Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

yetiman

@adiarc - eu vad ca achizitia este pentru publicitate si nu pentru modernizarea drumului (si valoarea e pe undeva pe la 9.000 euro).
Gresesc?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

MRS

Cum spuneam, pe DN24 a "fugit" (a 3-a ora de la reabilitare) dealul in zona Marul de aur. Ma asteptam ca umb-ul sa lucreze mai bine in zona cunoscuta cu probleme. Pe celalalte tronsoane (cu exceptia TUTUROR podetelor - reparate intre timp) de la Tutova (GL/VS) pana la Iasi drumul este super OK (mai putin militia ascunsa prin boscheti pe multele limitari de viteza,  :zen: )







A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Quote from: Mrs on June 10, 2015, 04:20:37 PM
Spuneam si anul trecut, dar inca nu s-a intamplat nimic (pozitiv) inca


Conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Tutova (limita de judet Galati/Vaslui) - Crasna se termina la km 105+070
Apoi, tot conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Crasna - Iasi incepe la km 105+700  :wtf:

Aproximativ distanta masurata pe gmaps, ce cuprinde acea trecere la nivel si podul(urile)!!!

Zona pare din Evul Mediu, cu mega gropi, un pod (replacement) distrus, o trecere peste calea ferata (neutilizata) cu Sf. Andrei (militia sta la panda 100m mai fata in giratoriul DN24/DN24B-E581)

Am putea pune (@disney) o intrebare si despre aceasta zona? Multumesc

si cateva imagini din we:

Podul vechi (stanga imaginii) inutilizabil de multi ani, podul din dreapta construit pe o banda/sens pana la reabilitare? DISTRUS.. Limitare 30km/h, viteza reala 1-2 km/h






A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Dupa caterinca de pod urmeaza CF604 Cransa-Husi neutilizata de ani buni. Chiar nefolosita, semnul crucea Sf Andrei obliga cond. auto sa opreasca (cum arata si @iuli mai sus militia e cu ochii pe toata lumea 24/7)



si portiunea nereabilitata pana in intersectia DN24/DN24A


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stelian222

Mrs, ai trecut tu de prea putine ori pe la Crasna  :D dar eu cred ca acea portiune s-a surpat de mai multe ori, uneori reabilitaza in maxim cateva zile alteori dureaza mai mult, oricum limitarea de viteza e prezenta acolo de la inaugurare.
Legat de podul de la Crasna, daca nu ma insel ala din stanga imaginii(cu pasarelele din fier) e podul nou de fapt. L-au construit in urma cu mai mult de 10ani la prima reabilitare(~2003) si din nu stiu ce motiv si-au dat seama ca nu corespunde, asa ca l-au abandonat si l-au mai modernizat tot pe ala vechi(ala cu o banda).
Politistul ala, cu loganul alb parcat in parcare locuieste in sat in imediata apropiere si din cate am auzit a fost adus de prin zona Albita-Ghermanesti de unde locuia cu tot cu familie asa ca omul cred ca e motivat sa stea non-stop in intersectie.

StefanCelMare

Quote from: stangabriel on June 16, 2015, 09:51:27 AM
http://www.zvj.ro/articole-35455-DN+7A+++i+DN+66++Situa++ia+lucr++rilor.html
CNADNR a preluat Transalpina şi s-a apucat de reparat şoseaua, montând totodată şi ,,elementele de siguranţă pe tot traseul".

Am fost weekendul trecut pe Transalpina.
Se poate circula, deși sunt vreo 2 zone unde drumul e îngustat datorită surpărilor, iar spre Rânca, sunt lucrări la marginea drumului (probabil se vor pune parapeți, pe moment e doar groapă). Utilaje nu am văzut decât jos de tot, spre Petroșani.
Am fost și acum 2 ani, și mă temeam de calitatea asfaltului și a lucrării, dar m-am bucurat să văd că 90% din lucrare a rezistat foarte bine.
Sper să fie finalizată, costurile mari sunt deja efectuate, și e păcat să rămână așa.
P.S. Cam sunt cruci pe marginea drumului deja (am văzut vreo două). Sper că nu de pe la accidente.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Înainte de Obârșia Lotrului poți face stânga spre Petroșani.

dr4qul4

Asta stiu. Dar ala e Dn7A si nu face parte din "transalpina".  Poate doar bucata comuna de la Obarsie.
Parca e alt contract pt reabilitara lui. E rupt rau inainte de Petrosani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Aveti idee cum sunt DN66A si DN67D intre Petrosani si Baile Herculane? N-am fost niciodata pe-acolo si din ce vad pe harta drumul trebuie sa ofere peisaje excelente. Insa n-as vrea sa-mi rup masina si sa ma enervez... deci as fi recunoscator daca mi-ati spune cum e pe-acolo. Pe harta calitatii drumurilor e cu galben, insa e doar jumatate trecut. Poate se risca altcineva in locul meu intre timp.

:cheers:

infraAdi_ro

Ce mai stiti de Dn 18 MOISEI-BORSA?Sa contestat?când se semnează contractul?
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

@Ionut, am fost eu la Herculane acum 1 luna...
67D este galben-verde pana la intersectia cu 66A si verde-albastru pana la baia de arama.

66A - nu poate fi numit drum national. Am pus si catva poze. Drum pietruit plin de gropi spre cerna sat. Impracticabil. Am parcurs doar 1 km. Mi-a ajuns.
De la petrosani pana la limita de judet, albastru. Reabilitat complet (anul trecut am fost pe acolo).
Insa de la limita de judet, spre cerna sat....drum forestier, nici macar pietruit.


PS. Nu sunt genul care face figuri la crapaturi. Bag masina peste tot, cat timp stiu ca nu risc sa raman acolo.
La 1.01 am parcurs dn7D. Este mult mai bun ca 66A!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Ionut, am mai pus link-ul asta si pe aici:

http://www.youtube.com/v/ydpzoVsih1c

Asfaltul se termina brusc la 21:35. De acolo inainte viteza 1 si 2, maxim 10-15km/h, garda inalta si timp suficient sa admiri peisajul. Am un prieten din Tg. Jiu care are o cabanuta in zona de la minutul 57:00 (cam cu vreo 3 km mai sus de izbucul Cernei). Il pot intreba care e situatia anul asta, dar in mare masura ii stiu raspunsul - drumul e in aceeasi stare (se mai deterioreaza dupa ploi puternice dar e destul de repede reparat apoi). El ajunge in zona dinspre Pades, pe DC671, dar pe acolo e ceva mai rau drumul datorita exploatarilor de padure (TAF-urile creaza santuri mai adanci).

Daca chiar vrei informatii noi, le pot afla. Insa oricare ar fi situatia, cat timp ai garda inalta se poate merge, cat timp vrei sa protejezi masina nu iti recomand. ps: eu am ajuns in zona aia si la volanul unei Astra, si la volanul unui Megane. Incetisor, dar am ajuns. ;)


Ionut

E cu garda jos masina, pacat, arata misto zona. :) Multumesc de informatii, baieti!
Drumurile din zona Clisurii Dunarii sunt OK? Vad pe harta calitatii ca nu prea. :D

dr4qul4

Pana la orsova da. Dupa sunt caderi de stanci.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024