Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Lasati-ma sa traiesc cu iluzia ca sunt lucrari pregatitoare pentru PiSi! :)

TibiV

Quote from: pasadia on May 25, 2015, 12:23:54 AM
- Vectra e in insolventa inca de la finalul lui 2013, mai avand inca de incasat de la CNADNR pentru tronsonul III din centura; deci nu vad cum ar fi putut castiga o lucrare noua.
.....
Bucuresti-ul o fi uitat sa se laude cu el.
Sau nu a vrut să se laude, că miroase un pic a ilegalitate ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

#2238
Quote from: TibiV on May 25, 2015, 01:09:31 AM
Quote from: pasadia on May 25, 2015, 12:23:54 AM
- Vectra e in insolventa inca de la finalul lui 2013, mai avand inca de incasat de la CNADNR pentru tronsonul III din centura; deci nu vad cum ar fi putut castiga o lucrare noua.
.....
Bucuresti-ul o fi uitat sa se laude cu el.
Sau nu a vrut să se laude, că miroase un pic a ilegalitate ?....

Contractul e semnat inainte de intrarea in insolventa. Asta nu impiedica administratorul judiciar al  companiei sa  decida sa deruleze contractul in continuare, daca asigura o profitabilitate companiei.

rocklee

daca se ''scremeau''  bine puteau sa o lateasca la patru benzi VO  .... >:(
au bagat betoane baieti acolo nu gluma ...


horatiu.cosma

O sa mai curga multa apa pe Olt pana sa avem chiar si 3 benzi pe VO pe toata lungimea.

NGC

Dupa cum am mai zis (vedeti pagina 144), se pare ca este vorba de contractul "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" castigat intr-adevar de Vectra. Singura problema este ca in caietul de sarcini nu apare vreo cerinta referitoare la extinderea la 3 benzi, asa ca s-ar putea sa se fi facut vreun act aditional pentru lucrari suplimentare.
disney a adresat intrebarile mele catre CNADNR si asteptam raspuns pana in 7 Iunie.

cezar-mario2012

  Un film cu DN 7 Valea Oltului, zonele in lucru la 1x, restul la 2x;

https://youtube.com/v/TgZAYoFGwfE

madsnowman

n-ar fi rea o extindere la 2 benzi pe sens pe toata lungimea vaii Oltului. pe alocuri chiar se poate face extinderea asta fara mari probleme.

NGC


alecu26

de când nu s-a mai vazut vreo licitatie de reabilitare DN? gata, facem (de fapt nu prea facem) doar autostrazi???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Tot ce am gasit si eu despre Valea Oltului, Dn7 e ca oficial e consolidare si lucrarile trebuie sa se termine in decembrie  pe 17 km de consolidare/largire.

Atat timp cat e vorba de latire acum, si oricum din filmare se observa ca nu e intins lucrul pe multi km iar ei lucreaza de asta toamna, nu stiu daca vor termina prea curand in ritmul acesta.

De Craciun cand am fost eu, am vazut ca foloseau prefabricate, niste T-uri inverse puse  ca perete, fara ceva foraj. Era in zona mai departe de apa.


cezar-mario2012

#2247
 Concluzile mele pentru DN 7 Pitesti-Sibiu:
1. Cel mai dificil este drumul Bascov-Ramnicul Valcea, multe localitati si serpentine, aici chiar daca este a treia banda pe urcare ajuta, dar viteza de mers este redusa;
2. "Centura Ramnicul Valcea" ingreuneaza traficul si se fac blocaje;
3. Centura Calimanesti elimina traficul greu din Calimanesti, tranzitul cu masini mici prin Calimanesti fiind mai lejer.
4. Valea Oltului este un traseu usor, nu exista urcari sau coborari, doar un drum sinusoidal ce urmareste raul Olt. Pericolul il reprezinta depasirile riscante, sunt masini care merg cu peste 130 km/h si fac slalom. TIR-urile merg cu viteza destul de mare si nu ingreuneaza traficul.

Asa ca pe Dealul Negru nu ai ce face, la Ramnicul Valcea s-ar preta un drum nou ce sa urmeze DJ 703F pana la Cozia, dar nu cred ca se merita investitia, tinand cont de viitoarea autostrada. Pe Valea Oltului va ajuta acea a treia banda, sunt zone unde se poate construi usor, dar si zone unde este mai greu de facut, case, cale ferata lipita de DN, viaducte de executat in unele zone.
Mentiune: raul Olt este amenajat si nu produce inundatii, pe toata Valea Oltului sunt o salda de hidrocentale, singurele probleme cu apa vine de pe versanti, dar sunt minore.

Pentru cine vrea filmul integral Bucuresti-Sibiu pe A1 si DN 7 in 60 de minute la viteza 4x:

https://youtube.com/v/1gbMoJ8qaFA 

ciprebbe

Actualizare lucrari DN la 25.05.2015 - DRDP Cluj

Contractul 5R12 – Reabilitare DN76 – km 68+350 – km 102+660, Varfurile – Stei, (in jud. BH limita jud AR/BH – Stei km.83+000 – km.102+660, lungime 19,660 km.); ( data inceperii lucrarilor: 2011) -> Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 45.19%;

Contractul 5R13 – Reabilitare DN76 – km 102+660 – km 133+660, Stei – Beius; lungime 31,000 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); -> Stadiu lucrari in 25.05.2015: 25.01%;

Contractul 5R14 – Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km; (data inceperii lucrarilor: 2011)  -> Stadiu lucrari in 25.05.2015: 7.46%;


Contractul 6R1 – Reabilitare DN79 – km  4+150 – km 107+745, Arad-Oradea, lungime 103,595 km (in jud. BH Avram Iancu – Oradea km 56+000 – km 107+745, lungime 51,745 km); (data inceperii lucrarilor: 2009) ->Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 98.00%;

Contractul 6R8 – Reabilitare DN1C – Baia Mare – Livada – Halmeu km 155+120 – km 216+630, lungime 61,500 km si DN 19 – Satu-Mare – Livada km 134+950 – km 150+080, lungime 15,130 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 99.00%

Contractul 6R11 – Reabilitare DN18 – Baia-Mare – Sighetu Marmatiei km 3+522 – km 62+234, lungime 58,712 km; (data inceperii lucrarilor: 2011);->Stadiu lucrarii in 25.05.2015: 37.75%

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot1 : km 0+000 – 26+510, lungime 26,510 km ; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 99,00%;

Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012) -> Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 53,68%;

Constructie Varianta de Ocolire Sacueni: km 0+000 – 7+623, lungime 7,623 km; (data inceperii lucrarilor: 2013) -> Stadiu Lucrari in 25.05.2015: 54,13%.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Sunt ceva sanse sa termine centura Carei si Sacuieni anul asta. De obicei la procentele astea confirmate inseamna ca e cam totul pregatit, sau chiar se pune deja asfalt la greu, si podurile la fel...deja au grinzile pe ele.

Cat despre restul loturilor...banuiesc ca Beius-Oradea e CCCF-SCT si Stei-Beius e firma spaniola, si Varfurile-Stei e Porr. Sau...?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).