Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

O poza care a ajuns la mine prin e-mail, nu cunosc expeditorul, iar poza era insotita doar de comentariul: "Așa arata un DN 76 . Oare ce părere aveți ? Sursa proprie.", fara sa mentioneze locul exact unde s-a intamplat.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

afreddyapp

Poza este facuta la iesirea din Baile Felix,cca. 1 km,pe directia spre Beius.
Fara doar si poate este cel mai dezastruos drum national,cu rang de european, din tara.
Si urmeaza o alta mare bataie de joc,cu aceasta "reciclare in situ"......

TibiV

Oare se recicleaza tot ce este "in situ" ?... Adica si masinila gasite prin gropi ?...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Astazi am experimentat un traseu interesant (uitasem ca exista descrierea asta: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg59423;topicseen#msg59423) si anume DN7D + DJ703M, exact pe descrierea colegului de pe SSC.
Desi vremea a fost potrivnica, dar avand timp la dispozitie, pentru a ajunge la Sibiu, am zis sa nu intru in pasajul de la Bascov ci sa merg pe deasupra si sa fac dreapta spre Curtea de Arges, urmand sa parcurg traseul mentionat mai sus.

Se confirma si la ora actuala cele descrise. Pot spune in plus ca unele portiuni (podete) au fost reabilitate pentru a fi aduse la gabarit si tonaj corespunzator pentru un drum national secundar.
Ca sa dau o speranta, o sa zic ca se fac pregatiri pentru viitorul trafic de santier pentru A1. Fiind zona deluroasa spre montana, toate viitoarele trasee de santier trebuie atent planificate, mai ales ca nu prea exista infrastructura in zona.
Ca sa revin, am vazut si asfalt recent asternut.
Traseul DN-ului este destul de virajat si denivelat.
Si acum vine partea cea mai interesanta, timpul de parcurgere, este identic cu cel pe traseul clasic, pe DN7, intre aceleasi puncte de plecare si sosire, respectiv de la Bascov pana la iesirea in valea Oltului,: 1:50min.
Avantajul meu a fost ca mi am avut pic de aglomeratie, depasiri riscante, peisaje... virgine :P
Dezavantajul, unele portiuni de "drum forestier" si... cateva turme de oi si vaci care mergeau pe drum...

danutzu_1069

#2689
Nu mai e cu sleauri si nici cu pamant. E "pavat" cu piatra sparta. Se poate merge lejer.
Imi pare rau c anu am putut sa fac si poze pentru ca:
- ploua
- eram singur
- mergea doar un stergator  O:-) (sa nu va ganditi ca masina e vreun tomberon cu numere de bulgaria, e un Logan, la care din nefericire s-a stricat articulatia care actioneaza stergatorul din dreapta)

LE:
Acu` pe bune, daca ar fi complet asfaltat, l-as prefera in locul variantei clasice!!
Sunt doar doua treceri peste cumpana apelor (care dealtfel sunt zonele cu piatra):
- de la Vernesti la Cepari
- De la Salatrucu la Surdoiu

dr4qul4

Ai trecut intre Salatrucu si Perisani si nu ai mers pe drum de pamant?
Eu l-am facut la 1 ianuarie, pe zapada si a fost cam la limita.

Hai sa fim seriosi, nu poate fi o alternativa la DN7. Daca te prinde o ploaie torentiala devine nasol.
de unde pana unde ai facut 1:50 ?
Nu de alta, dar cam atat faci de la Curtea de Arges pana la Perisani, daca nu cumva ai de gand sa-ti rupi masina.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Am scris de unde pana unde am facut timpul asta si e drum cu piatra sparta. Am de gand ca intoarcerea sa o fac tot pe aici si o sa fac si poze.

TibiV

Chiar aşteptăm cu nerăbdare... :)
Poate încerc şi eu, să mă pot lăuda că ştiu cum era înainte de autostradă. :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

https://www.facebook.com/alexa.andrei.948/videos/116364725385353/

Am impresia ca e vina soferului, care nu a mai asteptat sa treaca coloana din sens opus, si s-a aventurat pe acolo.

Dan74

Horatiu ai dreptate, sunt semne de avertizare si de reducere a vitezei, dar mai sunt si "soferi" care ignora aceste semne. Practic asta e singurul lucru pozitiv pe sectorul ex-CCCF, ca exista semnalizare corespunzatoare la toate "obstacolele". Sper ca firmele care au castigat "reciclarea in situ" sa prezinte garantia pana pe 14 septembrie si sa inceapa sa lucreze. Daca tine vremea cu ei poate in cele 90 de zile sa prinda vreme buna si sa finalizeze lucrarile.

butyvaly

#2695
Probabil accidentul e din vina șoferului,  acum am făcut Oradea -Beiuș și deși e în lucru drumul, e semnalizat destul de bine și nu exista porțiuni strâmte ca traficul sa fie îngreunat, în afara de vreo 4 -5u podețe unde mai trebuie sa dai prioritate,  și intre semafoare se circula destul de bine, deși erau câțiva care depășeau coloana de la semafor și se puneau în fata...Aaa da recunosc ca într-un loc era sa îmi iau zborul... La o denivelare.

cassyo

Accidente pe DN7 dupa Pitesti.
Am considerat ca merita semnalat articolul mai ales pentru a evidentia precaritatea dotarii cu mijloace de interventie grele atunci cand sunt implicate in evenimente TIR-uri sau similare
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=71296&Itemid=374
Calatorului ii sade bine cu drumul

alexa_adrian2001

Quote from: TibiV on September 10, 2015, 07:21:00 PM
Oare se recicleaza tot ce este "in situ" ?... Adica si masinila gasite prin gropi ?...  :D
Si eu sunt foarte curios: ce presupune aceasta reciclare in situ?
Dupa cum am priceput eu se doreste prinderea de bani europeni asa ca s-au compromis, zic eu, pe aceasta varianta.
Inteleg eu bine ca prin aceasta reciclare in situ se va reface doar asfaltul? Adica din ce exista se macina se amesteca cu bitum si se reasterne? Daca se face asa nu e 100% ca intr-un an doi va trebui din nou sa refaca proiect prin care sa se refaca terasamentul drumului(asa cum ma gandesc ca era proiectul initial)?
Cat despre poduri si podete? Nu se mai fac acu ci la anu?

Mersi!

frunzaverde

Quote from: alexa_adrian2001 on September 14, 2015, 10:40:50 AMSi eu sunt foarte curios: ce presupune aceasta reciclare in situ?

Uite-aici o descriere in-extenso a procesuluii: https://www.fhwa.dot.gov/pavement/recycling/98042/chpt_09.pdf

Quote from: alexa_adrian2001 on September 14, 2015, 10:40:50 AM
Inteleg eu bine ca prin aceasta reciclare in situ se va reface doar asfaltul? Adica din ce exista se macina se amesteca cu bitum si se reasterne? Daca se face asa nu e 100% ca intr-un an doi va trebui din nou sa refaca proiect prin care sa se refaca terasamentul drumului(asa cum ma gandesc ca era proiectul initial)?Mersi!

Reciclarea in-situ nu afecteaza in vreun fel (pozitiv sau negativ) fundatia drumului. Se ajunge doar la stabilizat, din care o parte intra in procesul de reciclare. Daca fundatia e proasta, in cativa ani dupa reciclare se va ajunge la starea initiala. Daca fundatia e buna, practic reciclarea in situ are acelasi efect ca o reabilitare primara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

butyvaly

problema e ca acolo inca nu e terminata fundatia peste tot, si o gramada de podete, reabilitate doar pe o banda...acolo ce se face?