Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Deci langa Oradea vreo 35 de km in lucru si daca castiga Selina inca vreo 40 de km. Mai e ceva, dar pare ca de data asta i se va da de cap.


razvan96

^Sunt 47 de km in lucru pana la Oradea+astia 33 de km intre Varfurile si Stei+14 km intre Ionesti si Varfurile pe care lucreaza SYLC CON TRANS.

luc

#6212
Din sensul giratoriu cu A1 (Șoimuș) pana la intrarea în Oradea sunt 178 km care fac subiectul acestei reabilitări a DN76. Deși primele lucrări au început în 2011, în continuare avem 94 km (mai mult de jumătate) nefinalizați, aflați în diferite stadii de execuție.

Încă o dovadă despre modul în care se desfășoară lucrările de infrastructură în RO! Constructori serioși! Stat serios!

JohannDB

"@ȘtefanCelMare"................"""Când se termină drumul ăsta,....................., era alături de DN1B (Sighetu Marmației - Iacobeni)....."""    Aici ai o inexactitate, Sighetul Marmației - Iacobeni (int cu DN17) ai DN18 nu DN1B (seamănă 8 cu B, numai că sunt cam depărtate unul de altul).....         
   DN1B ai între Ploiești (punct de generare la Lukoil/Metro/Bricistore Nord, int cu DN1 centura de vest Ploiești) și Buzău vest giratoriul cu DN2 dinspre Urziceni/Spătaru via Albești Paleologu-Mizil.......................

NGC

DN76

Nu este nici un fel de informatie noua, si informatia apare pe pagina anterioara impartita in 2 mesaje, dar pentru ca sa pot pune in sinteza licitatiilor un link catre oferta, o sa mai trec o data ofertantul.

"Contract 5R12, Reabilitare DN76, Varfurile – Stei, km 69+350 – km 102+660 - Rest de executie"

Ofertant unic: Asocierea SC Drum Asfalt SRL (lider de asociere) - Vahostav SK a.s. - Trameco SA - Ile Viorel Construct SRL

Valoare estimata:  75.764.368,09 RON fara TVA
Valoare atribuire: 74.784.406,07 RON fara TVA

NGC

Am uitat sa va zic ceva.

Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Drum de legatura între A1 si DN 7 (DJ 711 A)-LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE

Quote from: dancosta on January 20, 2019, 10:33:48 AM
Raspunsul CNAIR 92/82331 din 15 Ianuarie 2019 la intrebarile:

[...]



Avem din nou performanta de top de la CNAIR. :lol:
Evaluarea financiara s-a finalizat in 1 Octombrie 2018 si nu au fost contestatii, iar ei au reusit abia saptamana trecuta sa atribuie contractul.

vancouver

Pai da, mi se pare si normal sa largesti la 4 benzi drumul care leaga oraselul Titu si satele Serdanu, Pitaru si Potlogi de autostrada. Asta desi pe acolo trece DN7 si se poate ajunge la Bucuresti pe DN7, care in mare masura este si el largit deja la 4 benzi. Dar nu e suficient, pentru ca la Titu e un centru Renault si lucreaza acolo cateva sute de oameni, unii venind de la Bucuresti.

In schimb DN2, care are deja 13m latime, NU POATE FI LARGIT LA 4 BENZI, adica la 15m latime, intre Bucuresti si Urziceni, desi PODURILE SUNT DEJA LA 4 BENZI si in localitati nu e nevoie.

DA, LARGITI DJ711A DE LA 2 LA 4 BENZI. ARDE. Sunt SUTE de masini care vor sa treaca pe acolo, zilnic. Olala....
LASATI DRACU DRUMUL PRINCIPAL DE LEGATURA CU MOLDOVA, CA NU SUNT BANI SA LARGIM CU 2 METRI DRUMUL. Ce mare rahat, doar pot sa stea oamenii in ambuteiaj cateva ore duminica si vinerea...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlexxC

De o centura la Gaesti nu ar fi in stare...si totusi care e rostul acestei largiri? E trafic greu in zona?sunt unitati de productie care cer acest drum?

