[Centru] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Centru

Started by coco.serban, May 12, 2012, 08:34:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

razvan96


JohannDB

""............ se pare ca e o cerinta a MAPN.""  Nu pot știi la ora asta cât este și nu este o cerință a M.Ap.N. ... Am fost în zonă cu tehnică militară, pentru "campusul" olandez și pentru "Unchiul Sam" și tot ce a trecut de 60 de tone a avut proiect de transport, avizat, cu recomandări speciale la acest pod, pentru traversare.... Trenurile rutiere ce-au traversat pe aici, au avut masa maximă de până la 95 de tone....
    În lipsa acestui pod, trecerea peste calea ferată M200 din dreptul localității Dridif este imposibilă (fără o amenajare specială  de înălțare și lungire a accesului peste șine de amblele laturi ale liniei) deoarece acum rambleul liniei la pasaj este înalt cu intrare-ieșire pe/de pe linie, scurtă și pantă mare.... La cerințele specifice de transport pentru multe vehicule militare, transportate pe trailere "low-bed" (astea fiind cu grindă joasă, ce se poate lifta la max 35-40 cm de la șosea), deja la 7- 8m lungime (dar la lungimi mai mari, e mai rău) de grindă te poți așeza pe burtă pe șine și nu te mai poți trage de pe ele; rămâi suspendat.... După această trecere de c.f. la barajul de la Dridif, trecerea peste Olt e posibilă, dar trebuie lățit/nivelat/întărit drumul de câmp spre Cincșor......



Powered by API/PUM imgur uploader

   Cât privește acest pod, din discuțiile cu cei ce avizau proiectele, s-ar fi făcut intervenții (acum câțiva ani) la pod pentru creșterea rezistenței pentru tonajele sporite ce trec pe aici... Și în condiții de tonaj sporit se trece pe axul central al podului cu trecere singulară, un singur tren rutier pe pod, următorul venind la minim 30 secunde distanță cu viteza de 10km/h...

GDPR

A fost demolat podul de la Centrala Hidroelectrică Racovița

,,Podul rutier din avalul Centralei Hidroelectrice Racovița, cu o singură bandă de circulație și într-o stare precară de funcționare închis circulației publice din data de 21 mai 2019 a fost demolat în 26 noiembrie 2019. Demolarea podului, aflat în patrimoniul Județului Sibiu, oferă proprietarului Centralei Hidroelectrice Racovița, Hidroelectrica SA București posibilitatea tehnică de continuare a programului de lucrări de excavare a râului Olt în scopul creșterii randamentului de funcționare al centralei conform proiectului. Având în vedere necesitatea asigurării confortului și siguranței rutiere în zonă, din data de 24 mai 2019, Consiliul Județean Sibiu în calitate de administrator al drumului județean DJ105G împreună cu societatea Drumuri și Poduri SA Sibiu a pus la dispoziția șoferilor nouă variantă direcționată peste coronamentul centralei Racovița, anul viitor fiind prevăzute aici lucrări de reamenajare a intersecției acestui drum cu vechea variantă Racovița-Sebeșul de Jos", au precizat reprezentanții instituției.





Turnulsfatului.ro

Granata06

Transalpina de Apuseni, poze in zona padurii Sloboda, partea spre Aiud







sursa: ziarulunirea.ro

razvan96

Geiger a castigat un contract de aproape 80 de milioane RON pentru reabilitarea DJ106 Agnita-Sighisoara (36,9 km), licitatie facuta de CJ Sibiu. Termenul e de 30 de luni, doar executie.

adiarc

79,2 milioane de lei, fără TVA, este valoarea contractului de reabilitare a celor 37 de km de drum județean care leagă Agnita de Sighișoara. Este cel mai mare contract de reabilitare de drumuri atribuit în județul Sibiu în ultimii zece ani.

