Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

yetiman

DN14B (Coslariu)
Si acum pasajul peste CF:



Inca nu e asfalt. E doar balast stabilizat si emulsie.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

DN18 Sighetul Marmatiei - Viseu in reabilitare avansata de catre Aktor. O minuanatie de drum, foarte placut sa conduci aici.











Intre Baia Mare si Viseu de sus sunt 2 variante, ambele in reabilitare. Una prin Sighet pe DN18, iar a doua prin Cavnic pe o combinatie de 3 DN-uri secundare. E ok oricare varianta, dar serpentinele de la Cavnic te obosesc mai tare.

JohannDB

#2538
Poate.... :offtopic:..... La toate lurăcrările de reabilitare, observ o "ciudățenie"...... Totul se face prin SUPRA-ÎNĂLȚARE....se toarnă borduri/canale/etc pe marginea drumului și asfaltul pe carosabil, în așa hal încât ieșirile din curțile caselor devin "misiuni imposibile"..... N-am văzut nicăieri SĂ SE SAPE și să se SCADĂ ÎNĂLȚIMEA DRUMULUI, pentru a se păstra cotele inițiale, în care să nu se îngroape "riveranii" (dă-i naibii de riverani) !!!!..........................
  Dovadă, la podul peste Iza din Vadul Izei și ultimele două poze..... Șanțul colector pluvial, este deja supraînălțat.......Asfaltul, așijderea.....
   Oare de ce ??????

stangabriel

Scaderea nivelului l-am observat la reabilitarea DN6 in Strehaia. Structura drumului parca era din gelatina. Au sapat cam 1,5-2 metri, si au pus inapoi cu aproximativ 30-50 cm mai putin, depinde de zona. Sunt observatiile mele, nu stiu proiectul, insa diferenta cam asta era.

jORDy

A fost cineva recent in Moeciu de Sus sau Cheia? Cum este drumul din Moeciu de Jos pana in Moeciu de Sus? Stiu ca drumul era foarte prost si se incepusera ceva lucrari. Se mai lucreaza?
Si din Rasnov in Moeciu de Jos am auzit ca ar fi prost drumul. S-a lucrat/se lucreaza acolo?
Multumesc!

pasadia

Pe Rasnov - Bran nu s-a lucrat deloc, e la fel de prost pe cat a fost intotdeauna. Despre drumul dintre Moeciu de Jos si cel de Sus nu am informatii recente. Nu inteleg insa la care Cheia te referi?

alexV

Quote from: JohannDB on August 08, 2015, 02:38:02 AM
Totul se face prin SUPRA-ÎNĂLȚARE...
   Oare de ce ??????

am observat tendinta asta. exemplu concret e mai sus. adesea dupa o reabilitare gardurile localnicilor au intre 1 si 1,5 metri fiindca sunt ingopate. acest lucru fura din peisaj plus ca e un inconvenient pentru ei.

ca si solutie s-ar putea propune mentinerea cotei drumului si dupa renovare.

la DN18 e asa: frezat stratul de uzura pe alocuri (5cm) re-astenut fundatie de balast (vreo 25cm) si apoi doua straturi de asfalt (vreo 10 cm). ar putea API sa intrebe la CNADNR despre subiectul asta?

CristiM

Quote from: alexV on August 08, 2015, 02:15:12 AM
DN18 Sighetul Marmatiei - Viseu in reabilitare avansata de catre Aktor. O minuanatie de drum, foarte placut sa conduci aici.
..................................................
Intre Baia Mare si Viseu de sus sunt 2 variante, ambele in reabilitare. Una prin Sighet pe DN18, iar a doua prin Cavnic pe o combinatie de 3 DN-uri secundare. E ok oricare varianta, dar serpentinele de la Cavnic te obosesc mai tare.

DN18 Sighetul Marmatiei - Viseu - Moisei : reabilitat de anul trecut!!
Pozele tale sunt de pe DN 18 Sighetul Marmatiei - Vadu Izei cca 6 km (am fost in concediu in iulie 2015 pe acolo). Intre Vadu Izei si Baia Sprie era problema , drum plin  de gropi pe alocuri si serioas denivelat; cum este mai departe drumul spre Baia Sprie? Anul trecut l-am strabatut cu mare grija si nervii, era in stare tare rea, gropi pe alese si denivelari nenumarate.
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

florin74

#2544
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000327762&id_inst=2

Nici o licitatie fara o contestatie si o instanta de judecata. Ultimul lot din DN18 relicitat  (lotul 4) se transeaza in instanta. Castigator desemnat STRACO, contestatie AUTOTEHNOROM respinsa de CNSC, urmeaza CAB.

johnyb

In data de 11 iunie 2015, a avut loc receptia la terminarea lucrarilor pentru contractul reabilitare DN 1H Zalau-Alesd - km-0+000-km 26+510 in lungime de 26,510km http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20de%20presa%20receptie%20DN1H%20lot%201.pdf

horatiu.cosma

Am fost ieri pe DN 1H de la Zalau la Alesd. Exista o zona unde se merge pe o banda din cauza caderilor de stanci. Am vazut ceva utilaj parcat, probabil ca se lucreaza la remedierea problemelor. In alta ordine de idei, pe DN1, in judetul Bihor, intre Lugasu de Jos si Urvind s-au pus ceva petece de asfalt pe partea exterioara a benzilor de circulatie. Din cauza traficului greu si a caldurii, asfaltul pus a fost impins inspre exterior. Arata destul de urat, diferenta de nivel intre locul unde s-a lasat asfaltul si galma care s-a ridicat in dreapta e de 20-30 de cm. E si periculos, fiindca majoritatea masinilor incearca sa evite, si intra putin pe contrasens. Am vazut in fata pe cineva care a virat din scurt dreapta si a evitat la mustata contactul cu o utilitara de pe contrasens care intrase pe sensul opus.

Hercule

Am fost ieri pentru prima data pe DN14 intre Sibiu si Medias. Stiam de situatie, citisem pe forum de limitarile de viteza si linia (aproape) continua dar n-am apucat sa-l vad pe viu. Ce e acolo e culmea penibilului unde un drum perfect modernizat este semnalizat si marcat marlaneste, probabil pentru a toca nervii soferilor si a-i determina sa incalce regulile si sa cada in plasa politiei, bineinteles prezenta la datorie. Era vorba la un moment dat ca se va studia situatia si se va reveni la normal. S-a mai facut ceva in acest sens? Oare nu ar fi bine daca API ar lua atitudine in aceasta problema, care in opinia mea nu contribuie la cresterea sigurantei pe drumul respectiv, ci dimpotriva.
Deșteaptă-te române!

Ionut

^ Daca vom face o adresa catre CNADNR ne trebuie mai multe detalii, cel mai important detaliu fiind exact zonele (intre km X si Y) unde este linie continua fara sens.

vasile.baciu

se mai stie ceva despre reabilitarea drumului dintre beclean si carlibaba ? multumesc