Trenuri in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by andrey_tm, June 29, 2018, 05:23:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Dagda

Quote from: frunzaverde on February 05, 2019, 09:21:47 PM
Quote from: nirolf on February 05, 2019, 11:08:12 AM
Și traficul de marfă e chiar așa mare? Am stat într-o sâmbătă seară în gară la Predeal și timp de o oră nu s-a mișcat nimic, erau 2 marfare care staționau și cam atât.  Am avut hotelul aproape de gară și am fost dezamăgit de cât de puține trenuri am văzut în 2 zile.

E semnificativ, si ca tonaje si ca vagoane.

trafic este, era pe undeva prin masterplan si o harta cu traficul de marfa... ma uit sa vad daca o gasesc...

andrey_tm

Calatorie cu trenul pe malul Dunarii (Orsova - Drobeta Turnu Severin)


andrey_tm


andrey_tm


andrey_tm


andrey_tm


Ionut

Bilete mai ieftine la CFR Călători, în perioada Paştelui

CFR Călători a anunţat că, pentru minivacanţa prilejuită de Sărbătorile de Paşte şi 1 Mai, va suplimenta numărul trenurilor pentru rutele la care se înregistrează cele mai mari solicitări, referindu-se la destinaţii precum muntele şi litoralul. ,,În perioada 26 aprilie – 1 mai vor fi suplimentate cu vagoane trenurile către cele mai solicitate destinaţii pentru petrecerea sărbătorilor Pascale şi turism. În plus, faţă de trenurile existente în graficele de circulaţie, vor fi asigurate legături cu trenuri directe din Bucureşti Nord, Iaşi / Suceava, Timişoara Nord, Arad, Baia Mare, Cluj Napoca, Braşov spre Constanţa şi staţiunile de pe litoral, inclusiv Mangalia (click Anexă)", a informat compania.

Detalii in Adevarul

Ionut

Trainspotting (1) – Trenuri CFR Călători la Predeal în luna decembrie 2011 (41 fotografii)



Toate fotografiile pe Mobilitate.eu

Ionut

Trainspotting (2) – Un nou tren publicitar la CFR Călători și manevre în zona Grivița și București Nord (18 fotografii)



Toate fotografiile pe Mobilitate.eu

andrey_tm

Trenuri in Mestecanis (judetul Suceava)



Trenuri in Suncuius (judetul Bihor)



Filmare din ultimul vagon intre Vadu Crisului si Suncuius


andrey_tm

#100
Trenuri in Drobeta Turnu Severin



Calatorie cu trenul pe malul Dunarii, intre Orsova si Drobeta Turnu Severin



Trenuri in Baile Herculane


TibiV

In 1987 faceam cam 8 ore de la Dej la Bucuresti.... Ceva mai mult prin Deda decat prin Teius... Acum este invers.
Ce vremuri!...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Nu poti compara situatia din perioada in care linia se afla in reabilitare cu o perioada in care nu se lucra. Adica inteleg presa ca-i tot da inainte cu comparatii 1990-2019 cu accent FIX pe zonele unde acum se lucreaza, dar aici ma astept la altceva. Nu contest ca s-ar fi putut asigura timpi mai buni si pe timpul reablitarilor, daca se faceau unele lucruri mai cu cap.

Dupa finalizarea reabilitarii Brasov-Sighisoara-Teius, e de asteptat ca trenurile Bucuresti-Cluj sa faca in jur de 6 ore, deci sub 7 pana la Dej.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

^
Adica cand, in 2030? 2035? 2040? 2100? Cel mai devreme? Dupa ce Bucuresti - Sighisoara - Cluj va fi fost in reconstructie constanta mai bine de un sfert de secol? Jumatate de secol? Timp in care s-au facut 8-9-10-11 ore? Deja toata lumea a migrat dupa situatia asta ridicola si teribila cu reconstructia idioata la autocar si avion. De la 5-6 trenuri pe zi cu 10 vagoane s-a ajuns la un tren de zi cu 2 vagoane si doua de noapte... Si n-o sa se mai intoarca nimeni la tren pentru marele castig, dupa lupte seculare, de o ora!!!...

Si apropo, e pipe-dream ca o sa se faca 6 ore Bucuresti - Cluj. Bucuresti - Brasov ia 2h30, si o sa ia tot mai mult, Bucuresti - Campina se apropie curand de scadenta la RK, 140 o sa dispara in cativa ani, apoi si 120 o sa devina raritate. Teius - Cluj, din cauza starii precare a liniilor, ia 2h. Nu o sa se faca 1h30 intre Brasov si Teius, pentru simplul motiv ca 152 km/h viteza comerciala nu se poate, mai ales ca avem segmente cu 65 km/h VS dupa reabilitare...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

#104
am vrut sa pun poze cu niste livrete vechi dar nu mai reusesc.

https://s397.photobucket.com/user/dantm120/media/P1230015.jpg.html