[GL] Centura Galați

Started by tom_sawyer, July 16, 2018, 01:18:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Faptul că nu se reziliază e de fapt o veste proastă. Singura explicație la care mă pot gândi este că e nevoie de bani la partid pentru campanie.

tom_sawyer

#181
Fotea, despre centura mare:
- UMB-ul vrea actualizare de prețuri;
- centura nu avea trafic suficient pentru a fi pe fonduri europene;
- vor să scoată la licitatie anul acesta prelungirea DEx-ului BR-GL ca astfel centura să aibă trafic suficient și să o bage la finanțare prin PT.

31:30
https://www.facebook.com/watch/?v=3288741354763618

tom_sawyer

#182
Quote from: tom_sawyer on July 17, 2020, 04:21:24 PMAnunt de participare: [CN1022814] Contractul de servicii pentru achizitia serviciilor de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării lucrării de utilitate publică "Varianta de ocolire Galati"

1. Asociere : CORNEL & CORNEL TOPOEXIM S.R.L (Leader), SC THEOTOP SRL, Gheorghe Simona Florina, MS Dumitrascu si Asociatii, GEOTER PROIECT,

2. Asociere : North Topocad (Leader), MOLBAK PROIECT,

Licitația se află în evaluare tehnică, la mai bine de 3 ani de când a fost lansată. Ca fapt divers, reprezentantul MOLBAK PROIECT este Ionuț Săvoiu, secretar de stat la transporturi.

Whyse1

https://www.viata-libera.ro/eveniment/220323-restrictii-de-trafic-si-un-traseu-deviat-pentru-24-de-ore
QuotePrimăria municipiului Galați anunţă că, sâmbătă, 24 februarie 2024, cu începere de la ora 7,00, se închide traficul rutier pe strada 9 Mai, tronsonul cuprins între strada Nicolae Mantu și strada Octav Băncilă, pentru 24 de ore. Intersecția dintre strada Nicolae Mantu și strada 9 Mai va fi blocată.

Măsura de restricționare a traficului este necesară pentru lucrări de ,,Extindere si modernizare Drum Centura – Varianta Ocolitoare a municipiului Galați – Deviere utilități" .

În ceea ce privește transportul public, traseul 25 (Shopping City - Cartier Filești) va fi deviat după cum urmează:

- pe sensul de deplasare spre cartier Filești va fi deviat din strada 9 Mai pe strada Pictor Iosif Isser - strada Nicolae Mantu - Calea Smârdan;

-  pe sensul de deplasare spre Micro 13B nu va mai asigura stația Feroviarilor, din strada Nicolae Mantu, intrând direct pe bulevardul Milcov.

,,Pe întreaga perioadă a lucrărilor, semnalizarea rutieră temporar instituită poate suporta modificări, în funcție de evoluția lucrărilor. Pentru desfășurarea fluentă a traficului rutier, conducătorii auto și pietonii sunt rugați să respecte semnalizarea rutieră instituită pe durata executării lucrărilor. Precizăm că semnalizarea rutieră poate suferi modificări, în funcție de natura lucrărilor și atragem atenția că mutarea/deteriorarea mijloacelor de delimitare a zonelor de lucru (garduri, balize etc.), a dispozitivelor de semnalizare rutieră în general, se pedepsește conform prevederilor legislației în vigoare", transmite Compartimentul de presă al Primăriei municipiului Galați

tom_sawyer

#184
Centura mare, conform CESTRIN:

