Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mariansb

Vineri am mers  la Timisoara tot pe varianta Lugoj-Buzias , pe care fusesem din sens invers recent.
Spre Lugoj nu am luat-o pe Dumbrava-A1- centura Lugoj, ci pe DN68A, deja cunoscand acea ocolitoare , pe str. Livezilor, pentru lucrarile de pe drumul national de la intrarea in oras.
Numai ca surpriza, DN68A nu mai era blocat , lucrarile find in stadiu destul de avansat si se putea trece , existand doar santuri transversale,  partial asfaltate sau acoperite cu pietris,care nu puneau probleme .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


raresc

i-as recomanda si o vizita pe centura Bucuresti... poate ii crapa obrazul de tot  :lol:

ion59


AlexIP

Am parcurs astăzi DN14, prima dată de când au fost "ridicate" limitele de viteză, și... e în regim de drum polițienesc. Poliție la pândă cu MCV-ul la 40 km/h pe la Copșa Mică, poliție cu un Logan vechi, sirenă și girofar trăgând șoferi pe dreapta în curbă între Șeica Mare și Ruși, poliție la pândă la limita de 30 km/h (!) pusă pe cam 1,2 km în afara localității, pe urcare, la ieșire din Ruși spre Sibiu, cu un polițist pe mijlocul drumului oprind din coloană mașinile pe care le striga colegul din MCV. Frumos drum, dar de evitat.

NGC

#2180
A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari pentru "Largire la 4 benzi DN7 Baldana – Titu km 30+950 – km 52+350"".
Durata contractului este de 60 luni din care 24 luni executie si 36 luni perioada de garantie a executiei lucrarilor, perioada calculata de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.

L.E. CNADNR a emis si un comunicat pe aceasta tema.
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2013.05.2015%20ref.pdf

dr4qul4

Stai putin.... 46 mil euro pt 21 km de dn si ala upgradat doar?

Wtf? Relieful e mai plat ca palma iar cele 2 poduri sunt de fapt unul, peste dambovita. Celalalt e peste paraul Bai care este doar un canal fara viituri si unde se va face un podet casetat. Mai au un canal din asta si la slobozia moara, chiar mai adanc.

Principala provocare aici mi se pare traversarea Lunguletului, la care vad ca nu au de gand sa faca centura (desi era necesara ). Pentru cei ce nu stiu, Lunguletul este satul cu mai multe tractoare\remorci\autoutilitare decat nr de locuitori! Si de unde se aprovizioneaza Bucurestiul cu cartofi de vara si varza de iarna (exista targ in fiecare weekend, daca nu chiar zilmic, iar circulatia se blocheaza din cauza masinilor si camioanelor parcate pe margiunea dn-ului)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Quote from: AlexIP on May 13, 2015, 01:09:52 AM
Am parcurs astăzi DN14, prima dată de când au fost "ridicate" limitele de viteză, și... e în regim de drum polițienesc. Poliție la pândă cu MCV-ul la 40 km/h pe la Copșa Mică, poliție cu un Logan vechi, sirenă și girofar trăgând șoferi pe dreapta în curbă între Șeica Mare și Ruși, poliție la pândă la limita de 30 km/h (!) pusă pe cam 1,2 km în afara localității, pe urcare, la ieșire din Ruși spre Sibiu, cu un polițist pe mijlocul drumului oprind din coloană mașinile pe care le striga colegul din MCV. Frumos drum, dar de evitat.
E de vis cand trebuie , uneori , sa-l faci de 2 ori pe zi , dus-întors si faci cam 4 ori si jum , SB -Medias , adică o medie de nici 40 de km/ora pe un drum antimodernizat.....e termenul cel mai corect pe care-l găsesc.....
E trist cand asemenea decizii care afectează viața a mii de șoferi zilnic  ( plătitori de taxe ) , ajung in mâna unor milițieni cu exces de zel
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Am trecut duminica intentionat pe acolo sa vedem cum se prezinta.
Tot ce spun colegii este adevarat, e aberant cu restrictiile de acolo mai ales cele de 30 / ora (plus linie continua). Limita mai mare de 70 nu exista pe acest tronson. E un exces de zel din partea celor de la rutiera care au dat (impus)avizele constructorului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

referitor la banda 3 pe Valea Oltului:

http://www.tvrplus.ro//editie-biziday-334300

la min 24 Moise Guran zice ca acum sunt lucrari pe 7km dar sunt planuri ca pana la sfarsitul anului sa fie construita banda 3a pe 25 km (insumat)

alecu26

Doar in 2016 deschiderea? Wtf? Multe zone par ca asteapta doar asfaltul. Sper sa se dea drumul si partial.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#2186
Multe zone implica ziduri de protectie întrucât sunt chiar pe malul râului. Functioneaza ca un dig. Cred ca pe mai bine de 80% din ce se lucrează in prezent necesita astfel de protectie. Luni si marti trec pe acolo, poate reusesc sa fac niste poze.

alecu26

asta am vazut. dar de asemenea am vazut ca multe zone doar asfaltul il mai asteapta. Si juma de kilometru pe care sa mai faci niste depasiri ajuta.

Luni dimineata merg si eu spre Bucuresti. Poate ne vedem la o sesiune foto...:)

Eu ce ma mir e de ce nu am descoperit aceasta ""apa calda'" inca de acu 5-10 ani????!!!!!
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

1,3 Milioane euro pe km de consolidare si largire nu e cam mult???

florindara

Banda suplimentara din loc in loc, alternativ, cand pe un sens cand pe celalalt, ar face minuni pe multe drumuri aglomerate din tara, ca si solutie mai rapid de implementat si mai ieftina. Si este si mai eficienta atunci cand banda a doua este cea care se termina - bineinteles cu semnalizare corespunzatoare (vehiculele rapide care au depasit repliindu-se mult mai usor pe prima banda) - modelul acesta functioneaza excelent pe drumurile nationale din Franta de exemplu si e foarte frecvent , contrar modelului larg utilizat la noi cu banda suplimentara pe dreapta (vezi Valea Prahovei), cand de teama de a nu putea reveni la terminarea ei pe banda 2 din cauza aglomeratiei, multi cu vehicule lente nu o folosesc.