Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

cassyo

Quote from: adyneamtu on September 29, 2015, 08:54:27 PM
Stiti ceva de varianta nouă DN54 Turnu Magurele si noul pod peste Sâi ?


Pe Google Maps apare terminat, dar nu gasesc informatii despre starea lucrarilor. Intr-o stire din Iulie, nu păreau că se vor termina curând lucrările.
Am folosit  aceasta noua varianta de drum, pe ambele sensuri, pe 29 noiembrie sensul Turnu Magurele-Corabia si, respectiv pe 1 decembrie  in sens invers. Nu am facut poze  dar am remarcat ca, la intoarcerea dinspre Corabia, nu se mai poate folosi vechiul traseu, fiind amplasat la bifurcatie,  indicatorul Accesul interzis. Prin urmare, vechiul drum cu trecerea / podul peste Sai mai poate fi utilizat  doar pe sensul dinspre Turnu Magurele. Deci cei care au interese (exploatari agricole, terenuri etc ) in zona vor trebui, la revenirea spre Turnu sa aleaga noul traseu, deci practic vor utiliza un circuit.
Calatorului ii sade bine cu drumul

AlexIP

Despre cum arată la 7 ore după asfaltare la faimosul "nod" A1 - DN7 Deva, vedere înspre Deva, chiar înainte de giratoriu.

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1660589857554373&type=1


JohannDB

#2927
DN 56 Calafat-Craiova....
   Cosiderând Calafat KM 0 (deși se măsoară invers, dinspre Craiova), câteva cosiderații:
    -din cauza controalelor "mai stricte", coada pe ieșire (deși nu suntem graniță spre exteriorul comunității) te ține pe loc 2-3 ore, la camioane; coada se-ntinde de la punctele de plată și "Poliția de Frontiră", până la benzinăria "Lukoil", asta însumând vreo doi kilometrii... Așa că "răbdare și tutun"... :lol:..., dar nu-ți prea vine să râzi. Din cauza asta au început să apară chiar pe asfalt "resturi ale civilizației" de orice fel, de la tacâmuri de plastic, la peturi, hârtii și multe alte "deșeuri" pe care nici ,,aghiuță" nu le mai culege/strânge. Dar cu precădere șoferii străini (de cauză), parcă cu mai mare "râcă" pentru timpul de așteptare, aruncă tot ce pot și unde se nimerește; nu numai ei, însă.
    -drumul în sine (DN 56) spre Craiova, a mai evoluat în ultimele două luni... S-au terminat podețele; nu mai sunt devieri pe stânga sau dreapta pentru că lucrarea la popdeț ocupă jumate de carosabil (ăsta-i un punct bun/bilă albă). Bine-nțeles că de la Calafat până la intersecția cu DN 56A spre Maglavit, din loc în loc sunt porțiuni rămase la același stadiu de acum 2 luni (mai trebuie un strat de rezistență și apoi cel de uzură, la mai multe poduri/podețe din localități, inclisuv intersecția DN 56A/56, care-i în același "hal").
    -DN 56 mai are o ușoară strangulare cu cca 1m pe fiecare parte semnalizată ca atare la un podeț mai lung (vreo 10-15 m) la km 24 de la Calafat, dar fără probleme de trecere.  La intersecția cu DJ 561A Moțăței Gară/Cetate, aceeași zonă de vreo 500 de metrii neasfaltată (zonă unde sunt și punctele de vânzare ale localnicilor pentru produsele agricole). La intrarea în Radovan (spre Craiova) la intersecția cu DC 26 (spre Târnava), aceeași situație periculoasă de-a binelea cu acele  insule ce vor să creeze o bandă de separație pentru virajul la stânga (spre Târnava) și care pe întuneric este semnalizată "de minune"....
    - venind dinspre Calafat de la km 35 (cu relativ mici întreruperi) s-a trasat și semnalizarea cu dungă albă (definitivă) a carosabulului, până la Podari.... te poți "ține" pe drum foarte bine mai ales la vreme de ceață (cum este destul de des acum).
    -șanțurile/rigolele sunt făcute pe cam 70-80 % din lungime, dar rămân , după părerea mea foarte adânci (aproape un "stat de om"...situație în care, dacă cumva ești nevoit să "ieși în decor", poți ajunge să te întâlnești cu străbunii.... La acest moment se trasează și serpentinele de coborâre spre Podari.
    Per total, este mult mai bine față de acum 2-3 luni; însă mai e "ceva de lucru".
    Poze, nu sunt, pe motiv de "întunericeală" cum spunea un un fost președinte, care devenise "viral" când la o plenară lansase într-un discurs termenul "întunericeală". 

bgd77

Filmare cu DN73A intre Sercaia si Zarnesti (jud. Brasov), realizata pe 1.12.2015. Urmeaza filmari si de pe DN1 si DN7 - Valea Oltului.

http://www.youtube.com/v/sJoxpbvaM8I

bgd77

Filmare de pe DN7 pe Valea Oltului (Rm. Valcea - intersectia cu DN1 din Sibiu). Filmarea a fost facuta pe 1 decembrie 2015, cu putin timp inainte ca drumul sa fie blocat de caderea de bolovani, care a avut loc la iesirea din Calimanesti spre Sibiu.

http://www.youtube.com/v/DXgbl22D91w

Cateva observatii:
- dupa minutul 20 este zona in care a avut loc caderea de bolovani (poate ma ajuta cineva cu o identificare mai precisa)
- la minutul 38:50 trece autoturismul avariat in incident
- de la minutul 55:50 se pot observa lucrarile de consolidare/adaugare de benzi noi

neobluenet

@bgd77: Cred ca este vorba de minutul 21:24. Eu am trecut cu o zi inainte pe acolo, desi planificasem sa trec in ziua cu alunecarea. Ce s-a intamplat pe centura din Rm. Valcea, pentru ca era deviata circulatia prin oras?

