Piața auto second hand în România

Started by Ionut, October 02, 2012, 10:51:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


voicul

Nu-i BOSS adevarat! Masina are navigatie mare, deci e perfecta!  :lol:

Este dezastru în România. Veste ȘOC despre mașinile second-hand!
Registrul Auto Român a verificat din punct de vedere tehnic, în trafic, în primele 6 luni ale acestui an, 33.508 vehicule, în toată ţara, fiind constatate deficiente tehnice majore şi/sau periculoase la 15.235 de vehicule (45,47%), care au fost declarate neconforme, conform unui comunicat.

În urma controalelor mixte desfăşurate de RAR şi Poliţia Rutieră, în prima jumătate a anului 2019, au fost aplicate aproape 11.000 de amenzi contravenţionale şi au fost retrase 8.689 de certificate de înmatriculare.

Deficienţele tehnice cel mai des întâlnite au fost la instalaţia electrică de iluminare şi semnalizare (26,73%), emisii poluante (21%), punţi, jante, anvelope şi suspensie (11,56%), vizibilitate (12%), precum şi la sistemele de frânare (4%) şi direcţie (1,5%).

Aproximativ două procente dintre vehicule prezentau probleme legate de inspecţia tehnică periodică (ITP fals, expirat sau anulat).

"Rezultatele controalelor desfăşurate în trafic nu reflectă starea generală a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR-Poliţie opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta defecţiuni", precizează reprezentanţii RAR.

https://www.money.ro/este-dezastru-in-romania-veste-soc-despre-masinile-second-hand/

Ionut

APIA: Piaţa auto din România a înregistrat o creştere de 9% faţă de perioada similară anului trecut

În ceea ce priveşte autoturismele rulate (în marea lor majoritate nefiscalizate), în primele opt luni ale anului 2019 au fost înmatriculate 293.507 unităţi, cu 6,0% mai puţine decât în 2018, având şi o structură de vârstă îmbunătăţită (cu scăderi importante pe segmentul celor mai vechi de 12 ani).

ZF

Ionut

În ceea ce priveşte autoturismele second hand înmatriculate pentru prima oară în România, volumul acestora a atins în septembrie 2019 cifra de 35.724 unităţi, o creştere de 3,4 % faţă de septembrie 2018. Pe primele 9 luni din 2019, numărul autoturismelor second hand înmatriculate este de 329.231 unităţi, ceea ce reprezintă o scădere cu 5,10% comparativ cu perioada similară din 2018.

ZF

voicul

#274
S-au apucat romanii sa ia masini noi si renunta la SH-uri? Poate au citit urmatorul anunt fantastic. Atentie amatorilor care sar cand aud cuvinte gen: navi mare, km reali, nu troncane, nu bate - eu inchid anuntul direct la astfel de cuvinte citite.
ATENTIE mare de la cine cumparati, ce cumparati si intotdeauna mers cu masina SH la un mecanic!
---

Vand /Schimb COTET "Pe Bune"

Va rog sa cititi cu atentie! Nu este caterinca sau fictiune!

Povestea mea si a acestui ordinar incepe prin vara spre toamna anului 2017, cand punand mana pe niste bani de la parinti si cu un credit de nevoi personale (ca orice roman, stam cu chirie dar ne luam bmw) si dupa lungi si ATENTE cautari, gasesc acest cotet, care in aproximativ 2 ani, mi-a mancat viata(mai bine intretineam 2 femei si ieseam mai bine).
Ce crezi! Mi-a placut maximum, "talent" pe fraierul negru, tot golan,
"pelerina M ca nu a fost bani de costum intreg" , incaltat bine, dotat fraierul, perne,head up ,camera spate ,scaune incalzite si ventitale etc. Ma, tot, pe scurt ce trebuia! L-am luat, drag de el la maximum.

