Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


NGC

#2266
Quote from: SILVIUFG on April 23, 2015, 08:36:58 AM
DN 1S : Sercaia-Hoghiz jud Brasov - avem confirmarea din presa locala ca se lucreaza.

http://www.bunaziuafagaras.info/drumul-rusinii-va-fi-acoperit-cu-o-pojghita-de-asfalt/

Mai de mantuiala dar se lucreaza. Sub greutatea camioanelor Lafarge nu stiu cat va rezista. Primul meu instinct a fost sa postez la drumuri judetene. Ca locuitor al Tarii Fagarasului ma obisnuisem cu aceasta clasificare a drumului. Desi starea actuala nu e nici de drum comunal.

Articolul de mai sus din 22.04.2015 spune ca "au început lucrările la Drumul Ruşinii" si ca "cei care au circulat în aceste zile între Şercaia şi Hoghiz au observat frezările şi nivelările de pe drum".

In momentul acesta avem 2 licitatii active pentru DN1S.

"Reciclare in situ DN 1S Sercaia - Hoghiz" -> Evaluare oferte deschise in 20.04.2015, cu valoare estimata de 12.645.041,07 RON fara TVA. Se vor recicla in situ doar zonele marcate cu rosu (in afara localitatilor).

"Intocmire SF pentru Modernizare drum national DN1S km 0+000-23+850" -> Deschidere oferte in 15.06.2015



Chiar lucreaza cineva la el?
Daca se lucreaza, atunci cine lucreaza acum la el, daca licitatia de reciclare in situ nu are inca un castigator?  :o
Pe baza carui contract, ce valoare are acesta si ce lucrari presupune?  ???

radu24

Nu se lucreaza pe DN 1S. Intre Sercaia si Parau intradevar sunt cateva portiuni pe care s-a turnat un strat de asfalt. Nu inteleg ce au facut acolo, imi pare bataie de joc.

adiarc

Fara refacerea terasamentului pt traficul greu de la fabrica de ciment , orice cosmetizare de acest gen înseamnă bani aruncați pe fereastra.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexa_adrian2001

Am vazut ca s-a discutat zilele acestea aici despre DN69. Chiar sambata am plecat din Oradea la Hunedoara. Am hotarat sa mergem pe Chisineu Cris dupa care am luat-o catre Varfuri, Soimus, autostrada pana la Simeria si inapoi(e inchis podul Soimus pana in iunie).
Cum eu nu am mai vazut poze de pe acest tronson m-am gandit ca v-ar putea 'bucura' ochii cu cateva cadre. Sper sa nu fie prea multe.
Realitatea e ca se lucreaza foarte greu si anevoios(vb despre Varfuri - Soimus). Parca Selina sta mai bine dar si ei erau parcati pe dreapta(sambata pe la 6 7) - la ce intarziati sunt cred ca toti ar trebui sa lucreze zi noapte...


























alexa_adrian2001

Vin cu o alta serie :)
Sunt sectoare unde s-a inceput cu un strat foarte inalt de piatra pe un sens. In alte locuri e sapat pe cealalta banda. Si doar portiuni mici asfaltate continuu.



















































photo hosting sites

alexa_adrian2001

#2272
Pe un sector de al  Selinei - este o coborare in serpentine - nha aia deja a pus strat final de uzura. Se auzea foarte fain sub roti.
Ce am ramas uimit e stratul pus de anul trect si deja in multe locuri era cu gropi.





































O diferenta foarte mare intre o banda si alta :| Nu stiu cum o sa tina asta in timp si daca ajuta sa pui atata piatra. Cum se uneste aia oare? Nu trebuie ceva fin printre pietrele alea mari? :D

















Ocolire!



post img

alexa_adrian2001

#2273
Ultima serie.
Bonus Soimus - Simeria si muntii Retezat.
Sper sa mareasca viteza astia de la D69 DN76. Noi a trebuit sa ocolim pe la Arad. Un ocol destul de mare.
Sper ca v-a placut si nu am exagerat cu atatea poze.  :p











adult image hosting

NordKapp

Niciodată nu sunt prea multe poze. Mulţumim. :)

MNU

Quote from: alexa_adrian2001 on June 01, 2015, 11:12:22 PM
Am vazut ca s-a discutat zilele acestea aici despre DN69...

