News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

C0ndu

^^ Oare la ce folosesc cele două turnuleţe metalice de ambele părţi ale străzii cu steag în vârf de la min 0:47?

tom_sawyer

S-a ridicat restricția de tonaj (7,5 t) pe DN1, Ploiești – Brașov, pe perioada închiderii circulației pe Valea Oltului

CNAIR informează utilizatorii rețelei rutiere că, în conformitate cu art. 15 din Ordinul comun al ministrului Transporturilor şi Afacerilor Interne nr. 647/127/2016, cu modificările și completările ulterioare s-a luat decizia ridicării temporare, în perioada 8 iulie – 9 august 2024, a restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, pe sectorul de drum DN1, Ploieşti (intersecţie DN1 cu DJ236) - Braşov (intersecţie DN1 cu DN1A) în zilele de marți – joi, in intervalul orar 6:00 - 22:00.

Această măsură se aplică pe durata executării unor lucrări de defrișare, rănguire, dislocare de stânci periculoase, pentru realizarea lucrărilor aferente secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu - Pitești, pe tronsonul DN 7, între Boița (ieșire de pe autostradă) și Brezoi, pentru care, din considerente de siguranță a participanților la trafic, s-a impus instituirea unei restricții totale de circulație, pe timpul zilei, timp de o lună, începând cu data de 08.07.2024.

CNAIR

pasadia

Era de asteptat. Oricum 90% din trafic se va muta pe Valea Prahovei - si astazi aceasta e plina, cel putin 150 de minute pentru Brasov - Ploiesti (100 km).

Cipi

[IronyOn] Inseamna ca de-asta nu au rezolvat trambulina de la podul din Azuga, stiau ca o sa trimita traficul greu pe acolo si se va strica oricum, nu avea sens sa repare de doua ori.[IronyOff]

Pe langa dopurile "naturale" si cunoscute (Cormarnic, trecerile de pietoni din Busteni etc.) e penibil ca un pod nou va genera si el un mega-dop. Sunt ditamai trambulinele care s-au format la nici un an-doi de la finalizare.

Nu mai zic de podul din Predeal, alt succes al CNAIR aka Mesterul Manole. Le recomand sa gaseasca totusi o Ana...

dumbravaandrei

Si pe podul de la Predeal ai o rampa de lansare spre luna, pe sensul Bucuresti-Brasov... Si acolo trebuie intervenit rapid...


pasadia

QuoteATENȚIE - Semafoarele au fost reinstalate pe #DN1, în zona pasajuuil CF de la ieșirea din Vlădeni spre #Brașov.
🟠Pentru a ocolirea zonei în care se circulă alternativ, vă propunem următoarele trasee:
🔸�DN73A - Băile Perșani - Șinca - Zărnești - Brașov
🔸�DN1S - Șercaia - Hoghiz - DN13 - Brașov
🟠Reintroducerea restricțiilor a fost necesară după ce soliția temporară pentru închiderea circulației s-a dovedit a nu fi sigură pentru participanții la trafic.
🟠Lucrările de punere în siguranță vor dura aproximativ 10 zile după care restricțiile vor fi ridicate din nou.
🟠Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă rugăm să circulați cu prudență în zona lucrărilor.

Sursa


Pasajul ala in principiu ar trebui sa fie in reparatii capitale. In practica senzatia e ca s-au apucat de schimbat rosturile de dilatare - i-a luat insa pe nepregatite inchiderea Vaii Oltului si au incercat sa suspende lucrarea de aici montand niste table peste golurile facute pe sensul de mers spre Sibiu. Insa dupa cum vedeti, au aparut probleme...

JohannDB

Despre ocolirie de aici.......  Hmmmmm, ca să ocolești Vlădeniul cu "podul lui Pepelea", pe la Șinca - Poiana Mărului, păiii de la Șercaia la Râșnov girația de la IUS/OMV (DN 73 km 119+500) ai 48,5 km, vai  de mama lor de kilometri, cu un carosabil de 3,30m pe sens, iar de aici mai ai 21 de km la Predeal "La Borcan" unde ieși în DN1....De la IUS Râșnov la intrarea pe centura brașoveană mai ai 10,5 km, pe DN 73 și ceva mai mult dacă încerci A3 să intrii "degeaba" pe la Cristian/Vulcam, dacă nu te duci pe A3 prin Râșnov intersecția spre Bran.
   Pe Șercaia - Hoghiz ai 24,5 km de "național" de clasa a 2-a, lat și ăsta de 3,30m pe bandă cu o grămadă de silozuri și bascule, mai liniștit noaptea; din el ieși în DN 13 la km 51+500 și dăi și dăi către Bravov, intrând imediat în Pădurea Bogății, cale 48 de km până urci pe "cetura brașoveană"..
   Dacă ești sub 7,0 tone, din Vlădeni la ieșire spre Codlea o iei la stânga, chiar înainte de pod, pe DJ 112 C și din centrul Dumbrăviței o iei pe DJ 112 J, drum pe care ieși înapoi în DN 1 imediat după "Căprioara", la jumatea pantei de la "Căprioara" spre Codlea....