Ce crezi bai nene! Dupa ce am grija de el in prima luna, il pregatesc de iarna si cu tot cu impozitSI revizii cutie-motor, cauciucuri noi ca nah, asa se face, oho fraieru mort de foame (eu fiind asta) m-am dus si la TEAM BMW!DINTR-UN FOC 2.5k euro SCURT! Zic asta e! Eu sa fiu sanatos si el sa mearga, sa fie toata lumea multumita!

Eeee ce crezi! Cotetu s-a facut al dracu, prima miscare, o planetara, vina mea pe la munte, am trecut cu vederea!

Si de aici, incepe boala pe el, prin primavara(deci cam dupa 2 luni), da boala si batranetea in filtru de particule, marr si carr nu mai tragea si numai PIUNNNN IN CAP (stiti voi sunetul ala de eroare la bmw)!Trag la service, il curat chimic - 300 taurasi de spania!Dupa o luna iar se infunda,ma sa moara ma ta,ma duc inapoi
- Domne...motoru asta e obosit tare(in gandul meu..bai da-l dracu) si zic ce e de facut? si zice MR MECANIC (turbo si injectoare) , asta e , fa-l , alti 900 euro.

Vine vara frumos, sa plec in vacanta, Grecia pe talent, cum ii place la roman. Inainte de plecare, revizie frumos sa nu am probleme pe drum, separime de ulei filtre si 2 bucsi , reconditionez si caseta de directie ca cam rupt-o in gropile lu' firea.

Atentie, aventura, la vama la bulgari adica 100 de km poate nici atat...eroare pe filtru de particule, nu ai fi vrut sa ma auzi injurand, dar am zis ca nu are rost sa-mi stric vacanta pt acest cocean de masina, merge asa, da-o dracu! Trec de bulgari, intru in Grecia, se auzea un zornait la roata dreapta fata...doar eu il auzeam, restul din masina cica nu, zic am sechele...dupa 300 de km facea tot mai rau,ma dau jos,roata mea se clatina de ziceai ca e dintele ala din fata de da sa cada la 9 ani :)))

Dobitocii de la service nu mi-au strans fuzeta bine, a facut joc a batut in rulment pana l-a spart si roata statea sa cada..opresc la un service, decartez repejor 500 cu piesa sh, ca deh ERAM "EXTRANJERO" si veneam in vacanta deci aveam bani, si aia a fost mergem mai departe!Ajung la hotel,toate bune,plecam la plaja, iar PIUNNNNN , ce are ma? ce dracu o eroare de ziceai ca avea cancer,o masina rosie rasturnata in stanga, MAMAAA CE O AVEA ACUM?
Din ce stiam de la service, ce e cu galben mai merge, dar ce e cu rosu,metastaza direct!Subtire de vara,pierduse tot lichidul de servo,pe la caseta de directie unde o reconditionasem!Problema rezolvata cu ajutorul Dl George,cica manager la hotel, alte 300 de euro schimbat 2 oringuri,cred ca 200 a fost spaga lui..dar ce sa fac daca nu m-a facut mama mecanic,mergem inainte!Trece vacanta totul ok, daaa plm, totul ok dar vorbim de o saptamana,in care se stricase de 2 ori era culmea si a 3 oara!Ajung in Bucuresti, toate bune ma duc peste cumetrasii de la service sa ma rezolve, cu erorile alea, ce mai era pe acolo,fara plata de data asta, ce sa zic era si culmea sa mai ceara bani, in conditiile in care se alesese prafu' si de cauciucurile dupa fata de unghi bun ce imi facuse!

ABIA DE ACUM INCEPE ADEVARATA POVESTE :

Intr-un final anulez filtru de particule, si ii fac soft, tot ce trebuie, ca sa scap si de eroarea aia si sa traga si mai bine.
Intre noi fie vorba, doamneeee LUFTHANSAAAAA, tot bordu instant Rupeeee cum zice samsaru!
Dar veselia nu a tinut prea mult, ca dupa un drum de 100 de km, adica un Pitesti dar mai pe 200 la ora asa(te lasi pe ea cat poti ca ai pe ce, vorba romaneasca) cand m-am intors a inceput sa TUSEASCA cotetu' , ce crezi, racise la motor, grav, cand l-am pornit dimineata ziceai ca e motocoasa intr-un piston.