IN DATA DE 22.08.2023 ANTREPRENORUL A SOLICITAT INCETAREA DE COMUN ACORD A CONTRACTULUI.
IN DATA DE 07.09.2023 BENEFICIARUL A TRNSMIS RASPUNSUL SAU ANTREPRENORULUI CU PRIVIRE LA INCETAREA CONTRACTULUI.
IN DATA DE 23.11.2023 ANTREPRENORUL A TRANSMIS PUNCTUL DE VEDERE CU PRIVIRE LA SOLICITAREA BENEFICIARULUI NR. 92/80699 DIN DATA DE 07.09.2023. DE ASEMNEA, IN DATA DE 12.01.2024 ANTREPRENORUL A TRANSMIS RAPORTUL JUSTIFICATIV CU PRIVIRE LA INCETAREA DE COMUN ACORD A CONTRACTULUI NR. 92/2677/14.01.2021 "PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA DE OCOLIRE GALATI", INREGISTRAT LA CNAIR SA CU NR. 92/3044.
ANALIZAND RAPORTUL JUSTIFICATIV AL ANTREPRENORULUI, S-A CONSTATAT FAPTUL CA, DEŞI ACESTA ÎNDEPLINEŞTE TOATE CONDIŢIILE PENTRU A BENEFICIA DE AJUSTAREA PREŢURILOR POTRIVIT O.U.G. 47/2022, PRIN APLICAREA FORMULEI PREVĂZUTĂ LA ART.4 DIN O.U.G. 47 PENTRU RESTUL RĂMAS DE EXECUTAT DIN OBIECTUL CONTRACTULUI ÎN CUANTUM DE 638,648,859.88 LEI FĂRĂ TVA, SE PRODUCE UN IMPACT FINANCIAR DE DOAR 313,172,001.04 LEI FĂRĂ TVA, IN CONDIŢIILE ÎN CARE CREŞTERILE PREŢURILOR CURENTE IMPLICATE DE EXECUŢIA LUCRĂRILOR, PRODUC UN IMPACT DE 946,882.262.77 LEI FĂRĂ TVA.
IN PREZENT ESTE IN ANALIZA LA CNAIR.


300 milioane € ...

survola

O actualizare la podul hobanat (26 martie 2024):


tom_sawyer

Pod hobanat - centura mica Galati : Pont sur le "périphérique" de Galati , Romania
Alain Legrand


tom_sawyer

Dat fiind că amplasamentul studiat pentru ipoteticul aeroport Galați-Brăila s-a mutat la vest de cel inițial, nu a mai rămas nicio urmă de logică pentru a continua proiectul VO Galați în forma inițială.

GIV

centura mare:

https://economedia.ro/misiune-imposibila-pentru-cnair-la-contractul-cu-umb-pentru-centura-galati-cresterea-preturilor-este-de-946-de-milioane-lei-dar-suplimentarea-care-poate-fi-acordata-umb-nu-acopera-decat-313-milioan.html

Continuarea contractului pentru execuția Centurii Galați, contract semnat cu UMB în 2020 pare o misiune imposibilă pentru Ministerul Transporturilor și CNAIR. De peste o jumătate de an, de la solicitarea de reziliere a UMB și până în prezent, în ciuda declarațiilor oficiale, CNIAR nu a găsit pârghia legală pentru a ,,duce mai departe" contractul semnat pentru o valoare de doar 700 de milioane lei la valoarea estimată de 900 milioane.

Sa rezilieze odata....  :explode:  timpul asta pierdut il puteau folosi pt o noua licitatie.. ca tot acolo ajung..

ncb

Un update de la Alain Legrand al podului Hobanat de la Galati: Pod hobanat - centura mica Galati : Pont sur le "périphérique" de Galati , Romania 05-06-2024


tom_sawyer

#190
Quote from: tom_sawyer on September 30, 2018, 01:36:59 PM

𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚̆, 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐝𝐨𝐮𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐭𝐫𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢 | 𝐓𝐫𝐨𝐧𝐬𝐨𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐕𝐢𝐚𝐝𝐮𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐂𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐬̦𝐢 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝟗 𝐌𝐚𝐢 (𝐛𝐥𝐨𝐜𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐀𝐍𝐋) [adică în dreptul hobanatului], 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐬 𝐬̦𝐢 𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭𝐚𝐭

Întregul tronson a fost lărgit la patru benzi, după ce toate utilitățile au fost relocate.  Era una dintre cele mai aglomerate porțiuni de pe Centura Galațiului, unde se formau mereu ambuteiaje.

Mai mult, pe o mare parte din el s-a turnat deja și strat nou de asfalt (la final vor fi trei straturi de asfalt), ultima porțiune urmând să fie finalizată în curând. 

Astfel, traficul va fi mult mai sigur și mai fluid, la fel ca și pe tronsonul dintre Talcioc și bulevardul George Coșbuc, extins și el la patru benzi.

