Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ovicor

@ Florin 74 . Privitor la DN in Fagaras, poate daca ar avea centura, ar fi valabil ce spui tu, asa e situatia DN 17 in orasul Beclean-BN, inainte de modernizare. Nici ei n-au centura.

ovicor

Si la Bistrita, CNADR nu reabiliteaza centura, stiind ca daca va construi o noua centura (peste ani) , actuala centura va fi cedata primariei . DN 17 prin oras Bistrita a fost reabilitat de CNADR, din cate stiu .

florin74

Quote from: ovicor on November 18, 2013, 07:23:10 PM
@ Florin 74 . Privitor la DN in Fagaras, poate daca ar avea centura, ar fi valabil ce spui tu, asa e situatia DN 17 in orasul Beclean-BN, inainte de modernizare. Nici ei n-au centura.

A existat un adevarat sport in privinta trecerii unor segmente de DN ce trec prin localitati catre CNADNR, reabilitarea lor de CNADNR si trecerea inapoi la primarie. Totul depindea de cat de puternica e influenta la CNADNR si MT. Primarul din Beclean sigur a avut mai mult influenta decat cel din Vatra Dornei de exemplu, sau cel din Campia Turzii decat cel din Turda la momentul reabilitarii DN 13

Exemplificare cu varianta de ocolire Buna Ziua din Cluj Napoca. A fost la Primaria Cluj, a trecut la CNADNR, a fost inapoi la Primaria Cluj, inapoi la CNADNR, inapoi la Cluj.




ashbird

#1128
De ce nu ai facut Dreapta la Sercaia? Pe DN73A era cu vreo 5 km mai scurt si mai pitoresc :P

Si nici nu riscai sa te ia radarul la Codlea :P
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Sargon1806

Am vazut pe harta de pe forum ca e trecut cu rosu. Am preferat sa evit. Si da, la Codlea m-au trecut niste transpiratii, mai ales ca il vedeam pe ala pe mijlocul drumului, deci clar avea pe cineva in vizor. Cand am vazut ca-i face semn celui din fata sa treaca, inca un rand de transpiratii. Apoi mi-a facut si mie semn sa trec si... ala a fost al treilea rand :)

doryan93

Şoferii care au avut drum spre Vatra Dornei (pe DN17)au constatat că imediat după ce au intrat în judeţul Suceava parapeţii distruşi în urma accidentelor au fost înlocuiţi. Cei de la Drumurile Naţionale spun că în prezent se lucrează şi la înlocuirea parapeţilor avariaţi de pe DN 17 din judeţul Bistrita- Nasaud.
http://www.bistriteanul.ro/dupa-indelungi-asteptari-se-inlocuiesc-parapetii-distrusi-de-pe-dn-17-1385026786401.html

ashbird

DN73A e la fel de rosu ca si drumul intre DN1 si DN73:) eventual mai mergeai inca 2 km si treceai in DN73 prin noul capat de ocolitoare a Brasovului:)
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

iuli

Circulatie inchisa pe DN 6, intre Timisoara si Cenad

QuoteŞoferii timişoreni care pleacă la drum, joi dimineaţa, către Cenad, sunt avertizaţi că drumul va fi închis între Timişoara şi Becicherecul Mic, din cauza înlocuirii unei şine de cale ferată.

Circulaţia pe DN 6 va fi închisă la km 564, joi dimineaţa, între orele 09:00 şi 12.00.
Şoferii care vor să ajungă la Cenad în acest interval sunt sfătuiţi să meargă pe următoarele rute ocolitoare: D.N. 59 A Timişoara – Jimbolia – D.N. 59 C Jimbolia – Sânnicolau Mare – D.N. 6 Sânnicolau Mare – Cenad sau D.N. 69 Timişoara – D.J. 692 Sânandrei – Periam – Pesac – D.N. 6 Biled – Cenad.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

florin74

Din proiect buget 2014
Reabilitare DN 73 Pitesti Campulung Brasov
250 mil credit angajament
115 mil crediT bugetar

Reabilitare DN 52 Alexandria Tg Magurel (prietenii politici stiu de ce)

94,7 mil credit anagajameNt
51,8 mil credti bugetar

Modernizare DN 17C Bistrita - Nasaud, Salva -Moisei
250 mil credit angajament
10 mil credit bugetar
Cum ar veni, pe banii constructorului.

Modernizare DN 17D - Beclean - Nasaud - Rodna Veche
263 mil credit angajament
10 mil credit bugetar
La fel

Reabilitare DN 18 Moisei Iacobeni
C.A 331 mil lei
CB 100 mil lei (In sfarsit!!!!!)

DN 29 Botosani Suceava

57,7 MIL LEI C.A.
42,5 Mil Lei C.B.

Reabilitare DN 76 C.A. 240 mil, C.B. - 99 mil
Reabilitare DN 59 (Craiova Calafat) C.A. 240 mil, C.B. - 100 mil

DN 2D 0 lei
DN67B 0 lei

MRS

DN 24 - limita judet VS/GL (Tutova) - Barlad - Crasna - Vaslui - Iasi --- TZIPLA  8)






Opinie personala: parca i-au platit la nr indicatoare  :lol: cred ca sunt mii de semne/indicatoare pe cei 140km :)
Oricum , O PLACERE acum acest drum 


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

UMB oare a lucrat aici pe DN24? Merci de poze!

viossboss

Da UMB a realizat contractul,
cu parti bune :

,

dar si cu o "sorcova" de semne de circulatie:


Dream come through !
Once in a lifetime !

vancouver

Quote from: Mrs on December 02, 2013, 03:18:04 PM
DN 24 - limita judet VS/GL (Tutova) - Barlad - Crasna - Vaslui - Iasi --- TZIPLA  8)




BRAVO.
In sfarsit vad in România parapeti pusi ca la carte, care pleaca din pamânt si se termina in pamânt. Astfel, cineva care pierde controlul masinii fix inainte de locul in care incep parapetii, nu mai poate intra in capatul acestora - o intalnire mortala in alte cazuri. Cel mult masina se va sui pe parapete si va ramâne acolo suspendata sau se va rasturna daca vine cu viteza foarte mare. DAR EGAL: NU SE VA INFIGE INTR-UN OBSTACOL FIX.

Daca trecem si la darâmarea cretinelor capete de pod de pe drumurile patriei, deja facem pasi mari in reducerea numarului de morti de pe sosele.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stelian222

#1138
Quote from: Mrs on December 02, 2013, 03:18:04 PM
DN 24 - limita judet VS/GL (Tutova) - Barlad - Crasna - Vaslui - Iasi --- TZIPLA  8)
Frumoase poze. Dar Barladul cum se mai prezinta? si desigur podul de la Crasna, nefinalizat. Din surse nesigure am inteles ca bucata aia +podul a fost castigata la licitatie de catre o alta firma iar UMB nu s-a putut baga "peste" pentru ca respectiva firma avea niste procese sau e in insolventa ceva de genu'

MRS

^^^^@stelian222
In Barlad se asfalteaza zona asta.. probabil se va finaliza la primavara...
S-a asfaltat toata zona asta dar calitatea este indoielnica, deja au aparut gropi in zona Rulmentul...

La Crasna, asa cum am mentionat anterior, a ramas toata zona asta neacoperita de reabilitare... vezi postarile mai vechi


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...