Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


TibiV

Voi credeti ca seful CNADNR sta degeaba ?... :D

Uite ce harnic a fost astazi:

Quote
          Comunicat de presă
             -07.10.2015-

          Astăzi, 07.10.2015, Directorul General al CNADNR SA, Narcis Neaga, împreună cu Directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan, au fost pe DN 18, Baia Mare – Sighetul Marmaţiei, pentru a analiza stadiul lucrărilor de reabilitare a DN 18, km 15+420 - km 37+860.
       ''Am fost să văd DN 18 după ridicarea restricţiilor de circulaţie. A fost o perioadă mai grea când oamenii din zonă au fost nevoiţi să folosească variante ocolitoare. Zilele trecute s-a ridicat restricţia pentru că am reuşit să încheiem prima etapă de lucrări la partea carosabilă. Acum se poate circula în condiţii de şantier şi mai este încă de lucru. Se lucrează din plin la realizarea casetelor pentru lărgirea de la partea carosabilă la şanţuri, la drenuri şi zidurile de sprijin. De asemenea se mai lucrează la poduri şi podeţe. Suntem în grafic cu lucrările şi sperăm ca la jumătatea anului viitor să se poată circula în condiţii civilizate şi optime în deplină siguranţă. Până atunci fac apel la conducătorii auto ce tranzitează acest drum să respecte semnalizările rutiere existente pentru că este un drum pe care încă se lucrează.'' a declarat Directorul General al CNADNR SA, Narcis Neaga.
CNADNR SA

(boldarile imi apartin)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

DRDP Cluj a lansat licitatia "Lucrari de ranforsare sistem rutier a sectorului de drum DN 17D km 0+0750-21+660".







Exista o neconcordanta intre timpul prevazut in proiect, unde avem "8 luni" si cel din SEAP, unde avem "6 luni incepand de la data atribuirii contractului".

vasile.baciu

7 luni de naveta saptamanala intre iulie 2014 si februarie 2015 pe ruta Cluj-Sangeorz Bai mi-au distrus masina :( ... in conditiile in care starea drumului de la Coldau la Sangeorz este mult mai buna fata de ce era acum 3-4-5 ani dupa ce s-au mai plombat unele gropi si s-au mai asfaltat cateva sectoare de dale vechi. Semnalizare deficitara, marcaj lipsa totala pana inainte cu 2-3 saptamani de alegerile din toamna cand au binevoit sa traga o linie pe mijloc. Ca noroc, mai ales ca zona Coldau-Salva e mai mereu in ceata.

Mai speram la un drum civilizat in viitorul apropiat (10ani?!) Beclean-Iacobeni ? ar fi o alternativa la Tihuta si poate ar mai scoate zona Sangeorz, Rodna, Ilve de la "capatul lumii" inspre civilizatie... Nici trenul nu mai merge de aproape doi ani intre Ilva Mica si Rodna :(



ovideatza

#2810
Pe Targu Frumos-Pascani se reasfalteaza integral, ieri erau destul de aproape de Ruginoasa (unde e reasfaltat de anul trecut) cu asfaltarea. Covor continuu, in schimb destul de valurit:












Lucrari la Falticeni, la iesirea spre Suceava, sunt la ultimul strat din ce am observat, plus alte lucrari. Ar trebui sa fie gata in aceasta toamna:










ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

radudanutz

Au incept sa frezeze la intrare in Medias, acum sper sa nu faca ca azi vara cand ploua cu galeata si ei turnau de zor...





Nimeni nu se sesizeaza asupra canalelor care de abia asteapta sa iti caie cauciucul, o fi vreo intelegere tacita pt ca pe acea strada sunt vreo 4-5 vulcanizari...



Oare in viata asta o sa prind centura Mediasului?  :zen:

oaspetele

Pe langa 17D se pare ca ar intra si 17C in reabilitare.
http://www.timponline.ro/radu-moldovan-pana-imi-termin-primul-mandat-dn-17-c-si-d-vor-fi-modernizate/

CNADNR a scos la licitație câte un tronson din DN 17 C și DN 17 D: DN 17 C km 9+020 – 26+050 (Dumitra – Năsăud – Salva), valoare estimată 13.407.489 lei fără TVA, și DN 17 D km 0+0750 – 21+660 (Beclean – Salva), valoare estimată 21.666.618 lei fără TVA.

Sistemul de reciclare în situ reprezintă soluția ideală pentru drumuri cu durata de viață expirată, care prezintă o zestre formată din straturi rutiere bituminoase, îmbătrânite. Avantajul, din punct de vedere tehnico-economic, în comparație cu sistemele clasice (reabilitare), este că se înregistrează productivități foarte mari la reciclarea sistemului rutier, economii importante de materiale și timpi de repunere în circulație reduși, precizează CNADNR.

DN 17 C (86 km) trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Țibleş prin Pasul Dealul Ştefăniţei, leagă Bistriţa de Vişeu de Sus (Maramureş), traversând comunele Dumitra, Salva, Coşbuc, Telciu, Romuli şi Moisei. DN 17 C se intersectează cu DN 17 la Bistriţa, cu DN 17 D la Năsăud şi Salva şi cu DN 18 la Moisei.

