Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.


naivu

Nici pe departe, am citit cu atentie linkul tau si am inteles ca DN7D va redeveni DJ703H si va reveni "in domeniul public al judetului Valcea" tocmai pt ca MT ar trebui sa investeasca prea mult ca sa-l aduca la nivel de DN (in plus cam jumatate din DN7D e paralel cu traseul PiSi3)! E doar corectia unei anomalii mostenite; cine l-a clasat ca DN nu a intentionat niciodata serios sa-l si aduca la nivel de DN  :)

marinul

DN76

Selina si PORR in teren. ARL pauza ca de obicei cand trec eu :D desi au uzura pe tot lotul, mai au lucrari de executat.

Lotul PORR l-am lasat la viteza normala, e singurul care nu are uzura si o zona inca neatacata (min 18).


Valens

#6948
^^

poate ca m-am exprimat defectuos, ''sansa'' se refera la a primi o asfaltare in sfarsit, caci in situatia in care se gaseste ar putea sa-l numeasca si ''ruta spatiala''. Stiu ca cei de la consiliul judetean au declarat de cativa ani incoace ca imediat ce trece in proprietatea lor vor trece la lucrari. Este intr-adevar corectia unei greseli, dar as spune mai degraba ca este indreptarea unei naivitati. La inceputul anilor 2000 tot CJ Valcea a insistat ca drumul (partea de pe teritoriul judetului Valcea) sa fie clasat ca DN in speranta ca asa va ajunge sa fie asfaltat... din pacate aproape 20 de ani au trecut degeaba...

naivu

Atunci hai CJ Valcea! Hai cu asfaltul!  :)
Recomand sa astepte cu jumatatea dinspre jud Arges pana se termina PiSi3 altfel nu stiu ce se intampla cu asfaltul ala cand or circula cu utilajele pe el.

dr4qul4

si cu cei 2.5 km cat are ulita in Arges ce facem?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vasile.silion

Au trecut cele 5 luni de proiectare pentru reabilitarea DN 28B Botoșani-Tg. Frumos. Se anunță (pe cale politică, dar macar e un semn) că va începe pe 5 mai execuția efectivă. Aștept cu nerăbdare!
Drumul ăla, de peste 70 km., e un drum care trece prin una dintre cele mai populate zone rurale din România, asigurând în cea mai mare măsură legătura jud. Botoșani înspre sud.

Dar nu înțeleg încă foarte bine de ce comunicarea acestor lucruri o fac oamenii politici în locul profesioniștilor din CNAIR, cum nu înțeleg de ce ministrul afacerilor interne face diferite anunțuri în locul ministrului transporturilor. Nu se poate împăca cu ideea?

http://www.banulbotosanean.ro/stiri-locale/55777-pe-5-mai-2021-incep-lucrarile-la-drumul-botosani-targu-frumos-anunta-presedintele-pnl/
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

marinul

DRDP Timişoara pe facebook


"În cadrul contractului de reabilitare a DN 76, sector Ionești - Vârfurile, asocierea SC Sylc Con Trans SRL / Hydrostroy AD a executat, în ultima perioadă, lucrări de stabilizare a zonelor cu alunecări, a pregătit platforma pentru execuția piloților forați cu tubaj recuperabil și a făcut lucrări la zidul de sprijin din zona parcării de scurtă durată. Termenul estimat de finalizare este septembrie 2021.
👷 Pe următorul sector aflat în reabilitare DN 76 Vârfurile – Ștei (sectorul administrat de DRDP Timișoara fiind Vârfurile – Groși), antreprenorul Drum Asfalt SRL & Vahostav - SK A.S. & Trameco S.A. & Ile Viorel Construct SRL a executat lucrări la profilarea șanțurilor, amenajarea taluzurilor, forare, lansare carcase și betonare piloți și a executat săpături pentru sistemul rutier nou. Sectorul de drum se află pe teritoriul județelor Arad și Bihor, fiind administrat împreună cu DRDP Cluj."































Powered by API/PUM imgur uploader

Primele 4 poze cred ca sunt de pe Ionești - Vârfurile

dimitrie

De la Roman la Iași se va putea ajunge doar pe la Moțca, podul de pe DN 28, Șcheia, intră în reparații

https://roman24.ro/de-la-roman-la-iasi-se-va-putea-ajunge-pe-la-motca-podul-de-pe-dn-28-scheia-intra-in-reparatii

QuoteDRDP Iași și asocierea SC MARISTAR COM SRL (lider) – SC CROBO STONE SRL au semnat, pe 8 martie 2021, contractul privind execuția lucrărilor de întreținere periodică pentru podul peste Siret de pe DN 28, km 6+957, Șcheia, județul Iași.
Contractul are o valoare de 4.038.246,58 lei fără TVA, cu o durată de execuție a lucrărilor de 8 luni de la data emiterii ordinului de începere. Lucrările cuprind reparații la infrastructură și suprastructură, la calea de pod și rampele de acces.
Podul de la Șcheia are patru deschideri (două de 50,35 m și două de 60 m) și o lungime totală de 236,90 m. Obiectivul fost construit în anul 1963, este din clasa tehnică IV, iar în urma expertizei au fost constatate degradări la structura de rezistență a suprastructurii podului, la structura metalică și la platelajul din beton.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

Bachus01

Nu sunt sanatosi la cap , in ce tara traim ?

Asta se intampla cand avem numai no name uri la licitatie . Pur si simplu se poate lucra pe o banda iar pe cealalta concomitenta .


Alooooo , Cnair , MT ?

AlexxC

"Lucrările la nivelul structurii de rezistență a suprastructurii se vor executa pe jumătate din lățimea căii pe pod, prin devierea alternativă, semaforizată, a circulației rutiere pe câte o bandă de circulație.
Pentru traficul greu va fi asigurată ruta ocolitoare DN 28A – Târgu Frumos – Pașcani – Moțca – intersecție DN 2 cu DN 28 (Castelul de Apă), aceasta urmând să fie aprobată tot la nivelul CNAIR și al IGPR."

Poate citesti si tu intreg anuntul sa vezi in ce stare e podul respectiv si ce pericol reprezinta.

Bachus01

Am citit doar postarea colegului @dimitrie si ma luat cu palpitatii . Nu am deschis si articolul

Nu e singurul in starea aceasta  :lol:


NGC

Hai sa trecem si licitatia asta aici.

[CN1028943] / 06.03.2021: "Ranforsare sistem rutier DN 1F km 122+860 - km 141+323 (Sm)"

Valoare estimata: 27.060.991,31 RON fara TVA

Durata contractului: 7 luni

Fonduri: Bugetare

Termen depunere oferte: 08.04.2021

alin_simeriaveche

Multumesc marinul. Chiar sunt interesat de acest drum. Mi-am promis ca dupa ce am patimit in 2017 pe acel drum, de la Brad la Felix, eu nu am sa mai calc pe acolo niciodata! Care este situatia in continuare, pana la Brad? Multumesc!

marinul

Oradea-Stei se circula bine, doar pe lotul PORR sunt cateva denivelări, tot acolo ai un semafor plus se mai circula la paleta. Stei-Varfurile, nu am mai fost din vara, din cate am auzit nu mai sunt zone fara asfalt, se circula in conditii de santier. Vârfurile - Deva uzura peste tot, cu excepția zonei din pozele de mai sus. Posibil sa am drum pe acolo in curand si o sa revin cu noutăți