Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

DN 39, Constanța - Mangalia, se monteaza separator median inainte de loc 23 August...



C0ndu


danutzu_1069

#7382
Da, venind dinspre Constanta, înainte de giratoriu de la intrarea in 23 August.


dumbravaandrei

Of doamne... ce-i cu atata motorina/ulei imbibat in solul ala?!?
Cred ca trebuie mutat drumul prin versantul de vis-a-vis, aici pare ca mai e mult pana se vor consuma alunecarile....

AlexxC

DN17B pe waze/maps apare inchis. Pe filmare se vad masini; se poate circula totusi cu restrictii?

NGC

Ieri a fost lansata licitatia [CN1036263] ",,Consolidare DN 57 km 137+500 – 152+990 Nicolinț-Oravița" – Execuție lucrări".

Valoare estimata: 28.359.791,00 RON fara TVA

Durata contractului: 6 luni (executie)

Fonduri: Bugetare

Termen depunere oferte: 09.12.2021

Lyvyoo

Cand iesi de pe centura Buzau spre București  si ajungi la giratoriul cu iesiri spre DN1B si DN2 ( Dropped pin
https://maps.app.goo.gl/Raq25F4H9icRtHPX7 ) am vazut doi munti imensi de balast, cat un bloc cu 3 etaje. Aveti idee pentru ce ar fi? Primul gand era A7 dar licitatiile sunt in curs. Construiesc vreun drum important in apropiere?
Din pacate fara poze, n-am avut timp de reacție.

pasadia

Am avut ocazia să străbat săptămâna trecută DN76 în întregime (cu excepția sectorului Hidișelu - Sâmbătă parcurs pe traseul DJ768+DJ795). Excelent traseul din punct de vedere estetic (e toamna, păduri de foioase). In plus mi-am confirmat un gând mai vechi - pe acest traseu, cat timp nu e gata A10, e cea mai scurta varianta că timp între Oradea și Sebes (e adevărat, presupună d o viteza ușor mai mare decât cea legală).

Acum observațiile importante: se lucra pe doua sectoare:

- Criștioru - Vârfurile, sector pe care erau foarte multe echipe de la Selina /Drum Asfalt dar care mai aveau de făcut lucrări în afara zonei carosabile (ziduri de sprijin, parapeți, etc...). Sectorul este asfaltat în întregime, arată foarte bine.

- Vârfurile - Ionești, sector pe care se lucra pe primii km din el (Vârfurile - Halmagiu). Două semafoare, doar o singura banda de circulație disponibila, cealaltă (sau celelalte, căci în zona e urcare pe 2+1) fiind excavate și pregătite pentru construcție. As zice însă că în zona aia se va lucra și în primăvara viitoare.

Chiar și așa, cu acele semafoare, traficul este foarte subțire și prin urmare timpul de tranzit este redus. Însă per total geometria acestui drum intra la categoria "oribil". Sat după sat, viraj după viraj, extrem de puține zone cat de cat drepte. Una peste alta e un DN util doar pentru localnici și turism.

Din punct de vedere al calității lucrărilor, as avea de făcut vreo 2 comentarii pe partea de siguranță rutiera:

- multe zone în care avem marcaj rezonator pe margine dar NU și pe centru. Nu înțeleg opțiunea.
- extrem de multe capete de parapet metalic in aer (nu îngropate). Credeam / speram că normativul din Romania impune îngroparea capătului parapetului metalic, dar se pare că m-am înșelat.
- la multe din intersecțiile cu drumurile locale ar fi fost utile benzile de încadrare pentru viraj la/ dinspre stânga sau dreapta. Ceva similar cu ce există, de exemplu, implementat pe DN1 Brașov - Sibiu. Aici însă nu avem așa ceva, pur și simplu intersecțiile au aceași lățime ca DN-ul, fără a fi lărgită deloc platforma drumului. Senzația e că pe unele loturi intersecțiile au fost regândite și lărgite (mai ales intre Oradea și Beiuș), dar pe altele au fost lăsate așa cum erau.

slartibartfast

^^
Am remarcat și eu munții aceia de balast în timp ce creșteau astă vară:

Quote from: aqualung on August 28, 2021, 10:34:29 PM
Am observat pe DN2 aproape de Hanul lui Țintă o parcelă pe care se acumulează munți din ce în ce mai mari de balast. Am impresia că cineva se încălzește pe margine să devină subcontractor pentru oricine ar câștiga vreo licitație de pe A7.

Sunt unii care vor avea de câștigat de pe urma proiectului indiferent ce asociere va câștiga licitația propriu-zisă.

cassyo

#7390
Sambata 30 octombrie, avand drum din Bucuresti, la Crevedia am remarcat refacerea stratului de uzura asfaltic pe DN1A.
De la limita cu judetul Dambovita, era strat complet asternut in Buftea, iar in Mogosoaia un singur sens terminat- cel spre Buftea, celalalt (spre Bucuresti) fiind finalizat  doar in zona Palatului Mogosoaia.
Pana la refacerea marcajelor rutiere, trebuie atentie sporita in zona indicatoarelor, in special al celor de trecere pietoni !











Powered by API/PUM imgur uploader








































Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

carutasul

Pentru că am fost azi pe meleagurile căruțești, am scos de la camera de bord câteva imagini cu lărgirea DN6 în apropiere de Alexandria

Lucrările sunt în zona Văceni, dintr-un motiv care îmi scapă nu sunt în continuarea porțiunii deja lărgite până la rondul de la centură.

carutasul

de asemenea, pentru că am mai fost întrebat de-a lungul timpului, am pus filmarea cu lotul nemodernizat, de la Centura Caracal la Mihăiești ( fostul lot Rostrade)

Au apărut niște deformări urâte la podul peste Olt, au mai sărit din plombe dar erau niște cetățeni cu veste de la drumuri pe acolo, aș presupune că se mai repară un pic pentru iarnă. Dacă mergi ziua eu zic că e destul de ok, noaptea e mai neplăcut din cauza îngustărilor, dar e practicabil...
Hai cu licitația :)

rhemaxo

Foreza Lukoil Chitila Padure



Powered by API/PUM imgur uploader
E asfaltata toata Mogosoaia, inclusiv trecerea peste calea ferata spre Buftea (Doamne ajuta). Acum doua zile era o foreza la intersectia Dn1A cu drumul Chitila Padure. Curios e ca a disparut stalpul de electricitate din mijlocul intersectiei. Ieri era foreza asta inaintea pasajului suprateran de cale ferata, mai exact inainte de str Lupu. Muncitorii aveau uniforme portocalii de la DRDp daca bine am vazut. Are idee cineva pt ce au sapat?

shogom

Cred ca studiu geotehnic pentru largirea la 2 benzi/sens a portiunii de la pasaj pana la Lukoil.