Piața auto second hand în România

Started by Ionut, October 02, 2012, 10:51:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Nu trebuie sa așteptam acest lucru...astăzi ,pot fii scoase,zilnic,sute de mașini din trafic.....in mod corect si legal,pe baza unor controale transparente......i-as pune pe cei de la RAR sa aiba pe bord o camera de filmat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Daca se apuca si sa posteze pe facebook cele mai savuroase controale deja devin fanul lor numarul 1  :D

voicul

#182
Legat de reducerea poluarii si diesel-urile SH (dar asta nu se va intampla prea curand):
Ajuta foarte mult reducerea litrajului. Mercedes-Benz CLS 53 motor de 3l doar ...
Motoarele X30 (x e seria) de la BWM de fapt sunt motare de 2l ... si cele X40 sunt motoare de 3l ...

Desigur vorbim de motoare cam de dupa 2015, dar sunt o gramada de motoare de 2.0 D, intre 150 cp si  200 cp, asta incepand cu anul 2010 (EURO 5).
Pentru trafic normal/naveta, nu prea vad la ce iti trebuie mai mult de 150cp.

In alta ordine de idei:
Cunoastesti de vreo directiva UE de a pune standard sistemul Start-Stop pe motor-ul noilor masini? Exista astfel de proiect?

Cristi N

Din cate stiu de la Euro 5 in sus start-stopul este prezent altfel nu se incadreaza in norma.

dr4qul4

stii gresit.
Pe Insignia din 2016, 1.6 diesel, automata, nu exista start-stop.
pe varianta manuala exista.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Parcarea "dieselgate" In USA.


Nu pot sa nu remarc cate masini au trapa. Ce bine le-ar sta pe soselele noastre in locul rablelor de 10 ani+.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

La atatea masini ... nu incurca cheile?

dr4qul4

vorbim de USA. Probabil le-au lasat in contact :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

Vorbim de USA. Cheile sunt la parasolar :D
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

#189
Cine NU ar fi surprins daca se introduce prima data in BG (si nu in Ro) taxa pe poluare?

Bulgaria se pregătește să introducă taxarea mașinilor în funcție de gradul de poluare, după modelul românesc. Astăzi, numeroși români cu autovehicule profită de taxele din țara vecină

Bulgaria vrea să introducă taxarea mașinilor în funcție de gradul de poluare, după modelul românesc, ministrul Finanțelor din țara vecină apreciind că noua impozitare trebuie să fie introdusă rapid. Astăzi, numeroși români își înmatriculează mașina în Bulgaria, profitând de taxe mai mici. "Modelul pe care mașinile sunt impozitate este asociat în mare parte cu valoarea lor, fără a lua în considerare suficient gradul de poluare", a spus acesta.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/insider/auto-transporturi/bulgaria-se-pregateste-sa-introduca-taxarea-masinilor-in-functie-de-gradul-de-poluare-dupa-modelul-romanesc-astazi-numerosi-romani-cu-autovehicule-profita-de-taxele-din-tara-vecina-18052494

voicul

Nu doar traficul auto polueaza, dar cu siguranta are un procent mare. Ce se mai aude de impozitul pe poluare?

România trimisă în judecată de Bruxelles din cauza calității aerului

Comisia Europeană trimite șase state membre la Curtea Europeană de Justiție întrucât ele nu au luat măsuri pentru ameliorarea calității aerului. In paralel, Bruxelles a lansat un plan care vizează această problemă la nivelul întregii UE.

Cele șase state se așteptau la această decizie. In ianuarie 2018, ele au fost chemate la Bruxelles pentru a discuta problema si au prezentat atunci diferite programe de redresare.

Comisarul mediului Karmenu Vella spune acum că aceste planuri nu prezentau masurile necesare si că adesea acestea nu erau nici măcar urgente, așa cum se ceruse.

