News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

carutasul

Azi am fost nevoit să ies din casă să merg la cineva în comuna 1 Decembrie, ocazie cu care am observat că pe DN5 la intrarea în localitatea de care zic se montau parapeți.  Deci probabil într-un timp oarecare, destul de scurt că n-a mai rămas mult, se "închide" tot traseul. De asemenea am văzut că se lucra în Jilava ( la intrarea dinspre 1 Dec)  la demolarea clădirii care îngusta șoseaua, după activitatea de acolo bănuiesc că se și construiește ceva în loc.

JohannDB

DN5....  de la Jilava la Giurgiu, a început să aibă șicane "neavenite" cu mizeria de girație de la 1 Decembrie.... Un rahat de insulă obstrucționistă , la fel ca și ieșirile din DNCB (marea centură, actuală) în DN5 cu separatorii N.J. drept în nas, de nu mai poți lua virajul de intrare pe DN2 spre Giurgiu (la fel ca și ieșirea din DN5 spre DNCB) în condiții omenești.... Văd că UNTRR  și alții afectați tace/tac.......















Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

Nu e un lucru rău că se fac acele giratorii în localități. Rău este faptul că trebuie trecut prin acele localități pentru a ajunge de la București la Giurgiu - Ruse. Drumurile naționale (și în special cele europene) ar trebui scoase din localități peste tot unde este posibil. Marea majoritate a drumurilor de la noi doar s-au modernizat, dar traseul a rămas pe traseul vechilor drumuri pentru care de acum sute de ani. Noi  modernizăm drumuri naționale prin centrul localităților și astfel sau tăiem localități în două cu drumuri cu două benzi pe sens și parapet median (și distrugem traficul auto local și traficul pietonal) sau facem o mulțime de sensuri giratorii și treceri de pietoni în localități și blocăm traficul de tranzit. Când vor învăța specialiștii și proiectanții noștri că trebuie separat traficul auto de tranzit de cel auto local și de cel pietonal pentru a putea crește viteza medie de circulație și siguranța traficului?

carutasul

Da, și eu ziceam de mai demult că de banii ăștia puteau să facă niște centuri, chiar și pe o bandă, la cele 4 localități între București și Giurgiu.... Și în plus giratoriile alea (că văd că planul e să pună separatori de sens peste tot deci nu se poate fără) puteau fi și ele mai alungite, sau chiar cu banda din dreapta pentru mers înainte, că traficul principal e înainte, nu sunt așa de mulți cei care întorc...

gruiarew

Eu tot nu pricep de ce trebuie cocoașa / movila aia pe mijloc. Ăștia din turisme nu trebuie să vadă ce-i pe partea ailaltă?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Pai nu sunt asa, tocmai ca nu vezi, deci vei frana?

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Io

Daca te apropii de un giratoriu si nu reduci viteza nu ai ce cauta pe drum indiferent daca vezi sau nu ce e dincolo!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

#6474
^ Cu scuze, Adiarc, daca pentru asta e moviloiul ala acolo atunci mini roundabouts engleze n-ar fi functionat niciodata. Cred ca mai degraba avem prea multi Schumacheri pe sosele si prea putin respect pentru lege.
LE - cred ca ar fi mult mai simplu si mai ieftin si ai obtine acelasi lucru daca s-ar face o cruce/un X din beton de 40-50 cm inaltime (n-o poti trece cu nimic si cred ca-i faci viata mai usoara si soferului de TIR) si doar marcat pe sosea cercul exterior. Evident toata treaba semnalizata foarte bine zi/noapte.
LLE - rog sa nu-mi dati cu specificul local si asa. Nu merge? Pusa o camera acolo, niste amenzi rapide si se linistesc vitejii repejor cind sint atinsi direct la buzunar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

adiarc

păi ne place sau nu,pt asta este

cand centura SB se termina cu un astfel de giratoriu ( o cretinitate intradevar sa pui asa ceva la capatul unui drum de 130 km/ora)...am vazut multe

totusi am vazut ca i-a salvat pe multi idioti care ignorau  semnalizarile.....aproape saptamanal era cate unul catarat pe el

in lipsa movilei de pamant erau toți R.I.P
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


JohannDB

  1) ""...de ce trebuie cocoașa / movila aia pe mijloc...""" Și eu m-am tot întrebat, de rostul marelui munte de pământ din miezul unui giratoriu !?!?
Comparându-l cu giratoriile de "pe dincolo" în care am văzut girații cu centrul defazat/dezacsat/excentric, la centru cu tăietură prin mijloc, sau cu tăietură pe sfert, la sensul/sensurile principal(e), la centru de joasă înălțime, în care nu trebuie să fii în camion (că și de aici, un turism nu poate fi văzut corespunzător de vine cu viteză) ca să vezi de se apropie careva de girație din stânga, la centru cu diametru mic, nu ditamai rondoul..., trag concluzia că este un mod de-a îngropa niște bani, în primul rând......
   Am pățit-o la un astfel de giratoriu cu "munte" pe mijloc, să mă trezesc cu vitezomanul Gică, ce era la raliu în giratoriu, și în ciuda asigurării mele să mă trezesc cu el în coastă, de după "gâlmă", că el o lua în direcția din carea venise (era treaba lui, dar la acea viteză mă mir că nu era pe două roți) !!
  Oricum le-ai face TOT SUNT UNII, care se vor înfige în ele, sub diverse motive.
2) La imaginea de sus cu așternerea de covor asfalțic, e tare economicos să tot turnăm strat peste strat, până la cer... Nu mai frezează nimeni și turnăm pe sub poduri, console, estacade, fără probleme (ca și aici, unde și aceste "porți" de limită de județ au o oarecare înălțime); mai apoi nimeni nu mai actualizează tabelul cu gabaritele de trecere pe înălțime...... Și astfel de surprize am avut ; pe DN64 la Ionești, pe DN2 la Bacău, până la demolarea podului de cale ferată după intrarea dinspre N. Bălcescu, respectiv Bd. Republicii sau sub podul de c.f. de la Cp.Turzii de pe DN15.................

dimitrie

Targu Frumos - Baltati a primit anul trecut in toamna asfalt nou, probabil o sa continuie si spre Letcani -> Iasi.
Sa aiba pe unde depasi mai spectaculos bizonii pe "acostamentul" din dreapta.. :p
Sursa https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/1088491591532729

Quote
Au început lucrările de așternere a covorului asfaltic pe DN 28, pe tronsonul Bălțați – Podu Iloaiei (km 34+850 - 49+247), județul Iași. Lucrările sunt executate în regie proprie de către Secția Drumuri Naționale Iași, cu utilaje închiriate de la terți.
Lucrările se desfășoară pe un sens, alternativ, iar traficul este dirijat de piloți. Cu această ocazie, DRDP Iași face apel la înțelegere din partea conducătorilor auto pentru eventualul disconfort creat în trafic, cu recomandarea de a circula cu atenție și cu respectarea semnalizării instituite în zona afectată.





A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

ovideatza

Doar asfalt reasternut, ca si anul trecut. Pe deasupra celui existent. Macar de frezau. Asa tot urcam...si urcam...pana la luna si mai departe... :lol:

Nu tu macar un separator dur acolo unde sunt curbele in care se moare, etc...

Macar de le-ar iesi mai cu cap unele marcaje prin localitati, cum s-a intamplat ca prin minune in Tg. Frumos.