Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

dorinpoe

#2970
Nu mai exista portiuni in lucru pe sectorul Soimus-Brad. Unde erau semafoarele s-a turnat deja cel putin un strat de asfalt pe ambele sensuri, iar podurile in lucru au fost terminate sau deschise circulatiei pe ambele sensuri, dar cu bucati de fier beton ramase in afara pe partea mediana.

colinb73

Quote from: dorinpoe on December 14, 2015, 11:54:14 PM
Nu mai exista portiuni in lucru pe sectorul Soimus-Brad. Unde erau semafoarele s-a turnat deja cel putin un strat de asfalt pe ambele sensuri, iar podurile in lucru au fost terminate sau deschise circulatiei pe ambele sensuri, dar cu bucati de fier beton ramase in afara pe partea mediana.
Saptama trecuta la Podele era un singur sens facut iar la celalalt, jumatate sapau fundatia.
Daca au reusit sa-l termine inseamna ca Selina chiar a inceput sa se miste bine.

vancouver

Quote from: adrian rosca on December 14, 2015, 11:03:25 PM
^^ Deci ramane asa??? Eu credeam ca e doar o solutie de avarie.

Nu ramane asa. Intr-adevar este o solutie de avarie. Calitatea drumului probabil ca este excelenta, mai ales raportat la viteza de lucru. Dar in lipsa unei fundatii solide se va degrada repede. Este prevazut in continuare ca intreg DN76 sa fie reabilitat, inclusiv zonele reciclate in situ.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

micutzu

Revin cu niste poze de pe DN 2D Targu Secuiesc - Focsani





istvan78

Banuiesc ca modernizarea care fusese in planul initial se va face, in final, pentru ca lucrarea presupunea si alte aspecte decat calitatea imbracamintii rutiere. Dar acum, daca carosabilul a fost adus la un standard bun prin reciclare, nu se vor grabi sa-l desfaca iarasi.
Adevarul e ca sunt chiar curios cat tine un drum reabilitat astfel? Daca are 2 ani garantie, in mod clar nu se va relua modernizarea in acest termen...

istvan78

Cred ca m-am grabit un pic cu concluziile. Articolul din "vocea transilvaniei" spune
QuoteLa începutul anului 2016 vor fi scoase la licitație lucrările conexe: consolidări, lărgirile în curbă, stratul de uzură.

Ca si cum carosabilul rezultat in urma reciclarii ar ramane solutia finala, la care se vor adauga lucrari conexe (largiri, curbe, podete, santuri&rigole, acostamente, etc...) Daca stratul reciclat e bine facut si va rezista, nu e o idee rea...

adiarc

Quote from: ciprebbe on December 14, 2015, 10:55:13 PM
Metoda reciclării asfaltului câştigă teren şi în România. În doar 3 luni, peste 50 de kilometri din DN 76 au fost refăcuţi –

Sursa, FOTO&VIDEO

Întrebarea ar fii daca rezista așa,pana la primăvara,in lipsa str.de uzura ?
Multumesc anticipat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


yetiman

Si un mic update la pasajul peste CF (DN14B), Teius - Blaj, in zona Coslariu:






,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

Drumul de lagtura A3 - Tureni (Martinesti) din ce stiu are SF gata si se pregateste licitatia. Are cineva informatii noi, termene, progrese? Mersi.
E vorba sa fie 2x2 iar pe o urcare va fi si a treia banda. Asta se potriveste cu profilul drumului actual Turda-Cluj, care e 2x2 in totalitate.

stangabriel

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20semnare%20contract%20publicitate%20dn14.pdf

A fost semnat contractul de asistenŃă tehnică
pentru măsuri de publicitate aferente proiectului
,,Reabilitare DN14, Sibiu - Medias - Sighisoara,
km 3+500 - 51+100 si km 57+500 - 89+400"

alecu26

publicitate la cea mai restrictiva si aberanta semalizare de pe DN-urile din Romania?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Daca am pune noi o anexa la panou, ne luam amenda.... nimic nu s-a schimbat la reglementari pe acest drum?

adiarc

Absolut nimic.......imi permit sa-l rog pe colegul  cutter,sa mergem cu o cerinta in acest sens catre domnul prim-ministru.Argumentele ( pe langa cele ale bunului simt si respect fata de contribuabil si soferii),sunt cele de ordin legal si anume prevederea care prevede o limita de viteza de 90/km pe ora,pt orice drum care e reabilitat la Stas de drum european.

Inteleg cat de ocupat esti,Catalin si daca doresti pot face o scrisoare,insotit de poze,despre prp.zone de semnalizare aberanta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Si inca una catre inspectoratul de politie. Daca vor respect si intelegere din partea noastra, sa nu mai stea ascunsi dupa "boscheti" in zonele cu semnalizare si limitare de viteza jenante doar pentru a-si face norma de amenzi.