Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

teocharis

fascinant, CNANDR arunca pisica in curtea ...Romsilva

va fi nevoie sa moara oameni striviti de stanca ptr a se misca lucrurile.

istvan78

^^
S-a mai intamplat, exact acolo, si nu s-au miscat lucrurile.
E absolut absurd cum adiministratorul drumului incearca sa-si decline raspunderea fata de protectia drumului de caderi de pietre. CINE ar putea sa se ocupe de punerea in siguranta a versantilor, daca nu CNADNR??

teocharis

cnandr sustine ca Romsilva raspunde!

poate un jurist clarifica problema.

Danny550394

Pai ce vina are Romsilva ca se misca muntele?
Dar CNADNR-ul daca tot are probleme cu DN7 pe Valea Oltului de ce nu au facut pana acum tunel (tuneluri)?
Sau macar ca pe Transfagarasan sau DN10 niste copertine in zonele cu probleme. Si pe DN 10 s-au chinuit ani de zile sa scoata o copertina dupa ce la fiecare ploaie era blocat . Aici https://www.google.ro/maps/@45.492657,26.2563436,3a,75y,2.18h,85.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRtZV3PZQhHsF-yPf9uZ-0w!2e0!7i13312!8i6656 veau in permanenta excavatoare sa curete drumul.

dr4qul4

ce copertina ar fi rezistat la alunecarea aceasta? Cele de pe transfagarasn sunt mai mult pentru avalanse.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

#2915
O fi Romsilva proprietar...dar acea fata a versantului a fost produsa in mod artificial când s-a facut sau sa largit sau modernizat drumul. De fapt acea plasa 100% a fost instalata ca parte a unui proiect CNADNR. Asa ca despre ce vorbim aici?

Oricum, in Romania fantastica ar mai trebui sa vina cei de la Agentia Resurselor Minerale si sa-i puna pe CNADNR sau ROMSILVA sa plateasca pentru exploatarea acelei cariere de piatra, si cei de la Mediu sa-i amendeze ca nu au aviz de mediu sa arunce roca in apa....sau ROMSILVA sa-i dea in judecata pe CNADNR pentru incalcarea proprietatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

#2916
Frica de tuneluri si incompetenta CNADNR e prea mare ca cineva sa pună degetul pe I si sa-si dea seama ca acolo avem nevoie de tunel....sau autostrada ca alternativa.....eu susțin si tunelul....chiar si traficul redus,rezultat dupa deschiderea autostrăzii va fii suspus unui risc crescut......un autocar plin prin zona si avem un nou Colectiv

Între timp,cu toți vom trece pe acolo,expuși la un risc ridicat,cel putin pana in 2022....Asta in timp ce pierdem minim 1 mld.de euro,bani europeni,iar CNADNR furnizează doar scuze puerile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


istvan78

#2918
Quote from: dr4qul4 on December 02, 2015, 03:06:52 PM
ce copertina ar fi rezistat la alunecarea aceasta? Cele de pe transfagarasn sunt mai mult pentru avalanse.
Genul care s-a construit pe DN10 la Siriu, de exemplu. Se proiecteaza sa fie practic incarcata complet pe-o parte de material din alunecari/caderi succesive, pana la atingerea unei pante maxime de stabilitate, urmand sa orice material din caderi ulterioare sa se reverse pe deasupra structurii, in vale. Devine in acest fel un semi-tunel.
Din ce vad in pozele aparute, nu a cazut vreun bloc foarte mare de piatra, ci o cantitate mare de pietre de dimensiuni moderate...

Este, dealtfel, graitor pentru starea infrastructurii noastre rutiere, ca o alunecare de pietre cu nimic iesita din comun a reusit practic sa izoleze Transilvania de sudul tarii pentru cateva zile.
Ca si faptul ca cel mai mare flux de trafic rutier intre cele doua regiuni se efectueaza de decenii pe un drum unde acest pericol e permanent, si accidente cu morti si raniti au loc aproape in fiecare an doar din aceasta cuaza, a caderilor de pietre.
In final, observam ca CNANDR-ul nu s-a sinchisit de cand exista sa intreprinda ceva in privinta asta, ba mai mult are tupeul sa-si decline raspunderea in mod oficial!

Neaga TREBUIE sa plece! Urgent!

adiarc

#2919
up-date zona largirii-V.Oltului...

din pacate nu se mai lucreaza deloc in zona fostei vame ( Turnul Spart ),semn ca din nou,birocratia dureaza muuuuult mai mult decat constructia efectiva....

de asemenea,pe portiune atacata este cam totul finalizat....ar mai trebuii parapeti,semne de circulatie si marcaje...chestii minore ce ar putea fii facute in cateva zile,cam pe orice vreme( in cazul marcajelor provizorii)......dar nu.Pt cancerul CNADNR nu conteaza cresterea vitezei de deplasare,cresterea sigurantei si victimele omenesti....















bonus-A1 Bucuresti-Pitesti....toata autostrada poate fii incadrata intr-o zona care pune in real pericol toti soferii care o tranziteaza.In principal din cauza lipsei aproape totale a gardului de protectie a animalelor sau modului imbecil de schimbare a parapetilor cu lasarea stalpilor expusi,saptamani intregi,inainte de adaugare parapetiilor,prin carpeli



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alecu26

e un proiect demarat cu multi multi ani in urma. Multe contestari, multe falimente (Alpine), dupa aia lipsa finantare.

Ce se va face prin acest proiect: zone de intoarcere, am impresia si ceva parapeti mediani....si alte chestii de genul asta. Nu stiu exact.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

banuiesc ca aici e vorba de acea banda:

https://www.google.ro/maps/@45.1420572,25.7028815,165m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Demult vroiam prin intermediul lui Disney sa intreb de ce nu se face odata acea banda. Ca istorie a drumurilor, acolo acea banda lipseste deoarece in anii 90 când s-a facut reabilittarea si modernizarea DN 1, procedurile de expropiere erau cumplite, si acel proprietar pur si simplu nu a vrut. Momentan e doar o benzinarie falimentara acolo si o parcare pentru tiruri. Ar elimina intradevar o zona cu posibile accidente si unde scade viteza de deplasare destul de mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alecu26 on December 03, 2015, 01:17:27 PM
Ce se va face prin acest proiect: zone de intoarcere, am impresia si ceva parapeti mediani....si alte chestii de genul asta. Nu stiu exact.

Daca luam in considerare ultima fraza din comunicatul CNADNR:
QuoteÎn conformitate cu prevederile prezentului contract de finanţare, data limită a eligibilităţii cheltuielilor Proiectului este 31.12.2015.
si faptul ca au semnat contractul pe 20 noiembrie (chiar daca au dat comunicatul pe 2 decembrie) inclin sa cred ca tot ce se va face va fi instalarea de parapeti NJ...
Mai mult nu au cum sa faca intr-o luna de zile. De fapt au ramas 28 de zile...
Sper sa aiba suficienti NJ in stoc.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)