A3. Avem un inceput de A7 si un final de A8. Sau poate de A10.
In cel mai bun caz, am putea redenumi bucata de la Bucuresti in A7 si sa ramana A3 de la Iasi la Bors. In felul asta asociatiile din Moldova vor fi bulversate si nu vor mai iesi la protest  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Vlad94

Am vazut bine sau pe bornele kilometrice scrie A3-MS, iar la kilometraj nu e trecuta distanta dinspre Bucuresti inspre Bors. Poate cineva sa ma lamureasca.

vancouver

Da, ai vazut bine. Cata vreme nu este facut un proiect detaliat pentru segmentul Brasov-Sighisoara nu se poate sti cu exactitate distanta pe viitoarea autostrada pana la Bucuresti. Mai mult, chiar si intre Ploiesti si Brasov au fost vehiculate mai multe variante de traseu, in unele sunt 55km intre Comarnic si Cristian (langa BV), in altele 53, in altele 58 (functie daca se merge pe tunele sau prin vale).

Asa ca eu cred ca este o solutie excelenta aceasta cu A3-Ms, respectiv in zona "Bechtel" apare A3-Cj. Alta varianta ar fi fost redenumirea provizorie a A3 in zona Transilvaniei, sa zicem a A303 sau A300, cu kilomtraj propriu, pana cand avem valorile kilometrice exacte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

laszlo.robert

#254
Am văzut și eu. S-a mai discutat acum citiva ani pe forum., dar era despre Buc-Ploiesti vs C Turzii- Gilău că se repetă km .Acolo era scuză, lipsa Brașov -Tg Mureș ce nu mai figurează că parte a A3.
Aici nu știu, plecam de la km 4,5 de la nod Aeroport Tg.Mures pină la Ogra.De la Ogra iar km 0 pină la Cimpia Turzii și de acolo iarăși km 0.
Poate așa autostrada o să pară mai lungă.😄. Bănuiesc că odată finalizat Tg Mureș- Nadaselu vom avea o singura numărătoare de km, dar tot nu înțeleg de ce nu au pus km exact se știe cu precizie distanțele pe locurile in construcție. Oare la Biharia (granita) -Suplac vom avea încă odată 0-60 ?