Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

FRS


igorashu

#2086
Vezi aici. Practic stratul existent de asfalt se frezează şi se reutilizează pentru noul strat.

istvan78

Am vazut "live" toamna trecuta procedeul pe DJ592A. E destul de impresionant. O "caravana" de utilaje de circa 100m lungime se taraste de-a lungul drumului, in miscare continua, si in urma lor ramane o suprafata de asfalt nou-nouta!
Ce-au facut atunci a trecut bine prima iarna, desi nu a primit un strat de uzura, nu stiu daca din "omisiune" sau din proiect.

NGC

In lista proiectelor in pregatire pentru reabilitare drumuri nationale apare si "Drum de legătură între A1 şi DN 7 (DJ 711 A)"" (Corbii Mari - Potlogi - Pitaru - Serdanu).
Cum arata la ora actuala DJ711A?


dr4qul4

pana la Potlogi (portiunea de langa autostrada) este reabilitat recent. Dupa este praf, chiar si cu bucati pietruite.
DJ701, care iese direct la Titu, este mult mai bun, dar podul peste arges este doar cu o banda (si cred ca are si restrictie), in timp ce pe DJ711A podul este mai nou, pe 2 benzi.

Banuiesc ca vor construi un drum nou pe langa Potlogi si vor reabilita portiunea de la Pitaru la DN7. au poate vor muta si aici drumul ca sa iasa direct la RTR.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Probabil clipul anului pe sosele din Romania. Ce planteaza un grup de tineri intr-o groapa de 1,75m de pe DN1

Nimic nu se compara cu umorul romanesc. In lipsa unor solutii concrete pentru "craterele" din asfalt de pe DN1A, un grup de romani cu iniativa au gasit solutia: au plantat panselute!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Mai exact este vorba despre intersectia DN1A cu DN1, zona Darste, pe unde se varsa tot traficul din Sacele si de pe DN1A spre Brasov. Dupa cum se vede si pe Google Maps, acolo gaura apare permanent, si de 2 ori pe an. De obicei era peticita mai repede, acum insa are cateva saptamani vechime si nu pricep de ce DRDP nu a intervenit inca.

TibiV

#2092
Quote from: pasadia on April 08, 2015, 09:09:53 PM
acolo gaura apare permanent, si de 2 ori pe an. De obicei era peticita mai repede, acum insa are cateva saptamani vechime si nu pricep de ce DRDP nu a intervenit inca.
Dacă apare permanent înseamnă că există o cauză, aşa cum in oraşe se tot scufundă o aceeaşi bucată de stradă pentru ca dedesubt este o ţeavă spartă de apă, iar apa spală pământul.
Nu trebuie deci găsită si remediată cauza ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


NGC


NGC


horatiu.cosma

"In prevederile Ghidului COCOF_12-0047-02-EN se specifica faptul ca daca un proiect nu se termina pana la finalul lui 2015, se poate imparti in doua faze". Asta e foarte tare, sper ca e si adevarata.


ciprebbe

Ingroapa o panseluta si asteapta sa vezi "miracolul". Autoritatile au acoperit intr-o zi groapa cu flori de pe DN1A.
Radem, glumim, dar daca ne umpleti gropile cu panselute, s-ar putea chiar sa le asfaltam. Asta pare a fi motto-ul autoritatilor din Romania care s-au mobilizat doar dupa ce au fost facute de ras pe internet.
In mai putin de 24 de ore de la viralizarea  clipului , groapa a fost .... astupata!

Sursa: Stirile PROTV.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bossake

Salut si bine v-am gasit!
Sunt interesat de starea drumului Tg Jiu - Petrosani - Deva;
am inteles ca ar fi ceva restrictii dar nu m-am putut lamuri daca e vorba de niste semafoare pe sosea sau varianta in care circulatia e permisa doar 2 ore intre 12 si 14;
am gasit ambele variante.

Stie cineva sigur cum sta treaba? Daca sunt semafoare se pierde mult? Cealalta varianta ar fi sa ocolesc iar prin Valcea - Sibiu, deci vreo minim 100-150km in plus.