[GL] Centura Galați

Started by tom_sawyer, July 16, 2018, 01:18:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Pam Pam.

"UMB duce toate contractele la bun sfârșit."

Ia să vedem.

tom_sawyer

Deja se pregătesc să dea OUG pentru reducerea cheltuielilor bugetare. Ce fac cu UMB-ul e un balet ca să amâne rezilierea pentru după alegeri.

TibiV

Pod hobanat - centura mica Galati, de la EventiPersonali: Situația Podului Hobanat din #Galați

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Conform președintelul CJ, se fac ultimele reglaje fine la hobane, de aceea e nevoie de acei suporți sub pod.

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

#200
Quote from: tom_sawyer on September 30, 2018, 01:36:59 PM

𝐒𝐞 𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐩𝐞 𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚̆ | 𝐒𝐞 𝐭𝐨𝐚𝐫𝐧𝐚̆ 𝐚𝐥 𝐭𝐫𝐞𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐮𝐥𝐭𝐢𝐦𝐮𝐥 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐞 𝐭𝐫𝐨𝐧𝐬𝐨𝐧𝐮𝐥 𝐮𝐧𝐝𝐞 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐚̆𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐨𝐩𝐫𝐢𝐞𝐫𝐢 (𝐳𝐨𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐕𝐢𝐚𝐝𝐮𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐒𝐢𝐝𝐞𝐱 𝐬̦𝐢 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐜𝐭̦𝐢𝐚 𝐜𝐮 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝟗 𝐦𝐚𝐢)
➡️asfaltarea va continua și în zilele următoare, în funcție de condițiile meteo, astfel încât toate cele patru benzi de circulație(inclusiv rampa podului) să fie finalizate până la sfârșitul acestei săptămâni.
➡️după încheierea acestei etape, drumul va avea trei straturi de asfalt (18 cm) pe toată lungimea dintre bulevardul Brăilei și bulevardul George Coșbuc.
www.facebook.com/presedintecjgalati?locale=ro_RO





























Powered by API/PUM imgur uploader

Milly75

#201

naivu

Am fost sambata pe centura mica a Galatiului. Am inceput de la giratoriul de la intersectia cu strada Brailei, spre podul hobanat, apoi spre Bd. G. Cosbuc, Bariera Traian, Str. Tunelului, Str. Macului pana la Calea Prutului.
Pana la hobanat, Drumul de centura este largit la 2 benzi pe sens, lucrul la asfalt pare terminat, dar inca nu are marcaje.
Podul hobanat pare gata dar inca nu e inaugurat, la iesirea de pe drumul nou pe drumul vechi, drumul vechi nu are asfaltul adus la nivel cu drumul nou, dar probabil se va remedia dupa ce vor da drumul la circulatie pe hobanat.
Dupa hobanat pana la Bd. G.Cosbuc sunt in continuare 2 benzi pe sens cu asfalt proaspat si fara marcaje.
Pe Bd. G.Cosbuc si pe strada de legatura cu giratoriul de la Bariera Traian nu am sezizat modificari, probabil nu e nevoie pt ca sunt deja 2 benzi pe sens.
De cum am intrat pe str. Tunelului, dezastru, asfaltul era raschetat pe toata str. Tunelului si jumatate din str. Macului, ceea ce pana la urma e un semn bun, asta inseamna ca peste o luna acolo va fi asfalt proaspat si perfect, dar ambele strazi sunt la o banda pe sens si nu am vazut nici un semn ca ar fi in lucru o largire (gen lucrari de relocare a rigolelor sau stalpilor care incadreaza strada). Mai mult, la un moment dat str. Macului trece pe sub doua linii de cale ferata, iar intre pilonii podului de CF clar nu e loc pt 4benzi (plus o linie CF care se intampla sa fie si ea acolo de-a lungul strazii), o largire acolo ar fi o lucrare destul de complexa.
In zona unde inca nu au raschetat asfaltul e destul de valurit, intr-un loc erau niste sleauri de asfalt de mi-a fost mila cand am trecut cu masina peste. Mai sunt pana in Calea Prutului trei treceri la nivel cu CF, toate trei destul de denivelate.
Pt cat de necesar ar fi ceva mai mult pt jumatatea estica a centurii mici a Galatiului, ii las sa se pronunte pe cei care au drum zilnic pe acolo.

Pancheci

#203
Strada Tunelului și Strada Macului (sau popular cunoscute ca Centură Brateșului) au fost modernizate la un moment dat, dar în intermediul ultimilor săptămâni cei de la Consiliul Județean au observat niste nereguli cu asfaltul turnat (cum a fost menționat niște valuri în asfalt). A fost din această cauză "ras" ultimul strat de asfalt pentru a fi refăcut.
Din cunoștințele mele nu a fost niciodată în plan ca Centură Brateșului să fie lărgită la 4 benzi, traficul nefiind atât de intens pe acea porțiune aceasta fiind rulată în general doar de tirurile de Moldova și Ucraina, restul autovehiculelor private o iau prin oraș ( sau așa am observat eu ). Cel mai mult s-a pus accentul pe porțiunea dintre Strada Brăilei și Bulevardul George Coșbuc, partea circulată mai intens din centură.

naivu

Quote... restul autovehiculelor private o iau prin oraș ...
Totuși rolul unei centuri ar fi să le facă să prefere centura în locul tranzitului prin oraș.
În apărarea centurii Brateș trebuie să remarc că, deși 1+1, nu avea semafoare, nu avea treceri de pietoni, nu avea drumuri laterale (aproape deloc), nu avea centre comerciale sau zone rezidențiale (cel mult curți de întreprinderi), iar CF intersectate par CF industriale pe care se circulă o dată pe lună. Dacă întreprinderile de pe traseu nu generează prea multe viraje la stânga, cu un asfalt bun, e o opțiune cel puțin decentă pt ocolirea orașului; e cum s-ar zice "fit-for-purpose"!