pasadia

Off, trebuia tu sa bagi un raspuns tehnic la o intrebare inexistenta.
Scenariu meu era simplu - cine vine sau merge dinspre sau spre Bucuresti si ocoleste pe valea Prahovei  in locul inchisei vai a Oltului (deci strict pentru acestia), e mai simplu traseul pe DN73A, Predeal - Paraul Rece - Rasnov - Zarnesti - Poiana Marului - Sercaia. Asta ca sa scape de nodul de la Vladeni, sau de, in cazul in care ar asculta de tine, ocolul pe centura Brasov si apoi de drumurile judetene de la nord de Codlea.   

Si apropo, daca tot trimiti lumea pe porcaria aia de DJ112, explica-le latimea benzii de asfalt de acolo. Sau cat de stranse sunt curbele si cat de complicat e traseul prin satele alea. Uite, las eu o poza ca sa fie clar de ce NU as recomanda nimanui sa urmeze sfatul tau:


carutasul

Între timp pe DN6 Ozaltin a mai rămas cu două puncte unde se circulă cu semafor: podul peste Olt (dar cel puțin la prima vedere au ajuns la montarea rosturilor de dilatație, deci nu mai e mult) și viaductul de la Dăneasa, unde pare că încă mai au niște betoane de turnat. În rest mai au lucrări de finisare, pe ici pe colo mai dai de un utilaj care curăță șanțurile sau aranjează terasamentul, marcaje, dar nu mai sunt alte obstacole .

TibiV

Este inadmisibil ca un drum sa poarte denumirea de "National", cand este intre comunal si forestier...

Doua filmari de la R&R Travels: Drumul Național 7D - Traseul viitoarei autostrăzi A1 ( Lot 3 Tigveni - Cornetu )


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Eu zic ca s-a ratacit si a iesit la Caineni, nu la Cornet!
A mers pe DN7D nu a iesit prin Valea Baiasului (pt DJ703M tb sa faca stanga la 36:51, la statuie).
Pe DJ703M avea asfalt pana in DN7. Doar ca foarte ingust (cred ca 4m)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Feri

DN7D a fost declasificat în DJ703H. Asta pentru că CNAIR/DRDP nu au reușit modernizarea/asfaltarea, așa că acum se încearcă prin consiliile județene:
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/incepe-asfaltarea-unui-drum-de-pamant-ce-leaga-valea-oltului-de-judetul-arges-21538664

JohannDB

      """ DN7D a fost declasificat în DJ703H. Asta pentru că.....""" AM O ÎNTREBARE :  În multe  locuri multe DJ-uri merg pe "corp comun" pe anumite zone cu DN-urile, la fel ca și DN-urile cu numere diferite; întrebarea este DE CE pe borna kilometrică nu se specifică asta ??
     Adică pe bornă nu se poate înscrie și simbolul celuilalt drum și kilometrajul aferent, de la "încălecare la descălecare" ??

alecu26

Încă nu-a anunțat câștigătorul la licitație la acest DJ?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Feri

#7859
^ 05.09 este trecut orientativ momentan pe SEAP ca termen pentru câștigător.

Cei 6 ofertanți:
1. Ofertant unic : STRABAG
2. Asociere : ROMAIR CONSULTING (Leader),OPR ASFALT,VENTOR GRUP CONSULTING
3. Asociere : BICA (Leader),Automagistral-Pivden,"NVO "TRANSINZHINIRYNG" LLC,EN ELECTRIC PROIECT OFFICE
4. Asociere : OPTICA SOFIA (Leader),ROADCONSTRUCT,E-ONE HOLDING S.R.L.,ROSTDORSTROY
5. Asociere : ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI (Leader),CONCORDIA CON. STRADE S.R.L.,SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA
6. Asociere : G&M ROAD BUILDING ENGINEERING (Leader),BUILDING DESIGN 2000 TOP