Deja, acolo unde s-a turnat strat nou de asfalt se circulă mult mai bine față de cum era în trecut.

www.facebook.com/presedintecjgalati/





























Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Bine-bine, dar marele hobanat ce face?

naivu

E mai spectaculos hobanatul, dar eu unul sunt curios si de cum evolueaza restul largirii la 4 benzi; ar fi ridicol sa se termine hobanatul si sa constatam ca restul largirii nu e nici la jumatate! De fapt, la cat s-a intins constructia hobanatului, restul ar cam trebui sa fie gata.

tom_sawyer

#193
Centura mică va avea parapeți medieni New Jersey pe toată lungimea. Se va putea întoarce la unul din cele 5 giratorii. Se mai fac niște reglaje la hobanat. Inaugurare prin octombrie [asta nu cumva-i înainte de alegeri?], să sperăm.
sursa: preș. CJ

tom_sawyer

#194
Centura mare, conform hărții CESTRIN (stadiul proiectelor CNAIR):

IN DATA DE 22.08.2023 ANTREPRENORUL A SOLICITAT INCETAREA DE COMUN ACORD A CONTRACTULUI.

IN DATA DE 07.09.2023 BENEFICIARUL A SOLICITAT ANTREPRENORULUI JUSTIFICAREA DE ÎNCETARE A CONTRACTULUI (LEGEA NR. 232/2023 PENTRU APROBAREA ORDONANŢEI DE URGENŢĂ A GUVERNULUI NR. 47/2022 PRIVIND AJUSTAREA PREŢURILOR CONTRACTELOR DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ) ÎN TEMEIUL IMPREVIZIUNII, ÎN REGIMUL SPECIAL REGLEMENTAT PRIN DISPOZIŢIILE ART. 3 ALIN (9)DIN O.U.G 47/2022.

IN DATA DE 23.11.2023 ANTREPRENORUL A TRANSMIS ADRESA NR. S20231123002 PRIN CARE MENTIONEAZA FAPTUL CA APLICAREA FORMULEI PREVAZUTA DE ART. 4 DIN OUG 47/2022 SI VALOAREA RESTULUI DE EXECUTAT IN CONDITIILE CURENTE DE PIATA , FARA A AMAI AVEA IN VEDERE SI INFLATIA, EXECUTAREA CONTRACTULUI A DEVENIT EXCESIV DE ONEROASA PENTRU ANTREPRENOR DIN CAUZA SITUATIILOR PREVAZUTE LA ART 3 DIN OUG 47/2022, IAR COTA DE PROFIT, STRICT SI LIMITATIV PREVAZUTA IN CONTRACT, NU PERMITE ACOPERIREA COSTURILOR SUPLIMENTARE EFECTIVE DE REALIZARE A LUCRARILOR SI DE FINALIZARE A IMPLEMENTARII OBIECTIVULUI DE INVESTITII.

CNAIR SA A ANALIZAT DOCUMENTELE ANTREPRENORULUI CU PRIVIRE LA INCETAREA AMIABILA A CONTRACTULUI CONFORM PREVEDERILOR ALIN. 9 SI 10 DIN OUG 47/2022 PRIVIND AJUSTAREA PRETURILOR CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA/CONTRACTELOR SECTORIALE/CONTRACTELOR DE CONCESIUNE/ACORURILOR CADRU, IN VIGOARE DE LA 20 IULIE 2023 SI A TRANSMIS ANTREPRENORULUI FAPTUL CĂ SUSŢINERILE ACESTUIA DIN CORESPONDENȚA TRANSMISA, NU SUNT DE NATURĂ A JUSTIFICA ÎNCETAREA CONTRACTULUI PRIN ACORD, ÎN TEMEIUL IMPREVIZIUNII ÎN REGIMUL SPECIAL REGLEMENTAT PRIN DISPOZIŢIILE ART. 3 ALIN. (9) DIN O.U.G. NR. 47/2022.

IN DATA DE 28.02.2024 SI DATA DE 15.07.2024 BENEFICIARUL A TRANSMIS ANTREPRENORULUI ADRESE PRIN CARE II SOLICITA ACESTUIA SA TRANSMITA DOCUMENTELE AFERENTE PAC REVIZUITE CONFORM OBSERVATIILOR ACESTUIA, PRECUM SI MASURILE PROPUSE IN VEDEREA FINALIZARII CONTRACTULUI IN TERMENUL CONTRACTUAL. PANA IN PREZENT ANTEPRENORUL NU A RAPSUNS LA SOLICITARILE BENEFICIARULUI.