DN 17 D (97,6 km) leagă localităţile Beclean, Năsăud, Sîngeorz-Băi şi Cârlibaba (Suceava). Trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Suhard prin Pasul Rotunda. Traversează comunele Chiuza, Nimigea, Salva, Rebrişoara, Feldru, Ilva Mică, Maieru, Rodna, Şanţ şi se intersectează cu DN 17 la Beclean, cu DN 17 C la Salva şi Năsăud şi cu DN 18 la Cârlibaba.

oaspetele

Ma ajuta cineva sa deslusesc misterul?
Pornim de aici
http://www.timponline.ro/dn-17-s-a-stricat-in-pasul-tihuta-la-nici-patru-ani-de-cand-a-fost-taiata-panglica-inaugurala/
Drumul Naţional 17, pe tronsonul între Tureac până la limită cu judeţul Suceava, va intra în reparaţii vara aceasta, la nici patru ani de când s-a făcut recepţia finală a lucrării de reabilitare. Şeful Secţiei Bistriţa a DRDP Cluj, Alexandru Slavita, dă vina pe cantitatea mare de sare care e aruncată iarna.

Vorbim deci de clasicul drum care uneste Transilvania cu Moldova si care trece prin Tihuta. Drumul avea intr-adevar cateva probleme, dar pe cateva zone restranse care nu cred ca justifica o reasfaltare pe o portiune insemnata.

http://www.suntsofer.ro/infotrafic-judetul-bistrita-nasaud-lucrari-de-asfaltare-pe-dn17-bistrita-tiha-bargaului-47383/
QuoteInfotrafic 01.10.2015

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că astăzi, până în jurul orei 19:00, în județul Bistrița-Năsăud, se execută lucrări de asfaltare pe DN17, între localitățile Bistrița și Tiha Bârgăului (între kilometrii 60 și 116).
Pe unele porţiuni, traficul rutier se desfăşoară pe o bandă, alternativ.
kilometrii?

In fine, sa vedem si rezultatele
http://bistriteanul.ro/foto-se-lucreaza-la-drumul-spre-pasul-tihuta-drumarii-zic-ca-il-reabiliteaza-dar-la-cum-iese-lucrarea-drumul-bun-e-acum-rau-1444220117737.html

Un val de nemulțumiri a ajuns astăzi la redacție din partea șoferilor revoltați de lucrările care se fac pe DN 17. Șoferii se plâng că drumul, deși nu are niciun fel de probleme, a fost reasfaltat, iar acum e plin de denivelări, chiar ceva gropi și se circulă cu mult mai prost decât până acum. Ba mai mult, drumul s-a îngustat.

De mai bine de o săptămână, angajații firmei Viarom din București au început lucrările de ,,slam bituminos" pe drumul care leagă Bistrița de Tihuța.
Drumarii spun că acest slam bituminos este unul dintre cele mai moderne procedee de tratare a îmbrăcăminților rutiere poroase și constă în acoperirea acestora cu un tratament format dintr-un amestec de nisip cu emulsie bituminoasă, care este folosit pentru a repara fisurile apărute acum în DN 17.
...
Șoferii sunt nemulțumiți de faptul că prin noile lucrări care se execută acum, nu se toarnă noul strat de asfalt pe toată lățimea drumului, pe fiecare bandă de rulare existând mai mult de o jumătate de metru neacoperită de aceste lucrări. ,,Se și îngustează drumul și este din ce în ce mai periculos să se circule. De pe fiecare bandă s-a luat cel puțin o jumătate de metru" - explică același șofer.

Chiar și așa, cei de la drumurile naționale spun că lucrările se desfășoară cât se poate de corect și că acestea se încadrează în toate normele.




Deci? Gurile rele (dar nu stiu cat de informate) vorbesc de albirea unor bani europeni. Sa fie intr-adevar lucrare efectuata pe bani europeni?

TibiV

DN76, Varfurile, str.Bihariei, poze de azi dimineata, ora 9.33, trimise de un localnic.
Gard care s-a rupt din cauza ploii si a lucrarilor neterminate:

Cica la citeva ore dupa surparea gardului a venit o echipa de la drumuri si a curatat locul.

Omul zice ca lucrarea este abandonata de trei saptamani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan74

Sambata fiind copilot am facut cateva poze cu "reciclarea in situ" pe DN76.
Intreb pe cei ce stiu, de ce au spart asa pe marginea soselei?

In continuare aceeasi chestie


Situatia din Sanmartin



Se lucra sambata pe la ora 13:00

Asa arata DN76 intre Sanmartin si Oradea



nirolf

#2817
DN73 Pitesti - Campulung este aproape gata. Mai este un singur semafor, destul de lung ce-i drept, insa in rest pare asfaltat complet. Mai sunt cateva podete care nu sunt la nivel si marcajele lipsesc, doar ocazional ceva temporar.

NGC

DN17

Quote from: oaspetele on October 11, 2015, 07:30:32 AM
Ma ajuta cineva sa deslusesc misterul?
[...]
Deci? Gurile rele (dar nu stiu cat de informate) vorbesc de albirea unor bani europeni. Sa fie intr-adevar lucrare efectuata pe bani europeni?

Probabil ca este vorba de contractul 15/2014 de "Intretinere periodica pe timp de vara 2015-2016 – Straturi rutiere foarte subtiri pentru SDN BISTRITA" atribuit in 09.09.2015 catre VIAROM ([161794] / 16.09.2015), dar NU este cu fonduri europene.

Granata06

In legatura cu DN17, zilele trecute am parcurs acest drum si s-a turnat un strat subtire de mixtura asfaltica rugoasa. Presupun ca v-a urma inca un strat de asflat peste cel rugos.