Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

AFC

Absolut de acord cu voi. Cea mai buna solutie este cea enuntata de @north.Daca nu vrei sa platesti taxa pentru autostrada poti sa-ti iei vigneta basic si atunci cand vrei sa folosesti totusi autostrada sa ai posibilitatea sa-ti achizitionezi o vigneta pe perioada mai scurta ( 7 zile, 1 luna, etc...) Se poate lua in calcul constructia pe autostrazi a unor zone de vericare electronica a vignetei pe modelul Slovenia. Astfel traficul ramane fluent.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Tenke Szeplak

Propun instalarea următorului panou de avertizare din 10 km în 10 km pe ruta Șoimuș - Oradea respectiv DN 76 (grafica nu-mi aparție am preluat-o de pe http://www.tarabeiusului.ro/)



Panoul propun să fie executat din trei segmante care să poată fi utilizat și pentru alte drumururi naționale.
Compania abilitată pentru semnalizarea rutieră este VESTA (care execută și sitemul de susținere) mai rămâne să adunăm fondurile necesare și să găsim persoane fizice dispuse să accepte montarea panourilor în curtea lor. Ei ce ziceți????
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

alecu26

North,

ca sa poti face naveta pe traseu scurt...trebuie sa ai si nodurile plasate/gandite de la inceput pentru asta, sau macar un fel de penetrari/Dx-uri. Sunt doar cateva orase momentan care te ajuta in acest sens: Arad, Sebes, (Sibiu si Constana..ar fi la limita). Eu am dat un contraexemplu cu Deva-Simeria-Orastie. La naveta relativa frecventa...4-5 ori pe saptamana...incepe sa conteze enorm cele cateva minute in plus si cei cativa zeci de eurocenti/trip...mai ales in Romania unde veniturile sunt mult mai mici.

Când am avut ocazia la multi proiectanti le-am spus ca nu-mi place conceptul promovat de ei pentru centuri...cum s-a facut la Cluj, se faca la TGM, si se va face la Bistrita. Vreau ca centura sa fie direct folositoare si o alternativa si pentru localnici...nu sa fie un simplu by pass/varianta de trafic greu. Dar asta e o preferinta personala...nici nu-mi dau seama daca e corecta sau nu.

Referitor la taxare, de acord cu ce spui tu. Eu pentru simplitate propuneam efectiv zero vigneta pentru DN si mai mare pentru Autostrazi. Dar asta dupa ce treceam de 1000 de km cel putin. Traficul pe DN era rapid descurajat de o semnalizare gen DN 14...sau restrictii de tonaj.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

@Tenke Szeplak
Astfel de initiative as vrea sa le discutam in Parcare. Multumesc!
:cheers:


sebba

tocmai ce am trecut ieri pe DN66 si procentul ala de 36% e dat cam din burta, un 25% ar fi mai corect, si nu ma refer doar la calitatea asfaltarii

insa chiar si ieri erau cateva echipe care trebaluiau pe acolo cu cate o roaba si ceva lopeti, cam ca cei ce lucreaza la pasajul de pe centura Arad-ului, probabil s-au molipsit de la ei cu genul asta de activitate... de sters praful...
Sailing away! S/Y Haimana

AndaN

Buna,

Stie cineva daca DN 24C Ră­­dăuţi Prut - Manoleasa, singurul drum national "de pamant" din tara, a fost asfaltat anul acesta?

Multumesc.

florin74

#1792
^ Este in derulare procedura de achizitie.
Valoarea estimata 20.167.144 lei +TVA
In 11.11.2014 s-au deschis ofertele. 9 ofertanti , primele 3 firme sunt niste firme de care nu a auzit nimeni, pe locul 4 VIAROM  iar pe 5 VICTOR CONSTRUCT. Cred ca ultimii 2 conteaza.


1. BIG CONF SRL si CORNELL'S FLOOR SRL - 13,853 mil lei  (CALCARUL POJORATA in spate)
2. RDV CONSTRUCTRUCT SRL&RJR INTERNATIONAL - 14,370 mil lei (TANCRAD in spate)
3. MAX PROROUTE SRL si INTERCONSTRUCT CERTEZE SRL  - 15,837
4 VIAROM - 16,983 mil lei
5. VICTOR CONSTRUCT - 16,985 mil lei

AndaN

Deci e in continuare un drum "de pamant". Multumesc frumos!

neobluenet

@AndaN: informatiile legate de "singurul drum national de pamant" sunt partial incorecte. DN 1R are portiuni unde nu e nici urma de asftalt. http://goo.gl/maps/9q6Yb este un exemplu. In partea dinspre Cluj, pana la Belis este un fel de asfalt. La fel si in judetul Alba, insa in partea mai joasa, nu in zona din varful muntelui.

alecu26

referitor la DN 66...era si o intrabare daca va fi deschis in ceva zi. E cum am presupus. Pe perioada iernii trebuie sa ridice restrictiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

@neobluenet: La fel și pe 17D, doar că pe cele două pomenite de noi există totuși macadam. Dar cel la care face referire Anda e de pământ. La propriu.

Danny550394


frunzaverde

Quote from: AndaN on December 03, 2014, 12:49:31 PM
Buna,

Stie cineva daca DN 24C Ră­­dăuţi Prut - Manoleasa, singurul drum national "de pamant" din tara, a fost asfaltat anul acesta?

Multumesc.

Mai sunt "de pamant":
Si DN5A (ex-DJ 411) intre Gradistea si Teiusu e de pamant, complet neimbunatatit.
Si DN2N intre Bogza si Martinesti, complet neimbunatatit.

DN24C e o ciudatenie totala. DJ282, care practic are acelasi rol, merge paralel cu DN24C pe aproape toata lungimea, si este complet asfaltat, este clasat ca drum judetean. Mai mult, accesele in unele sate dinspre DJ282, sunt asfaltate. De exemplu, in Miorcani, poti ajunge pe drum asfaltat, folosind DJ282 + DC4 - drumul comunal este asfaltat, drumul national nu este.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

coco.serban

As vrea sa atrag atentia calitatii drumului DN1. De la Azuga la Ploiesti.  Au aparut peste 300 de gauri in asfalt pe sensul de mers mentionat anterior. O mare parte au diametre mici, dar la unele pasaje depasesc si un m diametru.