MORRRR

Jaleeee mare, platforma, dus la service iar, facut motor cap coada, 3.5k eurasi

Mergea deh nu pot sa zic, altceva, alt sunet totul ok tragea bine bine ca am si dat softu mai mic undeva la 280 de cai, prima data a iesit pe dino 314 cam asa.

Dar nush de unde mortii masi bag niste motorina, si dupa 3 luni crapa ambele pompe de motorina si distruge iar injectoarele, iar 1.5 k euro, zic doamneee murim, deja ma cam batea gandul sa o vand, ca al dracu cotet, nu tragea neam cu mine! Bine ca sincer un om normal la cap o vindea de cand a picat prima data motorul!Dar pe mine m-a facut mama si ambitios asa!

TOATE BUNE, CAM 5 LUNI POT SA ZIC SI EU CA NU AM BAGAT DECAT MOTORINA SI UN SCHIMB DE ULEI!Sincer ma cam impacasem cu el asa, dar in schimb incepuse sa bata putin pe fata, zic la urmatoarea revizie ii mai schimb si lui pe acolo ce ii trebuie....ca nah trebuie , plus ca vezi TATA ca pe agatat sa moara familia lui de la E53 in sus...daca nu avea mare haz...rupea tot ce prindea...si nici nu prea ierta nimic :)))

Dar nu apuc sa ajung la revizie, ca oha se aprinde apa, zic, a inceput sa ii fie sete de apa al dracu, ii completez , merg 15 km, iar se aprinde, ce ai ma al dracu, esti dupa bautura?
La service , SUPRIZA MARE , blocul motor fisurat, fierbea apa de ziceai ca da cafeaua in foc pe aragaz de-ala de e flacara mai mare ca ibricu' !Ce crezi , a fost prima mea tenta de depresie din viata mea, mai ca mi-a dat si o lacrima de draci!

Ce faci taicule in cazul meu, ca sa moara sa faca sa dreaga sa se aleaga, familie morti cruci colive samd

Aici as fi pus niste emoty de nu ai idee pff
PS : As pune mai multe semne de punctuatie dar nu prea ma lasa bulache asta de la olx

Ii gasesc bloc frumos, planari draci laci etc , il fac, alta mie de euro, Doamneee, ziceai ca lucrez la banca mondiala si eram si actionar, asa o ardea fraierul cu mine, si aici chiar pot sa zic fraier si la mecanic si la masina, dar tot odata si mie!DEJA MA APROPIAM CU PASI REPEZI DE ACEA DEPRESIE MAXIMA!

CA SA TERMIN, SINCER, DUPA TOT CE AM PATIT, SI SA ISI BATA P..A DE MINE MAXIMUM, ACEASTA INFECTIE DE MASINA, CARE NU STIU CE BLESTEME A AVUT, SAU CINE M-A BLESTEMAT PE MINE, DA SEMNALE IN CUTIE CA UNU' CU LANTERNA IN CEALALTA PARTE A TUNELULUI, sincer e cam timpul pt schimb de ulei, dar ce crezi nici nu MAI AM BANI SA O FAC, nici nu mai vreau, sa isi mai puna si altul ambitia cu ea, ca eu nu mai pot, deja am depresie maxima.

Cu alte cuvinte, masina merge, dar bate oleaca pe fata si cutia aia de viteze ori vrea ungere noua, ori nu stiu, dar nici nu ma duc sa vad ce are. AAAAAA Stai ca am uitat sa va zic, a dracu acum vreo 2 saptamani s-a impiedicat pe la fosta casa a lu' Dragnea(pe la palat
aka Constitutiei mai exact(in caz ca cineva nu s-a prins, dar nici nu prea conteaza)) si s-a lasat de spate putin, "da stramba e'", ce crezi, crapase o perna, hai ca tu erai ultima pe care nu o schimbasem, am schimbat-o si pe aia!

