Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

radudanutz

maxim la 2 sapt fac drumul sibiu - sighisoara si retur si asta de 8 ani, in sfarsit ma bucuram ca o sa beneficiez si eu de servicii pe drumul asta, niste incapabili care acum o sa stea sa te vaneze, linii continue in locuri aiurea si unde nu s-a inregistrat niciodata nici un accident... ce sa zic bataie de joc asupra noastra, cred ca nu ar mai trebui sa tot postam pe forum, , ar trebui sa mergem direct si sa ii luam la suturi , numai ca tot noi facem puscarie pentru prost..... Ciresesa de pe tort e in medias, dupa ce iti rupi masina sau iti tai vreun cauciuc pe cel mai infect drum din interiorul vreunui "oras " , aproape reusesti sa il treci apoi ce sa vezi.... cand sa zic hop coboara bariera peste calea ferata si sta asa lasata cu nemiluita, poate poate vine asa ca melcu trenu...... La un moment dat ca sa o ocolesc faceam dreapta dupa benzinaria mol si pe stradute, acum se tot lucreaza pe acolo si nu ai ce face.... Cred ca daca mi-as lasa plete ar ajunge pana la genunchi si tot nu o sa fie gata centura Mediasului....

adiarc

eu cred ca trebuie sa uzam la maxim de armele pe care le avem
eu sapt trecuta ( si o s-o fac saptamanal ) am trimis sesizari la guvern , primul ministru , Cnandr , Mt , Prefectura Sibiu , Consiliul Jud.,Politia Rutiera si toate primarile de pe portiunea Sibiu-Medias......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Raducu Popa

Degeaba faci drumul daca nu faci santuri...sunt chiar asa de greu de facut? Sau acolo unde sunt, macar curatite...
Si ne mai miram ca nu tin drumurile...



AlexIP

#1354
Sincer, pentru Sibiu-Mediaș am o maaaare bănuială că e vinovat IPJ Sibiu, care chiar sunt fără pită de când cu autostrada. Trebuie intrat cu bocancii în cloaca aia infectă, pur și simplu dacă face fiscul o verificare o să vadă că e cam greu să ridici vile de sute de mii de oiro din salariile de rutieriști. Știu ce e acolo pentru că am avut proces cu ei pe care l-am și câștigat acum câțiva ani. Din 17 procese diferite în aceeași tură la judecătorie, 13 erau cu șoferi vs IPJ Sibiu și 10 cu același echipaj în aceeași intersecție (opreau șoferi din alte județe și le ziceau că au trecut pe roșu dar pot să o dea la pace și să dea proces verbal de trecut ca pieton pe roșu contra unei sume). Ba mai mult, apăruse un martor fantomă din partea lor care corespundea ca nume cu un coleg de-al polițistului, martor care bineînțeles că s-a retras la confruntarea de martori ca să nu facă pușcărie.

Noutăți de pe DN67 Deva - Brad, au umplut de semafoare și decopertează pe distanțe mari câte o bandă. Aș fi făcut poze, dar pe banda rămasă s-au format niște cratere imense și trebuie să tot jonglezi printre ele.

adiarc

Cei care cred ca modul de realizare a marcajelor si a restrictiilor de viteza este profund gresit pe DN 14 , Sibiu-Sighisoara , recent reabilitat pt , peste 40 de mil de euro , sunt rugati sa semenze petitia de mai jos
Multumesc.

http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_revizuirea_marcajelor_si_restrictiilor_rutiere_de_pe_ruta_sighisoara_medias_sibiu-p64982155.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


radudanutz

Semnat.....

Azi m-am intors de pe acest "drum al melcilor". La plecare nu am putut sa nu remarc ca in Slimnic sunt 2 indicatoare care indica distanta pana in Sighisoara si Medias, unul la vreo 1-2 km la intrare si unul aproape de iesire, ma intreb eu oare de ce erau necesare 2 dar na... data viitoare ma uit daca difera nr de km. Binenteles militia era prezenta si ea si facea bani garla, duminica era la tarnava si azi in padure intre slimnic si sura, in ritmul asta statul o sa isi scoata imediat parleala pt tot drumul. Culmea ( sau nu ) ca statea pe noile limite de viteza. Am trecut si prin orasul minunat unde canalele ma asteptau cu zambetul pe buze si cu marginile ascutie sa se imi imbratiseze cauciucul... Ceea ce e miso in Medias e ca au schimbat bordurile la trotuare , asta la iesire spre Sighisoara, avem mandrete de borduri dar drumul valuri.... Poate ma lamuireste cineva, au ramas neatinse vreo 3-4 poduri facute acum vreo 4-5 ani, oare de ele trebuie sa se ocupe primaria satelor, cel putin cel de dupa agarbiciu e destul de valurit, si mai e portiunea de dupa Dumbraveni spre Danes unde se pare ca asteapta sa inalte soseaua oare dupa ce termina astia cu calea ferata?
Concluzia e ca astept sa ajung mai repede pe vreodata autostrada Sibiu - Fagaras - Sighisoara...........


