Calea ferata 409 Salva-Viseu de Sus-Sighetu Marmatiei

Started by nenea_hartia, September 21, 2012, 02:47:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

#105
Aspecte din intervalul Romuli-Fiad, inclusiv doua poduri cu balustradele distruse, alte poduri, zid de sprijin, tunel

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader


cristi5

#107
Statia Fiad, acum blocată în linie curentă

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#108
Aspecte din intervalul Fiad-Telciu, inclusiv epavele unor vagoane abandonate în urma unui accident. Se vede și halta Fiezel

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#109
Apropierea de Telciu Y, inclusiv viaductul Telciu

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


cristi5

#111
In detaliu starea CF la Telciu. Sincer nu cred că este reprezentativă pentru ce am văzut pe Săcel-Telciu. Posibil ca utilajele din stație să fi ajuns să lucreze doar până aici... Habar nu am dacă există finanțare pentru mai mult.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#112
În încheiere două poze din Coșbuc unde cred că se face transbordarea intermodală a lemnului de pe rutier pe feroviar. Deci traseul fotografiat se folosește doar pentru călători.

Dacă doriți puteți viziona și filmările postate azi-vară.

Mulțumesc gazdelor care m-au dus precum am poftit, pe toate coclaurile, dealurile, și sub toate viaductele!

La buna vedere!

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

40-0802-5

Super reportajul. Un traseu frumos, dar pacat de trafic / lipsa lui.

Pentru curiosi, Eacs-urile alea proptite in viaduct de la postarea #108 sunt din 2013 acolo.
Raportul il gasiti in arhivele de la AGIFER, aici.

La final, o poza cu GM-ul 1000 si 4116 / varianta de legatura la 1642, Nov. 2022, in perioada inchiderii de linie de la Valea Viseului, cand se lucra tronsonul ala de cale larga pentru UZ.


 


nenea_hartia

@cristi5 foarte frumos fotoreportajul, mulțumesc. Am avut și eu o grămadă de poze cu linia asta, iar pe cele mai relevante le-am postat aici, chiar la începutul acestui thread. Din păcate, le păstram la ImageShack, care și-a dat obștescul sfârșit fără a avertiza mai întâi uploaderii să-și facă backup, apoi s-a transformat într-o escrocherie. Așa că am pierdut tot, mai puțin cele vreo 35 de imagini pe care le-am găsit prin niște colțuri uitate ale HDD-ului și pe care le-am reîncărcat apoi pe PUM. ImageShack a revenit acum și sub numele meu de utilizator văd denumirea tuturor fișierelor pe care le-am încărcat acum 10-15 ani, dar imaginile nu sunt disponibile.
Dacă ai timp și nu te deranjează, poate într-una din zile încarci niște poze cu tuneluri de pe linia asta (și nu numai) la Wikimedia Commons. Le-aș folosi ca să mai extind și completez această listă.

Ce urmează e puțin off-topic și sper să nu fie măturat: principala sursă a listei pomenite mai sus e un blog, iar blogurile nu sunt considerate cușer la Wikipedia. Am acces la Arcanum, care e o uriașă colecție de ziare românești și ungurești scanate, cu OCR și căutare facială a fotografiilor, însă denumirile și lungimile tunelurilor, așa cum apar în unele ziare sau reviste, se bat de multe ori cap în cap, atât între ele, cât și cu lungimile și denumirile de pe blogul menționat anterior. Uneori diferențele sunt și de 100 sau 200 de metri, așa că deocamdată am pus lista pe hold, până mă hotărăsc cum să o continui. Însă niște fotografii libere ale tunelurilor noi de pe Simeria-Arad sau ale celor de la Sighișoara și Daneș ar fi binevenite. După cum vezi în listă, pentru cel de la Sighișoara am fost nevoit să pun o poză pe care am făcut-o în timpul construcției portalului de est.

Alt obstacol e faptul că, cu cât tunelurile sunt mai mici, cu atât sunt mai greu de localizat și de găsit denumirea corectă. Pe Bumbești-Livezeni spre exemplu, unde sunt nenumărate tuneluri, e practic imposibil fără o fotografie clară a hărții liniei, publicată aici și - pare-se - afișată pe un perete al gării Petroșani. Dacă cineva, vreodată, are ocazia să facă o fotografie clară, i-aș fi pe veci recunoscător.

cristi5

#115
@nenea_hartia timp nu prea am. Dar de ce anume e nevoie pt a pune pe wikimedia commons? De acceptul meu? Il ai aici (hereby), poti sa le incarci acolo :)

O sa ma uit ce inseamna sa integrez functia lui @strainu in uploader

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=804.msg394615#msg394615

dan tm

Pentru tunele ai studiat asta?

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t300-tunelurile-din-romania?highlight=tunele

Linia 900 RCF Timisoara

km 386 tunel Alion
km 388 tunel Tufari
km 413 tunel Rachitoberg
km 436 tunel Poarta
km 446 tunel Fenes
km 451 tunel Armenis(Timpa)

TibiV

@cristi5

Iti multumesc. Este linia mea "de suflet"...

In urma cu foaaaarte multa vreme am petrecut vreo doua veri in gara Leordina. Unchiul meu era IDM acolo.
Apoi a fost mutat la Sighet.
Zeci de ani am circulat pe acolo. Este trist in ce hal a ajuns linia. Dar traseul este la fel de fascinant cum  era acum 40 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@cristi5 Mulțumesc, dar nu știu dacă e suficient, pentru că trebuie precizată licența. Probabil că ideal ar fi dacă ai putea adăuga acest rând sub poza sau pozele pe care ești de acord să le eliberezi domeniului public: ,,Sunt de acord cu folosirea fotografiilor mele pe Wikipedia (imaginile vor fi publicate sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0)". După sărbători, când găsești un pic de timp și când, dacă sunt mai multe, poate ne ajută @strainu să le importăm.

@dan tm Mulțumesc pentru link, dar e aceeași problemă: blogurile și forumurile nu sunt considerate surse de încredere. Forumurile, mai ales pentru că cei care postează sunt anonimi, iar informațiile publicate sunt în general lipsite de surse. Spre exemplu, Wikipedia ar vrea să știe de unde au preluat lungimile tunelurilor. Însă, da, unele informații de acolo s-ar putea să-mi folosească. Sigur, știam de trenuletz, dar nu m-a dus capul să arunc un ochi și la ei.

În orice caz, voi încerca să opresc off-topicul aici și vă urez tuturor un An Nou mult mai bun ca cel care tocmai a trecut!

paraschiv25

Mi se pare una dintre cele mai spectaculoase din tara.
[url="https://inchirieriauto-otopeni.com]inchirieri masini Otopeni[/url]
[url="https://inchirieriauto-bucuresti.com]inchirieri auto bucuresti[/url]