Cred ca ai vrut sa spui DN76. In rest, foarte bune pozele   :cheers:

danutzu_1069

hmmm, in penultima poza, in stanga, Magura Uroi: Punct de observatie pe timpul constructiei podului peste Mures, dar si a autostrazii. :)

stangabriel

Multumim de poze.

Uite o stire pe care nu stiam unde sa o pun, la Parcare sau aici, dar probabil va continua cu o discutie despre Drumuri nationale.

Baietii continua cu Soseaua de centura a Vaii Prahovei. Intai centura Campinei, acum Drumul lipsa de dintre Valea doftanei si Brasov. Gasim informatii interesante pentru zona.

http://www.bzb.ro/stire/cei-aproape-14-km-de-drum-spre-valea-doftanei-au-fost-predati-companiei-de-drumuri-a86927

Consiliul Judeţean Braşov a făcut, săptămâna trecută, ultimele formalităţi pentru a preda sectorul de drum judeţean care face legătura între DN 1A şi Valea Doftanei către Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi Naţionale. DJ 102 I are o lungime de 13,68 km şi porneşte din drumul naţional, imediat după localitatea Brădet, din zona ,,şanţuri", prin Pasul Predeluţ, către judeţul Prahova, respectiv către Câmpina. În conformitate cu documentele deţinute de către forul judeţean, şoseaua, care este mai mult un drum forestier, are o valoarea de inventar de 158.102,8  lei, suprafaţa aferentă sectorului de drum fiind de 82.104 mp.

Ideea amenajării unui drum paralel cu DN 1, pe Valea Doftanei, care să descongestioneze traficul de pe DN 1, cea mai aglomerată cale de legătură între Capitală şi munte este una mai veche, iar consiliile judeţene din Braşov şi Prahova s-au asociat încă din 2008 pentru a realiza această investiţie. Atunci, exista posibilitatea finanţării lucrărilor prin Programul Naţional 10.000 de Drumuri Judeţene, însă linia de finanţare s-a blocat, astfel că şi proiectul a fost abandonat. Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi Naţionale  a inclus însă lucrările de modernizare a acestei şosele în Strategia de dezvoltare a reţelei de drumuri naţionale din judeţul Braşov şi a solicitat Consiliului Judeţean Braşov să îi transmită în administrare acest sector de drum, DJ 102 I, pentru a fi încadrat în categoria drumurilor naţionale.

Un proiect de zeci de milioane de euro

Această şosea a fost clasificată ca Drum Judeţean în anii 1970, şi se întinde pe o distanţă de 45 de kilometri. Pe mare parte din acest drum nu a fost turnat asfalt niciodată, doar în judeţul Prahova este asfalt pe raza localităţilor. Pentru modernizarea drumului ar fi nevoie de 45 de milioane de euro, după cum au estimat autorităţile din cele două judeţe, iar odată realizat, acest drum ar putea prelua între 10 şi 15% din traficul uşor de pe DN 1, dar ar putea fi considerat şi un drum de interes turistic şi o alternativă mult mai bună decât autostrada Comarnic-Braşov. Iniţial, autorităţile judeţene doreau să includă proiectul pentru finanţarea din noua tranşă de bani alocaţi de Uniunea Europeană în perioada 2014 – 2020, însă a fost inclus pe lista de proiecte secundare, având în vedere că sumele alocate Regiunii Centru pentru reabilitarea de drumuri erau limitate.

emil2

Quote from: stelian222 on February 17, 2015, 04:47:50 PM
Exista vreun update pt. DN2D? am inteles ca ar fi gata de la Focsani pana la Lepsa.
Stie cineva daca drumul de la Lepsa pana la Ojdula-Tirgu Secuiesc este refacut?
Eu am fost doar pana la Grescu (parca asa ii spune localitatii de dupa Lepsa) duminica asta (30.05.2015) si este excelent. Nu stiu mai departe daca s-a facut si vreau sa ma duc pe acolo pana la Sovata. Merita sa incerc?

pasadia

Cred ca ar fi aparut stiri si comunicate daca terminau acele lucrari. Iti dai seama, era o veste destul de importanta.