Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

voicul

Practic dupa 10 iulie o sa ramana blocaj doar la linia CFR, in rest pare ca o sa se mearga ca pe VO.

Pacat ca nu au inceput acum 10 ani, dar s-au miscat bine cu lucrarea asta.

alin_simeriaveche

Legat de Dn68, intr-adevar este critic acum dar dupa va fi o placere sa mergi pe acolo comparativ cu ce este sau a fost. Cineva trebuia sa ia taurul de coarne. Asa ar trebui si cu alte drumuri critice din tara.

prd.marius

Quote from: RaduC on June 25, 2021, 07:03:19 PM


Bine s-au miscat, dar eu nu cred ca am mai vazut asa ceva pe un drum national... oare strainii care-au intrat la noi in tara zilele astea, ce-or fi zis? "Oare ne-am ratacit?"

gruiarew

La cum arăta ultima dată când am trecut pe acolo, mare lucru dacă termină lucrările în două săptămâni. Plus zonele "reabilitate" de la Holdea din sensul giratoriu la Coșevița par că deja apar șleaurile și nu e dat drumul la traficul greu.

E vorba de DN68A, dacă faceti referire la bucata între Holdea și Margina. DN68 e altul...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Da, DN68 e Hațeg - Caransebeș. Au greșit, din viteză. Sper doar ca după finalizare DN68A să fie marcat la greu cu linie continuă și să aibă parte și de controale, altfel s-ar putea să fie unii care să considere că s-a făcut un drum doar pentru ei și să greșească, din viteză. Nu aș vrea ca restricțiile de circulație datorate lucrărilor să fie înlocuite de cele datorate accidentelor.

captiva

@gruiarew Am trecut ieri intre Holdea și Margina. Au terminat fundația din piatră spartă și mai au de așternut asfalt pe circa 1-1,5 km. Se lucra la asfaltare și la marcaje (mai au de marcat vreo 3-4 km). Cred că ar putea fi gata înainte de 10 iulie.

Cat despre sleauri, nu le-am observat. Lucrarea nu e perfectă, dar i-aș da nota 8,5,hai 9 cu indulgenta

tom_sawyer

#7146
OFERTE DEPUSE PENTRU REABILITAREA DN6 ALEXANDRIA - CRAIOVA, LOT 2



Mă bucur să anunț că, după mai bine de un deceniu de întârzieri, reabilitarea tronsonului 2 dintre Mihăești și Caracal, parte din DN6 Alexandria - Craiova, avansează în sfârșit.

Licitația pentru acest proiect a fost relansată în luna martie a acestui an, iar astăzi s-au depus 12 oferte în cadrul procedurii.

În afară de repararea covorului asfaltic pe cei 48 de km ai lotului care se află pe raza Județului Olt, modernizarea acestui drum presupune și reabilitarea a 9 poduri, inclusiv reparații capitale la podul peste râul Olt de la Stoenești.

Proiectul valorează circa 300 de milioane de lei, conform estimărilor, și va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare - POIM.

Execuția lucrărilor va dura cel mult 18 luni, conform cerințelor Companiei de drumuri.

sursa: facebook ministru


Licitația nu e trecută în sinteza:

Anunt de participare: [CN1029396] - Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare

gruiarew

Chiar în urcare spre Coșevița, sensul spre Timișoara. Treci pe ploaie și mai povestim 😀
Au săpat și sensul spre TM? Ultima dată când am trecut era macadam sensul spre Deva, cel spre TM încă era asfalt vechi.

Sper doar să-l termine, că mie mi-a ajuns cu vârf și îndesat muzeria aia de drum...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

NGC

^^

Buna observatie. Va aparea in sinteza la urmatoarea actualizare.

NGC

"Actualizare PT+DDE modernizare DN 73 Pitești - Câmpulung - Brașov km 54+050 - km 128+250 - DRDP Brasov"

Quote from: NGC on May 10, 2021, 10:02:54 AM
Vineri a fost lansata licitatia [CN1030673] "Actualizare PT+DDE modernizare DN 73 Pitești - Câmpulung - Brașov km 54+050 - km 128+250 - DRDP Brasov".

Valoare estimata: 2.022.071,75 RON fara TVA

Durata contractului: 24 luni (2 luni ET in paralel cu 5 luni elaborare PTE si PAC)

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 28.05.2021

CNAIR a anulat initial licitatia, dar asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA + MEM PROJECT CONSTRUCT a contestat la CNSC decizia de anulare.

CNSC a dat luna trecuta dreptate asocierii si a dispus reevaluarea ofertei lor. CNAIR nu a mai facut recurs la CAB si s-a conformat deciziei CNSC.

S-au miscat repede de data asta si pana la urma au declarat castigator initial aceasta asociere. Nu ne asteptam la alte contestatii.

punktnet

Ce teama imi este cand vad italieni.
Nu am gasit sa faca nici un drum pe la noi, cateva obiective civile si cam atat. Ceva informatii utile legate de ei ?
Just kidding.

nenea_hartia

Firma mamă pare foarte OK, văd că au făcut câte ceva și la aeroporturile Otopeni și Bacău. Acum depinde ce birou au în România. La noi firmele străine mari ori lucrează doar pentru sectorul privat, ori pleacă de tot, ori lucrează și cu statul, dar profesionalismul lor se degradează pe zi ce trece.

Adisan

Va las o filmare din drona a segmentului dintre Margina si Holdea de pe DN68A

https://www.youtube.com/watch?v=8svK7WefNDs&ab_channel=Adisan

Si aici o filmare din masina de pe canalul prietenului meu care ma insotesete mereu la filmari :)

https://www.youtube.com/watch?v=ttL2RgW2STQ&ab_channel=MAlex

vancouver

^ super filmari adisan.

@Cnair:
Neaparat trebuie asfaltate si parcarile, atat cele oficiale, cat si cele improvizate. Aduse la nivel si asfaltate. Altfel o sa avem 2 probleme:
- fragmentare trafic prin franari pentru a intra in parcare si prin franari datorate celor care ies incet din parcare
- praf si noroi adus pe carosabil

De asemenea ma intreb daca ar avea logica o prelungire a restrictiei pentru camioane pana pe 06.09.2021, cu exceptarea autocarelor si microbuzelor. Pentru a separa fluxurile marfa - calatori in perioda de vacanta si aglomerare maxima si pentru a feri asfaltul de sarcini mari pe timpul verii, cand este mai sensibil la formarea de sleauri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlexxC

O propunere foarte buna vancouver ,cea de protejare a carosabilului pe timpul verii! Doar ca as modela-o putin in urmatoarea directie:  traficul greu sa fie restrictionat doar in zilele si in intervalele orare cu temperaturi foarte ridicate: ex: 12:00-19:00PM; sau oricand temperatura asfaltului depaseste o anumita temperatura...altfel nu cred ca isi au rostul restrictiile permanante.