Prin urmare Comisia a decis să trimită Franța, Germania, Ungaria Italia, România și Regatul Unit în fața Curții de Justiție a UE pentru nerespectarea valorilor-limită convenite pentru calitatea aerului.

https://www.rfi.ro/mediu-103382-romania-trimisa-judecata-de-bruxelles-din-cauza-calitatii-aerului

yetiman

 :D Pai in asa companie selecta sa tot fim...  :lol:

In cate alte statistici europene mai suntem alaturi de cei mai mari? (Germania!, Franta!, Italia!, Marea Britanie!)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

#192
E sigur evident daca in prealabil chiar si verifici baza de date.

Cea mai sigură ţară de unde poţi cumpără o maşină second hand. Kilometrajul nu poate fi dat înapoi

Falsificarea kilometrajului este o problemă larg răspândită și una de siguranță în întreaga Uniune Europeană. Aceasta afectează piețele de mașini la mâna a doua și poate avea efecte negative asupra consumatorilor, mediului și siguranței rutiere.

Pentru a proteja comerţul cu maşini la mâna a doua, Parlamentul European promovează măsuri mai stricte pentru prevenirea falsificării kilometrajului.

În Belgia, kilometrajul fiecărui vehicul este verificat, apoi stocat într-o bază de date. Centrul emite un document numit Car Pass, care listează kilometrajul vehiculului la fiecare vizită. Acesta este actualizat anual. Este oficial şi nu poate fi modificat. Acest sistem a redus drastic falsificarea kilometrajului în Belgia. Înregistrarea periodică a kilometrajului în cadrul inspecţiilor tehnice face parte dintr-o gamă de măsuri propuse de Parlamentul European.

Deputaţii cer stocarea valorilor kilometrajelor într-o bază de date securizată la nivel european. Dacă avem controlul permanent asupra kilometrajului, acesta nu mai poate fi manipulat. Prin urmare, ca prim pas, încercăm să înfiinţăm baze de date naţionale în toate statele membre. În UE, manipularea kilometrajului afectează între 30 şi 50% din toate vehiculele la mâna a doua comercializate transfrontalier.

Daunele estimate asupra economiei europene sunt enorme, între 6 şi 9 miliarde de euro. Aceste maşini vechi cu kilometrajul manipulat emit mai multe noxe, precum CO2, NOx şi altele şi, totodată, prezintă probleme de siguranţă rutieră. Pentru o mai bună prevenire a fraudei, Parlamentul solicită şi producătorilor de automobile să dezvolte măsuri suplimentare de siguranţă împotriva manipulării kilometrajului. Între timp, numai şase ţări din UE recunosc manipularea kilometrajului ca infracţiune, iar deputaţii cer acest lucru de la toate statele membre.

http://www.capital.ro/cea-mai-sigura-tara-de-unde-poti-cumpara-o-masina-second-hand.html

L.E. Se pare ca si in Olanda este aceeasi poveste: există o bază de date in care la fiecare revizie este înregistrat kilometrajul unei maşini.

bbk

#193
Si in Italia se înregistrează chilometrajul când mergi la itp. Datele sunt publice pe site. 'Problema' la ei este ca prima itp se face după 4 ani. Un coleg de munca a cumpărat un a5 de 3 ani cu vreo 45k km în bord din reprezentanta oficiala. A sunat fostul proprietar(aici la schimbarea proprietarului nu se schimbă certificatul de înmatriculare, se lipește pe spate un adeziv cu datele noului proprietar ) care a  răspuns sec :" nu îmi amintesc exact dar trecuse de 170k chilometrajul ". 

Le. Tot în it mama când a cumpărat Fordul a dat la la schimb mașina veche cu vreo 180k km. După o luna fosta mașină era la vânzare cu 77k km

Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk

voicul

#194
Adica in reprezentanta la un lustru al masinii s-au luat si 125.000 km? Uuuu.
Asta ar fi un motiv sa ajungi bogat sau mai bogat (adica sa dai in judecata reprezentanta oficiala).

Dupa mine ce conteaza la un SH:
1. Sa nu fie lovita.
2. Sa aiba la timp facute reparatiile - dupa mine sunt irelevanti km (de preferat sub 200k) atata timp cat totul s-a schimbat la timp, pentru ca totul pe masina este consumabil.