__dir

#2931
Asta , eram la 300m  de zona cand s-a format coloana (era multa apa pe partea stanga cum merge spre Sibiu)
http://www.mediafax.ro/social/traficul-rutier-pe-dn-7-deviat-la-intrarea-in-ramnicu-valcea-dupa-ce-terasamentul-s-a-surpat-14902824

adiarc

tot drumul Sibiu-Pitesti are nevoie de investitii masive,....chiar colosale de ordinul sutelor de mil.de euro...la recentul drum spre Capitala,am observat nenumarate zone ( mai ales pe Dealul Negru ),care sunt in pericol iminent de cadere....plus V.Oltului care trebuie cu adevarat consolidata pe zeci de km,incluzand si zone cu tuneluri sau viaducte refacute,plus largiri

una din cauzele acestei situatii este lipsa totala de intretinere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bgd77

DN1 Vestem - Sercaia, filmat tot pe 1.12.2015:

http://www.youtube.com/v/dHC0q7JjiBE

O sa mai pun o filmare cu DN73 (portiunea cu lucrari, fiindca restul nu cred ca intereseaza), A1 - Centura Pitesti si DN7, de la Pitesti pana aproape de Rm. Valcea. Toate filmate pe 28.11.2015.

Un pic offtopic, legat de intretinere, ce putem noi sa facem? Vad numai doua solutii: sa ii bombardam pe cei de la CNADNR cu solicitari si/sau sa mergem noi sa facem curatenie. Ce zici, adiarc?

bgd77

Ultimele doua filmari, ambele din 28.11.2015.

DN73, intre Campulung si Pitesti:

http://www.youtube.com/v/MW2c3PXP5n0

DN7 de la Pitesti la Milcoiu (inainte de Dealul Negru):

http://www.youtube.com/v/TrsCWsaA7EY

NGC

Quote from: NGC20 on October 27, 2015, 09:23:56 AM
Quote from: NGC20 on September 04, 2015, 10:07:33 AM
Dar acum au mai relicitat ceva legat de tronsonul initial "km.133+660 – km.184+390".

[378803] / 03.09.2015: "Lucrari de punere in siguranta DN76 Beius-Oradea km 133+660-km 184+390"

Ese vorba in principal de finalizarea unor poduri si podete, dar si alte lucrari de drum.

Aceasta licitatie a fost anulata in 07.10.2015 pentru ca "au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme", iar acum au lansat din nou licitatia, dar doar pentru partea de poduri.

[381219] / 26.10.2015: "Lucrari de punere in siguranta DN 76 km 133+660 - km 184+390, Beius-Oradea: – Pod peste Valea Holod la Copaceni km 141+358 (nou km 141+357)"; – Pod peste Valea Topa la Sambata km 144+561 (nou km 144+567); -Pod peste canal la Sambata km 144+939 (nou km 144+937)"

S-au atribuit lucrarile pentru cele 3 poduri.

Lot 1: Pod peste Valea Holod la Copaceni km 141+358 (nou km 141+357) -> DACIA FABER, 1,232,683.69 RON fara TVA
Lot 2: Pod peste Valea Topa la Sambata km 144+561 (nou km 144+567)   -> DACIA FABER,   631,132.29 RON fara TVA
Lot 3: Pod peste canal la Sambata km 144+939 (nou km 144+937)        -> DACIA FABER,   410,993.78 RON fara TVA


NGC

Quote from: NGC20 on November 06, 2015, 06:23:58 PM
Ofertele pentru "Servicii de proiectare E.T. + reactualizare S.F. – Modernizare DN 28B Tg. Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758":

   254.032,26 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    SC INTO SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea SC ADURO IMPEX SRL - SC RJR INTERNATIONAL SRL
3. ? RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

Contractul a fost atribuit catre RUTIER CONEX XXI pentru 240,000.00 RON fara TVA.

NGC

S-au emis mai multe ordine de plata pe care le gasiti direct in sinteza platilor.

rizelgeorgel

Am facut ieri noapte drum Oradea - Alba - Sibiu - Pitesti - Targoviste. 7 h jumate pe noapte, drum liber excelent. Am mers pe soseaua veche Sebes - Sibiu, nici tipenie de om, 100 la ora viteza medie. Sibiul traversat prin oras, Sibiu - Valcea in 1 h jumate, nu mai este nici o problema cu alunecarea, soseaua e curata de parca nici n-ar fi fost. PROBLEMA e ca CENTURA VALCEA E INCHISA, m-am incurcat 30 de minute prin RM Valcea, nici un indicator care sa ma scoata spre Pitesti.  Am nimerit pe podul NOU de deasupra caii ferate, care e inca un dezastru, se merge doar pe un sens (din centru spre centura). Stie cineva care e problema cu RM Valcea? PS: Un drum de 600 km l-am facut cu 130 lei cu Mazda 323 F din 2002, GPL. Autostrada 150 km/h constant.

adiarc

s-a mai spus....e o alunecare de teren...de asta e inchis
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura