Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Dominik

Lucrări de reparații asfaltice pe suprafețe întinse, efectuate pe DN 7, Valea Oltului.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/611331766122074/
You're in Steelers Country

razvan96

QuoteCNAIR a semnat contractul pentru modernizarea DN 29D, Botoșani - Ștefănești

Joi, 14.05.2020, CNAIR a semnat contractul având ca obiect: Proiectare și Execuție "Modernizare DN 29D, BOTOȘANI – ȘTEFĂNEȘTI, km 2+800 - km 18+500 și km 21+800 - km 48+146".



Contractul în valoare de 208.444.894,73 lei fără TVA, a fost semnat cu Asocierea AUTOTEHNOROM S.R.L. - S.C. OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A. – S.C. EVALCONS TECH S.R.L.



În conformitate cu prevederile contractuale, durata contractului este de 30 luni, din care:

- 6 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizația de Construire

- 24 luni perioada de execuție lucrări.

Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de Antreprenor este de 84 luni.

Realizarea lucrărilor de modernizare a acestui drum național, conduc la  stabilizarea elementelor drumului, la înlăturarea pericolelor de alunecare, reducerea duratei de transport, creşterea confortului şi siguranţei în trafic, dezvoltarea zonelor pe care le deserveste DN 29D, reducerea costurilor de întreţinere şi reparaţie ale vehiculelor, îmbunătățirea condițiilor de mediu și atragerea forței de muncă locale în perioada realizării lucrărilor.

CNAIR

Deci avem asa:licitatie inceputa in iunie 2019, o singura oferta depusa in 29 iulie 2019, 3 luni si jumatate de evaluare si apoi 6 luni pana la semnare. Viteza :p

razvan96


bacovia

AUTOTEHNOROM au lucrat destul de OK pe DN18.

stangabriel

#6514
Nu stiu daca s-a mai postat:

http://www.turnulsfatului.ro/2020/04/26/sibiu-boita-autostrada-si-drum-paralel-largit-la-cel-putin-trei-benzi-in-acelasi-timp/

Documentele Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov arată că proiectul de lărgire a drumului național 7 între Veștem și Boița la trei sau patru benzi de circulație pe sens continuă în această perioadă, fiind lansate mai multe licitații, inclusiv pentru reamenajarea sensului giratoriu de la Veștem. Toate aceste proiecte, dacă își găsesc destui constructori interesați, ar trebui să se desfășoare în paralel cu lucrările de construcție la autostrada Sibiu-Pitești, mai exact lotul 5, care leagă Sibiul de Boița. În plus, DRDP încearcă de câțiva ani să atribuie și modernizarea sensului giratoriu de la Veștem, o nouă licitație fiind în desfășurare.

Reprezentanții DRDP au declarat pentru Turnul Sfatului proiectul de lărgire a DN 7 la trei benzi și patru benzi este în desfășurare, pentru o mai bună gestiune a lui și pentru a putea găsi mai ușor constructori el fiind împărțit în două sectoare: Boița – Tălmaciu și Tălmaciu – Veștem. De la Veștem la Sibiu drumul are deja patru benzi.

"CNAIR SA are în desfășurare un proiect de lărgire a DN7, tronsonul din județul Sibiu, pe traseul Boița – Tălmaciu – Veștem. Acest proiect a fost împărțit în doua loturi: Boița – Tălmaciu (km 251+475 – km 254+315), tronson ce urmează să fie lărgit la 4 benzi și Tălmaciu – Veștem (km 256+675 – km 258+950), tronson ce va fi lărgit la 3 benzi prin construirea unei benzi în plus pe sensul Vâlcea – Sibiu. Menționăm că pe cele doua tronsoane sunt vizate doar traseele din afara localităților, în intravilan nefiind posibilă lărgirea din cauza clădirilor.



In alte stiri se vorbeste si de un pasaj subteran in Talmaciu  ? ce se mai stie de acest proiect?  Este util 2 - X ani daca se construieste  A1 in paralel?

L.E. Ramene util sigur pentru directia Ramnicul Valcea - Brasov pana la A13.

voicul

O sa se ajunga ca dupa terminarea PISI sa aiba si DN7 3 sau 4 benzi.
Bani aruncati pe fereastra, utilitate spre 0.

minisoferul

Cum putem afla care este stadiul proiectarii pentru reabilitarea DN 52 Alexandria- Turnu Magurele ? Am formulat deja o petitie catre CNAIR.

pasadia

Update de pe DN73, caci am parcurs ieri Brasov - Fundata dus-intors. Plecam din Brasov:

- portiunea din interiorul municipiului, largita la 4 benzi acum cativa ani, a primit o bordura cu rol de separator median (similara cu cea din Ghimbav). Mai exista cateva intrari/iesiri dinspre halele din zona, dar toretic lucrarea (derulata de municipiu), mareste siguranta rutiera in zona. In plus au instalat si stalpi pentru iluminat, dar inca nu sunt toat lampele montata.