adiarc

f tare... :lol:....am trimis-o deja primariei medias - cu m mic....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: alecu26 on June 27, 2014, 11:27:32 AM
PS: o idee pt CNADNR...stiu ca e greu, dar s-ar putea da lui Selina un mare ordin de variatie pentru reconfigurarea intersectiei dintre DN 76 si DN 7...oricum proiectul lor cam pe acolo se opreste...adica Selina are parca si podul peste Mures de reabilitat.
Selina trebuie sa reabiliteze si podul peste Mures.
Detalii despre pod gasiti aici https://hostr.co/NW0UkyjTg38L.

disney

#1361
Quote from: nenea_hartia on July 04, 2014, 09:51:17 PM
Quote from: florin74 on July 04, 2014, 03:58:50 PM
Au rezolvat problema pe DN 18. Au reziliat contractul. Vezi ce simplu e ?  :bash:
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2004%2007%202014%20DN18.pdf
Acolo e o minciună, în fapt Shapir au reziliat pentru neasigurarea finanțării, dar CNADNR vrea să iasă bine. Iar argumentele sunt ridicole. Parapete nu mai sunt pe acolo de ani buni, iar ,,lucrările la podețe, poduri și casete au rămas în diferite faze de execuție" pentru că nu se fac pe gratis, mai ales când îi spui în față antreprenorului că nici peste un an n-o să ai bani să-i dai. Din câte se zvonește, și Aktor vor să plece.

Am gasit aici www.cdep.ro/interpel/2013/2r214B.pdf, aici www.cdep.ro/interpel/2013/r572B.pdf si aici www.cdep.ro/interpel/2014/r1237B.pdf citeva documente referitoare la contractul 6R13 cu Shapir pentru DN18 si am facut o statistica cu platile CNADNR catre Shapir, UMB si Aktor.

In ultimul document de mai sus, CNADNR spune ca la 07.05.2014 "sunt in discutii avansate ... pentru initierea si semnarea unui Memorandum in vederea asigurarii finantarii si continuarii executiei lucrarilor".
Probabil ca Shapir nu s-a inteles cu ei, iar CNADNR sustine ca in 22.05.2014 CNADNR a reziliat contractul, conform comunicatului de mai sus.
De remarcat ca in 07.05.2014 abia "initiau", iar in 22.05.2014 deja "reziliau".  :lol:

De remarcat de asemenea si cum a declarat CNADNR in 23.09.2013 situatia datoriilor, mai ales in cazul UMB (contract 6R12), care aveau 90,11% stadiu fizic, platile CNADNR catre ei erau la 19,98%, iar datoriile CNADNR catre ei erau de "0.00 lei" ?!?!?!?!?!  ???  :o

Si inca un lucru interesant este necesarul de fonduri pentru 2014 pentru contractul cu Shapir, care a crescut cu circa 9,64% fata de contractul initial. Care este explicatia?

De asemenea, abia in Iunie 2014 au fost aprobate niste exproprieri pentru tronsonul Aktor si apoi pentru tronsonul Shapir.
MO 409 din 03.06.2014, www.dsclex.ro/legislatie/2014/iunie2014/mo2014_409.htm -> Exproprieri pe raza localitatilor Baia Sprie, Desesti, Giulesti, Vadul Izei si Sighetu Marmatiei din judetul Maramures
MO 440 din 17.06.2014, www.dsclex.ro/legislatie/2014/iunie2014/mo2014_440.htm -> Exproprieri pe raza localitatilor Moisei si Borsa din judetul Maramures si localitatilor Carlibaba, Ciocanesti si Iacobeni din judetul Suceava



nenea_hartia

^Mulțumesc pentru rezumat. Exproprierile s-au făcut în special pentru reconfigurarea unor intersecții și pentru parcările de lungă durată.  Nu știu cum s-a rezolvat până la urmă problema parcării din Pasul Prislop, unde abia e loc de supralărgiri în curbe, în timp ce ordinul MT privind locurile de parcare prevede minim 3000m2.

cutter

Alocări suplimentare pentru proiecte de investiții:

  • DN2D Focșani-Ojdula a primit încă 116 mil lei în plus față de cei 50 mil lei alocați recent astfel că alocarea curentă pe 2014 este 166 mil lei
  • DN6 Alexandria-Craiova a primit 39 mil lei în plus față de alocarea inițială de 30 mil lei astfel că alocarea curentă pe 2014 este 69 mil lei
  • VO Constanța (autostrada A4) a primit 10,5 mil lei în plus față de alocarea inițială de 27 mil lei astfel că alocarea curentă pe 2014 este 37,5 mil lei

Banii au fost luați de la:

  • autostrada Brașov-Cluj-Borș
  • autostrada Centură Sud București
  • autostrada București-Brașov

adiarc

am primit raspuns la o sesizare adresata Pol Rutiere Sb , legate de semnalizarea DN 14 Sibiu-Sighisoara
asadar Politia Rutiera hotaraste , iar Cnadnr semneaza....ca primarul
din pacate acesti , asa zisi politisti sunt de fapt militieni...pt ca n-au nici o treaba cu activitatile de preventie si de cresterea sigurantei rutiere , singurul lor scop fiind nr de procese verbale....TRAIASCA PARTIDUL COMUNIST ROMAN

bine ca la inaugurare va fii si un reprezentant al Militiei

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura