Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Un alt mini-proiect pentru care API a tot insistat.
Mă bucur să văd că ne-au ascultat.

Allex

#151
Quote from: bogdymol on September 30, 2017, 05:20:51 PM






#REZIST

(recunoasteti ca si voua tot asta v-a trecut prin cap)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

tinand cont de situatia in care se va afla DN68A si trecand peste incapacitatea CNAIR de a rezolva tunelurile, n-as lua la misto ideea asta....

TibiV

Ideea nu este deloc de luat la misto...

De luat la misto sunt toti cretinii din CNAIR si MT care inca se testiculeaza ce si cum sa faca cu tunelurile.
Aia din cauza carora panourile astea vor fi utile inca cel putin 5 ani...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#156

vancouver

Este foarte buna ideea cu panourile de pe DN68A. Si pe alte meleaguri vesteuropene s-au folosit si efectul psihologic a fost asa de bun, incat s-a redus nervozitatea si ca atare si accidente. Este vorba despre santierele de reparatii ale autostrazilor, care evident dureaza uneori si 1-2 ani si se merge in coloana cu viteza mica. E ca si in tren, cand opreste si nu stii de ce si este enervant. Daca insa seful de tren anunta prin difuzoare motivul stagnarii si o estimare a duratei, lucrurile devin mult mai usor de suportat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

aga

In Austria de multe ori vezi mesaje similare cu distanță drumului aflat încă in lucru sau dificultate, cu smiley face-uri. Doar mesajul e puțin mai serios. Eu zic ca e un pas de informare binevenit. Ca orice, se poate mai bine.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Quest

#159
Quote from: danutzu_1069 on September 30, 2017, 10:42:01 PM
Sa punem si aici pentru ca are legatura cu A1 (Holdea, etc...)
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/indicatoare-inedite-sosele-acum-incepe-greul-si-rezista-802209

Mie mi se pare de bon-ton sa incerci sa mai inveselesti tonusul soferilor pe o portiune de 15 km pe care se va circula la densitate de autostrada inca ani buni, pina vor fi gata tunelurile de la Holdea.

Stirea e confuza, ptr ca nu spune 2 lucruri esentiale:
1. cele 5 panouri sint puse pe directia de la Holdea catre Margina, 'rezista' referindu-se la faptul ca dupa cei 15 km incepe autostrada, pe care se merge continuu pina la Rotterdam.
2. emoticoanele triste sau zimbitoare nu sint puse haotic, ci la Holdea e cel mai trist dupa care catre Margina odata cu scaderea km ramasi pina la A1, tristetea se transforma in zimbet. LE: Uitati-va si la succesiunea bine punctata de pozele lui Bogdymol.

Aga multumesc ptr completare, e o dovada ca demersul DRDP nu e nici singular nici absurd.
E un mod de-a imbuna soferii ptr lucrari care nu se vor termina curind.

LE: Danutzu_1069, Aga, Gruiarew si cu mine am abordat subiectul pe thread-ul A1, dar Ionut a mutat discutia aici, unde panourile in discutie vad ca erau deja punctate de Bogdymol, dorum, vancouver, TibiV si alti colegi.

Felicitari Ionut ptr ideea API, poate chiar ea a stat la baza acestui demers al DRDP TM.
Common sense will get you far !

Ionut

Pe unii nici moartea nu-i tempereaza.
Dar pe altii da, masurile de genul asta ii tempereaza.

adiarc

Nu am luat deloc la mișto....dar pt mine este in primul rând amuzant...si eu râdeam de unul singur....iar a conduce si a te relaxa putin nu strica.....sunt utile si amuzante in același timp  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Quote from: adiarc on October 01, 2017, 10:03:44 AM
sunt utile si amuzante in același timp  :)

Exact asta e ideea.




Pozitie API @ Facebook

Foarte rar dăm bile albe și aprecieri pentru Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Astăzi o vom face pentru că vedem implementată o soluție mică dar cu impact mare pentru care inclusiv noi am insistat de multe ori, online pe forum și la diverse întâlniri oficiale sau conferințe.

Este vorba de instalarea de panouri cu smiley faces pe DN68A între Holdea și Margina, segment de 15 km extrem de periculos, cu multe gropi, parapete lipsă și marcaje rutiere șterse.

Minim 4-5 ani de acum înainte, acest tronson va trebui să ducă traficul de pe A1 pentru că porțiunea dintre Holdea și Margina a Autostrăzii A1 care include vestitele "tuneluri pentru urși" este îngropată de birocrație și fuga de responsabilitate. Acești 15 km se vor aglomera și mai mult în vara 2018 (când va fi gata, sperăm noi, lotul A1 Holdea-Ilia) și în 2019 (când va fi dat în folosință și lotul A1 Ilia-Deva).

Deși aceste panouri par stupide sau puerile pentru unii, ele sunt foarte eficiente și sunt folosite pe scară largă în multe țări europene civilizate. Ele te informează și atenționează, dar te și destind și mai șterg un pic din frustrarea, încrâncenarea și oboseala acumulate la volan.

Pentru a spori gradul de siguranță rutieră, atenționăm și cerem în continuare și alte soluții pentru acest scurt tronson al DN68A: ranforsarea platformei drumului în locurile unde cedează, instalarea de parapete de protecție pe toată lungimea, refacerea periodică a stratului de uzură (nu doar peticire) și aplicarea de marcaje rutiere de calitate care să facă față traficului intens!

danutzu_1069

Poate s-a mai spus /scris, dar ceva parapeti NJ in punctele critice (adica pe toata lungimea de 15km.... ) nu cred ca ar strica..
Nu moare nimeni daca se merge in coloana.
A1 la greci, in zona Tempi, inainte de Larisa trece printr-un defileu si multa vreme s-a circulat pa national.

Ionut

Nu poti pune NJ pe centru pe toată lungimea pentru ca este drum 1+1.
Parapetele trebuie puse lateral, mai ales în zonele periculoase.