[GL] Centura Galați

Started by tom_sawyer, July 16, 2018, 01:18:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marius Papadopol

#135
:welcome: 26.02.2023

Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

mirceaeliade

poate imi lipseste mie ceva, da nu era mai iefting sa se faca un viaduct cu 10 picioare in loc de podul asta inalt cu un singur set de picioare?

medicul de garda

Era si mult mai rapid. E fenomenal cand te gandesti ca podul asta a fost inceput cam in acelasi timp cu podul suspendat de la Braila, care e mult mai dificil tehnic, si va fi gata dupa el  :lol: . Un pod habanat se face undeva unde e singura solutie tehnica acceptabila sau ai nevoie de ceva mai deosebit estetic intr-o zona urbana, ceea ce pe centura interioara a Galatiului nu e cazul...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Earthchild

#139
De ce să nu fie cazul? Eu mă bucur că va fi ceva mai deosebit decât un pod oarecare, asemănător cu cel de pe centura Bucureștilor.

medicul de garda

#140
Pe DNCB la Otopeni (ca presupun ca la ala te referi), solutia hobanatului a fost aleasa pe criterii tehnice, anume unghiul foarte ascutit dintre centura si cale ferata si spatiul restrans in zona care nu iti permitea alt amplasament. Acolo calea ferata trece printre picioarele pilei principale a podului, atat de putin spatiu au avut la indemana. E o solutie tehnica impresionanta in zona, dar dpdv vizual e un non-sens, e pe centura orasului, intr-o zona a nimanui dpdv urbanistic.

In Galati nici macar argumentul tehnic nu exista, coltul ala de vale aia putea fi foarte usor traversat cu un viaduct clasic in stil UMB. Sau daca voiati ceva interesant vizual, un pod in consola cum s-a facut la Talmaciu sau Arad, care era totusi mai rapid de executat. Asa, s-a ales solutia cea mai scumpa, dificila tehnic si consumatoare de timp, pentru a traversa o vale neimpresionanta langa un drum marginal al orasului, doar fiindca arata "mișto". Si in mod ironic, va fi gata mult dupa ce se va deschide unul din cele mai lungi poduri suspendate din Europa, construit vizavi, inceput cam in acelasi timp  :o . Care de fapt, e cam gata, asteapta dupa drumuri saracul pod. Si daca nu era ocupat UMB cu autostrada, podul asta ar fi fost gata si dupa centura exterioara a Galatiului...

Daca credeti ca a durat mult pana acum podul ala, tineti-va bine, ca locuitor in capitala hobanatelor din tara, am experienta destula sa va spun cat de incredibil de migaloasa si consumatoare de timp e etapa de instalare a hobanelor, fiindca necesita retensionarea celor deja instalate de fiecare data cand montezi o structura noua la pod, cand asfaltezi, etc. Vorbim de luni de zile dupa ce podul "e aproape gata". Si mai misto va fi intretinerea dupa, ca hobanele alea nu tolereaza prea bine "merge s-asa-ul" romanesc. Cei care au traversat Agigea in deceniul trecut stiu despre ce vorbesc. :(
Trust me, I'm an east-european doctor!

razvan96

A început "cam" in același timp cu podul de la Brăila, dar cu un an si jumătate mai târziu :D

TibiV

Podul hobanat de pe centura mica Galati filmat de Alain Legrand:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Am fost astăzi pe șantierul podului hobanat, pentru a vedea cum merg lucrările, unde sunt probleme și care sunt soluțiile pentru a grăbi ritmul.

Am discutat cu reprezentanții firmelor care lucrează la podul hobanat și le-am transmis clar și fără ocolișuri că acest pod hobanat trebuie finalizat anul acesta.

Este o investiție extrem de importantă pentru Galați.  În acest moment, se fac ultimele pregătiri și lucrări pentru a începe una dintre cele mai importante etape din construcția acestui pod – montarea hobanelor (cabluri de oțel), care se face pas cu pas pentru susținerea tablierului metalic și stabilitatea întregii structurii a podului. Vorbim de 44 de hobane care vor susține greutatea podului.

De asemenea, a fost turnată și o primă placă de beton, pe o lungime de 35 de metri, peste care, mai târziu, se va așterne asfaltul. De altfel, restul plăcilor se vor turna în funcție de montarea hobanelor, astfel încât stabilitatea podului să nu fie afectată.


https://www.facebook.com/presedintecjgalati/


























Powered by API/PUM imgur uploader

Whyse1

Pod Hobanat, Centura mică Galați, #infrastructura by SPIRI DRONE:


GIV

aici e vorba de complexitate tehnica in realizarea podului sau perioada contractuala lejera?

tom_sawyer

E vorba de firme apropiate de Arsene de la Neamț Italia.

Marius Papadopol

01.04.2023

Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati


Pod hobanat centura mica Galati



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

survola

Până aici au știut să facă, mai departe mai vedem.