"În urma unei licitații lansată în luna noiembrie a anului trecut, contractul de reabilitare a DJ 196 Agnita – Sighișoara a fost atribuit societății Geiger Transilvania SRL, se arată în anunțul publicat prin intermediul Sistemului electronic al achizițiilor publice de Consiliul Județean Sibiu, beneficiarul contractului. La procedura de atribuire au mai participat alte cinci firme: Porr Construct, Strabag SRL, Diferit SRL, Institutul național de cercetare-dezvoltare în construcții, urbanism și dezvoltare teritorială durabilă și Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi, din Turcia. Criteriile de atribuire ale contractului au fost prețul ofertat (care a contat în proporție de 90%) și perioada de garanție (care a contat în proporție de 10%, minimul solicitat fiind de trei ani, maximul de punctaj fiind acordat pentru o garanție de cinci ani). Înainte de atribuire, contractul a fost estimat de autoritățile județene la valoarea de 92 de milioane de lei, fără TVA."

Sursa - Turnulsfatului.ro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

punktnet

Salut, este DJ106 acolo.
Surprinzator castigator la o licitatie cu Porr si Strabag intre ofertanti.
Just kidding.

pasadia

Neh, Geiger e un câștigător constant pentru lucrări derulate în zona Sibiu - Mures.

voicul

Ar trebui sa mai participe si la autostrazi chit ca sunt multi "actori" "turco"-"chinezi"!

adiarc

cateva impresii :
-au participat nume mari datorita valorii proiectului....mai ales in perioada dificila economic care se prefigureaza

-Geiger sunt bine ancorati in zona ( balastiere ,st de beton,st de asfalt,etc ),ceea ce le permite in mod real sa aiba costuri mai mici

-as vrea sa remarc la plusuri colaborarea dintre autoritatile din Sb si Ms...cred ca ar trebuii extinsa la niv intregii tari...ca sa nu mai avem un DJ impecabil si brusc execrabil cand trecem in urm judet

-de asemenea Sibiu-Sighisoara pe Agnita va devenii o alternativa lui DN14,pt max 3,5 to.....poate autoritatile din Agnita fac ceva ( au o ocolitoare rudimentara care ar pute prinde contur cu, cateva mil bune de euro )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

Am văzut clipul la un cunoscut pe Facebook și mă gândesc că se potrivește aici. Podul original era din lemn, cred că vechi de câteva zeci de ani și a fost luat de o viitură prin 2018 parcă. Este vorba despre localitatea Comăna din județul Brașov și nu despre Comana din Giurgiu.

user201

Duminică am ajuns pe DJ141 mergând de la Agnita spre Mediaș. Înainte cu circa 5 km de satul Pelișor, drumul devine greu practicabil până în localitatea Moșna. Aș spune că se aseamănă ca experiență cu partea nasoală din DN76. Nu se lucra nimic, dar se vedeau utilaje parcate pe marginea drumului. Scuzați calitatea și proporția defectuoasă a imaginilor. Câteva imagini mai jos:













De asemenea am ajuns și pe DJ106 între Sighișoara și Agnita, drum care este reabilitat de Geiger, dar lucrările erau incipiente, doar cu un pod nou finalizat și la restul podurilor/podețelor fiind făcute podețe temporare pe care urmează să se devieze circulația, în rest ne văzând lucrări în afară de imediata apropiere a Agnitei unde se lucra deja la lățirea terasamentului.

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on September 25, 2019, 10:48:26 AM
Au lansat o licitatie pentru demolarea si reconstructia podului de la Voila, de pe DJ105.
Valoare estimata:16.571.503,31 RON

La a doua incercare licitatia are ofertanti, s-a trecut de evaluarea tehnica:

1. Ofertant unic : Energo Constructii Civile si Industriale
2. Asociere : CON-A (Leader),DRUM INSERV,CON-A OPERATIONS

[CN1021736]

Interesant, CON-A participa si la altceva decat constructii civile si industriale. Poate incearca si la autostrazi.