cristi767

Acum că sunt contracte (sau cel puțin sunt pe cale să fie) pe sectoarele unde sunt lucrări pe DN76, ce termene de finalizare ar fi pentru toată lucrarea? Realist vorbind și considerând că și sectorul ăsta al Selina/Trameco va fi semnat și se vor apuca cât mai repede de muncă, fără alte blocaje.

ddfab

la podul peste Mures de la intrarea in Alba Iulia dinspre Sebes... cam asa ceva se chinuie sa monteze...
cei care sunt in domeniu ce parere au? sunt ok aceste rosturi? tin spre 10 ani, cum se cere la garantie?





in ultima fotografie, in gaura din stanga jos, au lasat un "bonus"... poate reuseste vreun "norocos" sa-l ia in roata :D

voicul

Pe DN7 in Talmaciu spre Sibiu chiar pare scurtatura pe aici:





Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

#6221
"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

Quote from: NGC on May 25, 2019, 10:26:06 AM
Quote from: NGC on April 16, 2019, 09:27:16 PM
Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:43:45 PM
Quote from: NGC on March 07, 2019, 11:40:23 AM
Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:17:38 PM
Quote from: Ionut on January 18, 2019, 10:13:42 AM
Pe surse: CNAIR va anula licitația pentru reabilitarea DN6 Craiova-Alexandria. Ar fi trebuit să se semneze contractul cu Tirrena. Dar nu... se pare ca se va anula. O sa fie scandal...

@NGC, vezi ce zic vrabiutele tale.

Quote from: NGC on January 25, 2019, 08:41:40 PM
Mai adaugam o sursa care confirma "anularea", doar ca nu se va face asa usor. O sa revin zilele viitoare. ;)

Am revenit. :p

Ionut zicea mai sus, ca "o sa fie scandal". Uite ca avem scandal, si cum ziceam, anularea nu se va face asa usor. :D

Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Dupa cum era de asteptat TIRRENA a contestat decizia.

Contestatia TIRRENA a fost respinsa zilele trecute. Sa vedem daca vor face recurs la CAB. ;)

TIRRENA a facut recurs la CAB.

Din pacate CAB a respins recursul celor de la TIRRENA, asa ca CNAIR poate anula acum licitatia.

Licitatia a fost in sfarsit anulata. O sa apara in curand si in SEAP.

Ce ar mai fi de adaugat? Am mai scris pe undeva ca TIRRENA a solicitat revizuirea recursului, dar nu mai gasesc acum.

Astazi a venit si decizia CAB, care a respins revizuirea.

Quote
Tip solutie: Respinge revizuirea
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile tardivităţii şi inadmisibilităţii. Respinge cererea de revizuire, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 16.09.2019.

Pe de o parte e rau ca a fost anulata licitatia, dar, asa cum am aratat zilele trecute in mesajele referitoare la problema certificatelor fiscale pentru VO TM Sud si CraPi 1, legea ar trebui sa primeze. Chiar eu am numit la vremea respectiva ""interpretat" in stil propriu niste prevederi" ceea ce a facut comisia de evaluare, pentru ca nu erau disponibile toate informatiile disponibile azi, dar uite ca instantele au zis ca interpretarea, respectiv excluderea si anularea licitatiei, au fost OK.

carutasul

Păi și nu trebuia să o atribuie la următorii? de ce se anulează?

razvan96

Reabilitare DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins intre km 105+000 - km 105+580 in vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 si reamenajare sector km 106+220 - km 106+965 din zona Manastirii Lainici

A doua oara cand se anuleaza, de data asta oferta CO.GE.FA S.p.A a "picat" la evaluarea financiara.Daca tot au incercat de 2 ori si de fiecare data au avut o singura oferta si aia neconforma, poate a treia oara cresc si ei valoarea estimata.

NGC

@carutasul: CNAIR a informat ofertantii despre anularea licitatiei. Singurii care au contestat asta au fost cei de la TIRRENA si dupa cum vezi, nu au reusit sa rastoarne situatia, asa ca nu se mai poate face nimic si licitatia e anulata din luna Mai 2019.