- intrarea spre Ina Schaffer in continuare arata ca un sens giratoriu improvizat si prost executat
- in sfarsit vad si eu decopertarile pentru drumul de legatura din contractul A3/Alpenside. Adica un al doilea sns giratoriu in cateva sute de metri.

- intre Cristian si Rasnov se largeste terasamentul (pe partea estica). Se circula pe 1+1 pe 2 benzi ingust, cu viteza mica si ceva ambuteiaj (provocat si de trecerea la nivel cu CF203).
- in Rasnov alt sens giratoriu improvizat la intrsctia cu DN73A spre Zarnesti + drumul de Poiana.
- se asfalta in noul sens giratoriu creat la intersectia cu DN73A spre Paraul Rece plus ceva lucrari la rigole prin zona

- decopertarile Alpenside au ajuns pana in DN73. Par ca au pregatit si zona unde DN-ul proaspat modernizat va fi relocat pntru a construi un nou sens giratoriu (capatul sudic al autostrazii).

- apoi diverse lucrari in Tohanu Nou si spre Bran (mai ales rigole).
- dupa Bran, pana la iesirea din Moeciu de Sus unt o serie de vreo 4 lucrari demarate de Compania Apa Brasov. Este sparta o banda de circulatie, se circula alternativ cu semafor. Lucrarile NU fac parte din proictul Azvi, dar probabil sunt grabite ca sa le termine inainte de a ajunge Azvi in zona

- la iesirea din Moeciu de sus, inaint de prima serpentina, avem o alunecare de teren pe snsul spre Bran car a dus la vale jumatat din banda de circulatie. Alunecarea a inceput de mai demult, dar evident ca DRDP nu a intervenit deloc caci no - las' ca  contractul ala de modrnizare si de ce sa mai cheltuim noi.   Pe link, in Street View, puteti urmari evolutia alunecarii.
- mai sus, spre Fundata, practic inca nici o lucrare. Nici lucrari de intretinere DRDP, nici Azvi. Asfalt prost, peisaj frumos.   

rt25

O mica corectura, cred ca e vorba de Moieciu de Jos  ;)

Pentru localnici drumul dintre Rasnov si Moieciu e un calvar de 10 ani... Iar autostrada, nu ajuta prea mult, chiar as putea spune ca e inutila si cand va fi gata, cu exceptia faptului ca va spor putin siguranta de parcurgere intre Rasnov si Brasov.

tom_sawyer

Quote from: NGC on October 12, 2017, 11:31:55 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"".

Durata contractului: Mininum 84 de luni si cuprinde: 6 luni perioada de proiectare (mai putin perioada de analiza si aprobare a declaratiei de proiectare de catre Beneficiar si Reprezentantul Beneficiarului), 18 luni perioada de executie a lucrarilor

Contractul a fost semnat in noiembrie 2019. Au cam trecut cele 6 luni de proiectare. Stim ceva? Incepe PORR lucrarile si aici?

(Am vazut in sinteza ca a fost atribuit si contractul pentru supervizare).

razvan96

Abia pe 15.04 a fost dat OIL pentru proiectare, deci sanse mici sa avem lucrari pana in toamna.

cartof

#6521
OIL vine de la ordin de incepere a lucrarilor? Vad ca asa apare in tabelul cu stadiul proiectelor de unde banuiesc ca a fost copiata informatia.

Scuze nu stiu cum sa pun imagine mai mare.

rota

CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția DN 28B, Târgu Frumos - Botoșani

Miercuri, 20.05.2020, CNAIR SA a semnat contractul de "Proiectare și execuție DN 28B Târgu Frumos - Botoșani". Operatorul economic care va realiza execuția contractului de lucrări  este Asocierea S.C. AQUA PARC S.R.L. - S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. - VAHOSTAV - SK a.s. - TRAMECO S.A.

Valoarea contractului este de 267.309.612,02 Lei, fără TVA Sursa

Deutschländer

Quote from: stangabriel on May 17, 2020, 07:16:48 PM
Nu stiu daca s-a mai postat:

http://www.turnulsfatului.ro/2020/04/26/sibiu-boita-autostrada-si-drum-paralel-largit-la-cel-putin-trei-benzi-in-acelasi-timp/


Acest plan existe probabil din anul 2000 si nici nu s-a mai schimbat de atunci.
In prima faza nu se rezolva nimic daca mai pun inca o banda. 3 drumuri nationale si 3 benzinarii sunt pur si simplu prea mult pentru un sens giratoriu. Cu fiecare numar de banda in plus creste doar riscul accidentelor.
Si atat de mult timp cat ramane drumul prin Talmaciu cu 2 benzi nu e absolut nimic de castigat.

Dominik

Lucrări de armare, cofrare și betonare a radierului noului zid de sprijin de la KM 238 pe DN7.

https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/245497200011934/
You're in Steelers Country