Dar uitati-va incoace la mine, ca sunt jurat sa moara sa faca sa dreaga, daca mai bag un ban in ea.

Cine vrea si are nevoie si vrea sa se spele cu ea pe cap, il astept sa ma sune sa ma scape de nenorocirea asta ca sincer chiar nu o mai suport!

Cred ca am devize de reparatii de mai cumparam una!

Nu este caterinca, vrajeala, este pur adevar
Daca vreti toata povestea detaliata a acestei masini
Sunati-ma CU INCREDERE!


Vizualizari: 610177

Ionut

Cat cere nefericitul asta pe coteț? Sau e gratis?

voicul

Nu are curaj sa ceara. Vrea sa faca schimb.

TibiV

Daca vrea sa faca schimb cu Loganul sotiei din 2007 (Loganul din 2007, sotia este mai veche...), sa-si puna pofta in cui !!!...  :lol:

Masina aia nu a vazut service decat in urma unor "intalniri de gradul 3" cu alti participanti la trafic....
In rest... Doar completare lichide.
( Ma rog, placute si discuri de frana dupa 10 ani. Si cureaua de distributie dupa 12 ani, preventiv, nu ca s-ar fi rupt...  ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Nu stiu daca are leagatura cu taxa Oxygen, care ar fi prima masura concreta de taxarea auto, dar pe piata au aparut o groaza de EURO4, an 2008, pana in 130.000, multe luate din RO sau aduse din D dupa 1 an, la niste preturi foarte mici.

Sa tot cumperi.
Problema e daca ai masina si vrei sa o vinzi, pentru ca gasesti mai greu client, dar de cumparat sa tot cumperi.

voicul

Piața de autoturisme din România a atins un nou record. Cel mai prolific an din toate timpurile

Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piața auto din România, din punct de vedere al achizițiilor de mașini second-hand deja înmatriculate. Piața de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare ce trebuia plătită și de aceste vehicule. Dispariția taxei auto a făcut ca piața internă de mașini să explodeze, pur și simplu, relevă date analizate de Profit.ro.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/analiza-piata-de-autoturisme-din-romania-a-atins-un-nou-record-cel-mai-prolific-an-din-toate-timpurile-19245423

voicul

Ce bine suna!!! La fel de bine suna si: se face PISI, COBRA, A8 si A7.

Va fi INTERZISĂ înmatricularea acestor mașini în România!
Revizuit la finalul lunii trecute, Planul Naţional pentru Energie şi Schimbări Cliamtice (PNIESC) al României vorbeşte despre posibilitatea interzicerii înmatriculării autoturismelor cu normă de poluare sub euro 5, pentru ca ţara noastră să poată respecta ţintele de eficienţă energetică şi de mediu asumate prin acest document în faţa Comisiei Europene.

"Reducerea emisiilor GES (gaze cu efect de seră), prin menţinerea unui parc auto cu autovehicule (Euro 6), eficiente sau vehicule cu propulsie electrică şi prin interzicerea înmatriculării autovehiculelor cu norme de poluare Euro 3 şi Euro 4", se arată în document. Aceasta este una dintre măsurile care pot fi luate de autorităţile de la Bucureşti, cu impact asupra a două dimensiuni ale PNIESC: decarbonarea şi eficienţa energetică.

