[GL] Centura Galați

Started by tom_sawyer, July 16, 2018, 01:18:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marius Papadopol

Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023


Pod hobanat - centura mica Galati #2023 - update lucrari la 29.10.2023



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Kitz

S-a reziliat contractul cu UMB pentru centura mare Galați ?

Gigeluș

De legătură pe 4 benzi dintre drumul expres Braila Galati și Centura Mare Galați se mai aude ceva? Anul viitor va fi scos la licitație?

tom_sawyer

𝐒𝐞 𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐩𝐞 𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚̆
Se toarnă cel de-al doilea strat de asfalt pe tronsonul dintre Talcioc și Fabrica de Bere, pe toate cele patru benzi ale drumului, mai ales că vremea e bună pentru astfel de lucrări.
Recent, s-a turnat al doilea strat de asfalt și în zona sens giratoriului de la intersecția cu Prelungirea Brăilei. 
De asemenea, vor continua lucrările la amenajarea noului sens giratoriu de la Talcioc, precum și la trotuarele din zonă.
facebook.com/presedintecjgalati





























Powered by API/PUM imgur uploader

dargauda

UMB a solicitat CNAIR rezilierea amiabilă a contractului pentru Centura Galați (33 km.) pentru că nu poate acoperi creșterea prețurilor. Grindeanu îl acuză pe fostul ministru Lucian Bode că a semnat contractul de 705 miliaoane lei pe fonduri de la Buget înainte de alegerile din 2020

Constructorul român UMB a solicitat oficial CNAIR rezilierea amiabilă a contractului pentru proiectarea și execuția Centurii Galați (Centura Mare) cu o lungime de 33 km., un contract finanțat de la Bugetul de Stat semnat înainte de alegerile din 2020 pentru o ofertă de 705 milioane lei, mult sub estimarea CNAIR de 900 de milioane lei. Solicitarea de reziliere amiabilă a contractului a fost făcută în 2023 și apare în informarea oficială a Companiei de Drumuri : ,,Antreprenorul a solicitat încetarea de comun a contractului" -raport CNAIR. Datele rezilierii încă nu au fost stabilite astfel încât cel mai puternic constructor din România să nu fie penalizat cu certificat negativ. (Rezilieri amiabile s-au făcut și cu proiectanți care nu s-au mai încadrat în costul ofertat). Tot în județul Galați, UMB ar fi trebuit să înceapă lucrările la Podul peste Siret de la Cosmești (contract cu fonduri europene semnat încă din 2022). Până la sfârșitul anului, UMB trebuie să termine lucrările pe Drumul Expres Brăila-Galați, șosea rapidă de 11 km. din care mega viaductul peste Siret și Calea Ferată are 1,8 km.

Pe traseul de 33 de kilometri sunt 34 de poduri și pasaje cu o lungime totală de 4,4 kilometri, iar contractul nu poate fi suplimentat pentru a acoperi creșterea prețurilor la materialele de construcții, a explicat la sfârșitul anului trecut ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Oficialul l-a criticat pe fostul ministru Lucian Bode care a semnat contractul în 23 septembrie 2020, înaintea alegerilor.

,,Vom găsi o soluție pe Centura Galațiului. După cum știți, au fost niște domni care au semnat prin 2020 pe repede înainte...veneau alegerile...așa cum s-au făcut și altele. S-au gândit să semneze un contract pe Centura Galațiului care...eu vă spun cât se poate de direct...suntem aproape siguri că la Galați vom aplica aceeași soluție ca la Timișoara unde am avut un constructor neserios. S-a reziliat și în aproape două luni s-a reluat licitația. Vom rupe acest nod gordian și să începem efectiv lucrul. Din păcate, modul în care s-au grăbit lucrurile în 2020...faptul că prețurile nu mai sunt aceleași...trebuie să găsim o soluție ca la Timișoara" spunea la sfârșitul anului trecut, Sorin Grindeanu.

Date Tehnice VO Galaţi

Centura Galaţi, şosea cu o bandă pe sens şi acostament lat de 1,5 metri. Traseul se desprinde din DN 25 prin nodul rutier Traian, supratraversează DN 25 şi Calea Ferată Tecuci- Galaţi, trece de Parcul Natural Lunca Joasă a Prutului Inferior şi intersectează DN 2 B înainte de vama Galaţi – Giurgiuleşti (cu Republica Moldova).

Durata contractului este de 12 luni – proiectare, 42 luni – execuţie şi 120 de luni – garanţie. Pe traseu vor fi proiectate 34 de lucrări de artă: poduri, pasaje şi viaducte. Preţul pe kilometru este de 4,4 milioane euro. Licitaţia a fost lansată pentru 900 milioane lei, iar oferta câştigătoare a fost de 700 milioane lei, cu 50 de puncte pentru oferta tehnică, respectiv 50 de puncte oferta financiară. Potrivit notei de fundamentare din iunie 2019, în faza de execuţie ar urma să fie asigurate 250 de locuri de muncă pe plan local.

https://economedia.ro/umb-a-solicitat-cnair-rezilierea-amiabila-a-contractului-pentru-centura-galati-33-km-pentru-ca-nu-poate-acoperi-cresterea-preturilor-grindeanu-il-acuza-pe-fostul-ministru-lucian-bode-ca-a-semnat-c.html

GIV

dar acestui contract nu i se aplica actualizarea preturilor?

dr4qul4

Nu este cel mai rau lucru. Ar trebui reziliat cat mai repede si facuta alta licitatie, eventual pe fondurile militare sau interconectare tari.
Si sa includa si drumul de legatura cu DX-ul de Braila. Eventual si un pod nou peste Prut
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ultrasbz

Eu zic ca e o oportunitate. Trebuie o noua licitatie de data asta pentru Drum Expres, ca o continuare a DX Braila - Galati, ca centura pentru Galati, dar inclusiv pod peste Prut si punct vamal nou pana la Giurgiulesti in R. Moldova.

