Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dragos.popescu

S-a semnat contractul pentru realizarea unei a 3-a benzi pe Valea Oltului. Iată pe ce tronson! --->>> http://goo.gl/ZGv5n7

anacronox

@dragos.popescu. reclama mascata la ziarul ala. Informatiile sunt vechi iar titlurile bombastice sunt demne de Click/Cancan/Libertatea, nu de un forum de infrastructura.

TibiV

Quote
primul contract care dovedește concret că DN7 pe Valea Oltului se va transforma într-un drum expres cu cel puțin trei benzi de circulație.
Doamne, de unde i-o fi adunat pe "jurnalistii" astia ?!...
:lol:  :lol:  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Danny550394

#2358
Pe portiuni este posibila adaugarea unei a treia benzi: Colonia Talmaciu-Talmaciu (nu si in Talmaciu) si intre Talmaciu si Boita (banda suplimentara alternativ pe urcare).
Gata SF-ul.
Astept 30000 € de la CNADNR  :lol:

stangabriel

http://www.stiridesibiu.ro/?p=20721

Potrivit lui Sabin Luca, săpăturile arheologice din jurul Turnului Spart ar putea fi extinse pe o suprafaţă de aproximativ 200 de metri lungime pe lângă şosea şi către râul Olt, sub monitorizarea personalului de specialitate.

Directorul de la Brukenthal vorbeşte chiar de realizarea unui punct turistic în zonă, odată cu demararea investiţiilor de infrastructură rutieră.

"Apoi va trebui ca partea care are cu zid de susţinere la Olt să se transforme, de fapt, într-un pod continuu sub care să evoluăm şi vom face, sperăm, şi un punct turistic foarte bun. Se poate face o treabă frumoasă", a completat Sabin Luca.

stangabriel

http://www.romania-actualitati.ro/lucrarile_de_modernizare_ale_dn_18_reluate-78052

Update

Lucrările de modernizare ale DN 18, principala cale rutieră dintre Maramureş şi Bucovina, vor fi reluate după ce nu a fost înregistrată nici o contestaţie în urma licitaţiei

infraAdi_ro

confirm si eu din surse interne.....urmeaza sa se semneze contractele pe DN 18 LOT 1-Tehnic Asist Srl-Botosani       LOT 2 ARL Cluj-Napoca
finantare este??
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

La prima tura  a mers foarte greu. De aia sa și reziliat. Acum cred ca sunt pe fonduri europene...sau mă înșel?  MR. Hârtia e specialist pe proiectele alea. Oricum....ca părere generala se lucrează la foarte puține dn - uri. ....și la alea foarte încet.  Era vorba sa se încerce ceva fonduri europene și pe drumurile din apuseni....dn 74 dn 75....
Drumurile noastre POATE;

stelian222

Quote from: euromau on June 19, 2015, 08:38:54 PM
confirm si eu din surse interne.....urmeaza sa se semneze contractele pe DN 18 LOT 1-Tehnic Asist Srl-Botosani       LOT 2 ARL Cluj-Napoca
finantare este??

Despre firma asta din Botosani nu am o parere prea buna. Au venit la mine in oras, au castigat o licitatie de asfaltare a orasului(~10milioane Euro) dupa care nu s-au mai prezentat sa semneze contractul, astfel incat lucrarile au mai fost intarziate inca vreo 2-3ani. Cred ca au facut treaba asta intentionat pt. ca ulterior licitatia a fost castigata de  firma Pa&Co, care si ei s-au oprit pe la 60% din lucrari.

http://www.monitoruldevaslui.ro/2011/11/la-husi-pdl-ul-a-pariat-pe-un-cal-mort.html

MRS

^^^ portiunea lipsa din DN24...
Suntem urmariti sau pura coincidenta?

:lol: :lol: :lol:



Asfalt proaspat pe aprox 300m, inclusiv podet si CF



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

infraAdi_ro

#2365
^^

Firma asta lucrează si la aeroportul din Suceava ....nu lucrează rau....are utilaje de asfalt noi,flota de camioane destul de buna,aprox. 70 bucati...la personal e cam deficitara dar banii pot rezolva situatia.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

cove_adrian

Quote from: Mrs on June 22, 2015, 09:17:15 AM
^^^ portiunea lipsa din DN24...
Suntem urmariti sau pura coincidenta?

:lol: :lol: :lol:



Asfalt proaspat pe aprox 300m, inclusiv podet si CF

Da, e bine. Oare tot UMB/Tehnostrade? A ramas in schimb o portiune nemodernizata de la giratoriu DN 24/DN24B (fostul borcan cu militieni) spre trecerea peste CF Crasna-Husi.
Identic podul de fonta dupa proiectul lui Saligny peste raul Crasna ramane neutilizat iar circulatia este deviata pe un pod ingust cu cedare de prioritate.
Tot respectul pentru UMB insa cand vad ca la 2 ani dupa finalizarea modernizarii DN 24 pe relatia Crasna-Iasi avem alunecari active in padure la Marul de Aur si bineinteles mult iubita limitare de viteza (cazul de fata la 40 km/h) de care nu sunt multumit. Alunecarea nu a fost si nu este (inca) stabilizata. Tot timpul terenul joaca si UMB intervine prin turnare de noi si noi straturi de bitum. Superb!
M-as fi asteptat la o lucrare de anvergura, macar de anvergura UMB. Posibil nu era in "contract".
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

infraAdi_ro

Update DN18 Lot 1 si Lot 2 joi se semnează contractele...
LOT 3 castigator Autotehnorom srl
LOT 4 castigator Straco srl
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ovideatza

#2368
^^
Cred ca vorbiti despre acelasi lucru, sau macar sper  :)
Am trecut joi si vineri prin zona.
Joi cand am trecut dinspre Vaslui, am trecut pe podul vechi, nefolosit, era deviata circulatia de la cel ingust pe cel vechi.
Vineri la intoarcere dinspre Tecuci spre Vaslui am trecut invers, ca de obicei, pe podul ingust, cred ca l-au plombat putin.
In schimb nu am observat vreo asfaltare de amploare.

In rest, in padure, era iar asfaltat, dar tot era drept. Acea zona sincer nu stiu ce e cu ea. Dar clar ca nu e a buna. Cand se lucra am trecut de multe ori, si am vazut ca au facut sapaturi impresionante, drenaje cred, au bagat tuburi, etc. Parea ca au luat in serios problema, adica ar fi fost prinsa la proiectare. Dar probabil acolo trebuie ceva mult mai mult, ras totul si pus un viaduct, altfel repara la 2-3 luni.