"Măsura a fost şi va fi susţinută prin programul denumit generic "Rabla", program care susţine reînnoirea parcului auto naţional prin acordarea unei finanţări nerambursabile sub forma unei prime de casare, pentru achiziţionarea autovehiculelor noi, mai puţin poluante, în schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate. Până în prezent, programul a suferit diverse modificări, cea mai importantă având loc în anul 2018 prin introducerea programului "Rabla Plus". În cadrul acestuia se acordă ecotichete în valoarea de 45.000 RON pentru achiziţia unui autovehicul nou electric, respectiv 20.000 RON pentru achiziţia unui autovehicul nou electric hibrid.

https://www.money.ro/va-fi-interzisa-inmatricularea-acestor-masini-in-romania/

rota

Vârsta medie a maşinilor înregistrate în România în 2019 a scăzut sub 9 ani. La nivel naţional, în 8 judeţe vechimea medie a maşinilor intrate în parc a fost de peste 12 ani




Vechimea medie a întregului număr de autoturisme achiziţionate în 2019, în volum total total de 606.163 de unităţi, a fost de 8,3 ani, faţă de o medie de 9 ani în 2018, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). Vârsta medie a autoturismelor rulate importate anul trecut a fost de 11,2 ani, faţă de 11,4 ani în 2018. La nivel naţional, în 8 judeţe vechimea medie a maşinilor intrate în parc a fost de peste 12 ani, acestea fiind şi printre cele mai sărace  - Botoşani, Vaslui, Bistriţa-Năsăud, Teleorman, Dolj, Mehedinţi, Caraş-Severin şi Arad. O vechime medie de sub 10 ani a fost înregistrată în Bucureşti - 8,3 ani, Ilfov - 9,1 ani şi Argeş cu 9,9 ani.
Sursa

adiarc

trebuie luate masuri urgente( probabil se vor lua dupa alegeri )...in cam toate orasele medii si mari ,nu doar la orele de varf,aerul este irespirabil......nu e firesc sa nu poti respira ca unii sa poata aduce toate ciurucurile...si mai este si chestie de siguranta...aceste epave au mult mai putine sisteme de siguranta care nici acelea nu mai functioneaza...si oricand poate ceva ceda.


sper sa apara restrictii in TOATE orasele ,initial in centru si sa se extinda in timp...plus taxa auto DE POLUARE....nu de luat bani degeaba
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

#283
Stiti care e mare surpriza? Au scazut preturile si in RO !!! Deci nu mai faci 3 zile pe drum, stai prin vami si multe altele, ci chiar aici la botul calului. Mai un 2000 mii, mai un 3000 mai cateva sute - aici chiar vorbesc de masini pe care le urmaresc eu si care par masini ca in descriere. Masini cumparate din RO (deci km verificati la RAR), care sunt deja cu 500 - 1000 de euro (bani fara cei 500 euro minim - drum + acte) mai ieftine ca in D.

A nu se intelege ca am ceva cu cel din primul video. Doar zic ca se poate si la noi ieftin si bine. Mai zic ca o sa se ieftineasca si mai tare in urmatoarele 3 - 12 luni (in toate tarile).



Evident ca "am fost personal si am luat de la neamt" este o expresie nu neaparat o actiune desteapta, ca se zice ca si la nemti mai pierd masinile 500.000 de km.



Am mai gasit ceva legat de "neamtul e cinstit si km sunt ok"


stangabriel

Oarecum are legatura cu sectorul de masini second hand :

https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-23976086-cum-arata-parcul-auto-sub-zecime-dintre-masini-sunt-euro-6-mai-mult-treime-sunt-euro-1-2-non-euro.htm

La final de martie erau înmatriculate 7.013.280 autoturisme, dintre care 35% erau Euro 4, 19% erau Euro 3 și 13% erau Euro 2. Doar sub o zecime erau Euro 6 și 12% erau Euro 5.

În parcul auto național erau peste 7 milione de autoturisme, dintre care cele mai multe erau Euro 3, mai mult de o treime, arată datele INS. Numărul de mopede și motociclete înscrise în circulație trece de 150.000, iar cel al microbuzelor și autobuzelor este de 50.000, arată datele Institutului Național de Statistică.