Oneinthecrowd

PTF-ul de la Galati este relativ nou si modern si este utilizat sub capacitate. Ca suprafata este similar cu cel de la Calafat (poate chiar mai mare). Nu e nevoie de unul nou (poate ceva imbunatatiri pentru cresterea fluxului daca chiar va trebui).

Pe partea R Moldova PTF-ul e ceva mai mic (aici e limitarea), dar au in plan sa inceapa anul asta un upgrade cu fonduri UE asa cum au facut la Sculeni. Exclus un PTF nou in viitorul relativ apropiat.

QuotePostul vamal Giurgiulești urmează să fie modernizat anul viitor în cadrul unui proiect finanțat de Uniunea Europeană.

https://adevarul.ro/stiri-externe/republica-moldova/cat-de-pregatite-sunt-frontierele-republicii-2326726.html

Cat despre un pod nou, nici asta existent nu este aglomerat. Are multe momente bune in care e complet gol, iar perioadele de aglomeratie se datoreaza exclusiv capacitatii limitate de procesare din PTF Giurgiulesti. Si a si fost reabilitat recent. Vedeti aici imagini live:

https://www.border.gov.md/camere-web/giurgiulesti-intrare

Mai degraba cred ca ar trebui sa ne concentram acum in alte zone unde poduri noi chiar ar face diferenta si ar ajuta la redistribuirea traficului.
 
Dar sa le facem naibii o data, nu doar sa rostogolim vorbe de la un an la altul.

Iar noua sosea de centura construita eventual la nivel DX si directionata catre nordul Giurgiulestiului (pentru un viitor PTF nou daca va fi nevoie) si bretea de acces acum catre PTF-ul existent. Si abia atunci construit pod nou.




Cetatean

Pare tov grinda nu vb kkt?
1. Contractele la momentul semnarii in 2020 nu cred ca aveau actualizare.
2. Au trecut 4 ani,e de vina ala care l-a semnat ca nu s-a inceput lucrarea?
3. Vb de Timisoara,ar trebui sa ii fie rusine...sova ii spune ceva?
4. Umb a licitat sub valoare,undeva la 80%.
5. E pacat de timp pierdut!

florin74

Spala imaginea UMB....
Nici nu imi imaginez ce scandal ar fi fost daca era ceva constructor strain in locul UMB.


tom_sawyer

𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐚̆ 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐣𝐮𝐝𝐞𝐭̦𝐮𝐥 𝐆𝐚𝐥𝐚𝐭̦𝐢 │𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐌𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐆𝐚𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐧𝐮 𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐥𝐢𝐚𝐳𝐚̆, 𝐢𝐚𝐫 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞

Astăzi, în urma întâlnirii pe care am avut-o cu ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și directorul CNAIR, Cristian Pistol, s-a stabilit continuarea investiției la viitoarea Variantă Ocolitoare a municipiului Galați (Centura Mare a Galațiului). 

Astfel, în ciuda ultimelor informații apărute în spațiul public, contractul de lucrări nu se reziliază, iar asocierea de firme care a câștigat licitația trebuie să realizeze lucrările la acest proiect extrem de important pentru județul nostru și nu numai. 

Centura Mare a Galațiului va pleca din zona Vămii Giurgiulești, va trece prin spatele lacului Brateș și se va intersecta cu DN25, în zona satului Traian.

De asemenea, și proiectul drumului de legătură între Centura Mare a Galațiului și Drumul Expres Galați-Brăila merge mai departe.

Avem studiu de fezabilitate, avem avizele de mediu și avem realizate și expertizele, iar investiția va fi finanțată cu fonduri europene, în cadrul Programului Operațional de Transport 2021-2027.

Astfel că, după ce va trece și de Comisia Tehnică a Ministerului Transporturilor, vom da drumul la licitația pentru desemnarea unui constructor.

facebook.com/presedintecjgalati/

GIV

bun si oil(proiectare/constructie) cand se da?  :lol: dupa 2026? :lol:  :troll:

tom_sawyer

Quote from: Whyse1 on March 04, 2022, 07:38:34 PMhttps://www.viata-libera.ro/eveniment/178400-4-aprilie-2022-data-de-incepere-a-variantei-de-ocolire-galati

Quote,,Data de începere pentru obiectivul «Proiectare şi execuţie Varianta de Ocolire Galaţi» este 4 aprilie 2022", scrie negru pe alb într-o notificare transmisă Asocierii SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL, cu care Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a încheiat contractul de realizare a investiţiei.