Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Foarte bun reportajul! Mulțumim! :cheers:
Incredibil de greu se misca.

dr4qul4

Giratoriile din Jilava erau necesare. Pe partea stanga sunt case, depozite si fabrici. Daca pleci de a acolo spre Giurgiu trebuje sa intri in bucuresti. Ca sa ajungi acolo dinspre Bucuresti trebuie sa mergi pana la  centura. Si sa mergi 100 m pe ea. Plus ca breteaua se aglomereaza. Vorbim de ocol de 4-5 km.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

#5927
@bgd77: Mulțumesc de atenționare, am corectat link-ul. Deocamdată nu e nici o sursă publică.

@TibiV: Excelent fotoreportajul, mulțumesc! Păcat că multe din locurile pozate par a fi în Pakistan... :(
Ca să știi, de la mine ai like-ul cu numărul 4000. :D

bgd77

Offf, si acolo vor sa faca giratoriu?  :(( (pentru cine nu a vazut post-ul lui nenea_hartia e vorba de intersectia aceasta)

Ar fi chiar asa de greu/scump sa faca un pasaj cum au facut cei de la CJ aici? (si in plus si pe fonduri europene)

mihaimai

@dr4qul4: Da, era necesar un sens giratoriu la iesirea din Bucuresti, însă, ca cineva care face zilnic drumul ala, proiectarea sensurilor giratorii este extrem de nefericita. Odata din cauza dimensiunilor, apoi din cauza numarului lor. Inflatie tata, cred ca sunt 7 intre Arges si Bucuresti, 3 dintre ele pe 1 Km dupa ce se iese din Bucuresti! In medie 1 giratoriu la 1.6Km. Mult si prost!

Ca o paranteza, tot proiectul este.. "enervant", insa o sa ma refer acum doar la sensurile giratorii nou introduse.

Despre primul giratoriu de la iesirea din Bucuresti: acela nu este un giratoriu pe un drum national cu doua benzi pe sens, este o minigirație! Insula centrala si raza de curbura sunt extrem de mici. Și restul sensurilor giratorii dintre DNCB si intrarea in Bucuresti, 3 la numar (cel surprins de @TibiV mai sus, si cele de la Strabag, respectiv la Kia) presimt ca o sa urmeze fix acelas tipar. Acolo era suficient un singur giratoriu. Cireasa de pe tort însă ma astept sa fie la cel de la iesirea spre Giurgiu din Jilava. Acolo NU este loc! Unde o sa il faca, in cimitir? Puteau sa il coboare 3-400 m spre Sabar, nu cred ca este un capat de tara sa mai mergi un pic ca sa intorci.

Ca exemplu reușit as da giratoriul de la intrare in Adunatii Copaceni, cu o insula de ~15m raza interioara, însă ala nu face parte din proiectul "enervant". Inclusiv cel de langa Mihai Trans, care este pana in centura, deci nu benefiziaza de scuza ca traficul greu a iesit deja de pe DN5, nu cred ca are mai mult de 7m raza interioara (asta in conditiile in care traficul greu este semnificativ). Cat despre raza de intrare sau de iesire, ce e aia? Unghi, tată! Insula separatoare? Ce e aia?
Mi-e teama de ce o sa iasa si la cele 2 bucati sensuri giratorii din 1 Decembrie (strada Artisitilor si DJ401D). În ciuda justificarii proiectului "conceput in vederea scurtarii timpului de parcurs al sectorului de drum aferent", o sa avem de fapt o lungire a timpului de tranzit.

Inteleg ca asta ar fi normativul pentru intersectii, iar pentru doua benzi pe sens dimensiunile sunt in tabelul de la pagina 52
http://sitevechi.cnadnr.ro/ReglementariTehnice/AND%20600%20-%20REV%202.pdf
De ce nu isi respecta CNAIR proprile reguli? Este ceva ce nu inteleg eu?

mihaimai

Ma asteptam ca podul temporar peste Arges sa nu fie totusi temporar. Să fie ulterior facut cadou de CNAIR catre primariile 1 Decembrie si Adunatii Copaceni urmând a face legatura intre Sos. Giurgiului din Adunatii Copaceni si str. Bălții din 1 Decembrie si sa serveasca traficul local. Sa nu mai vedem carute si turme de oi pe DN. Sau macar sa il tina ca o rezerva la podul peste Arges in caz de urgenta. Sau ca legatura intre cele doua drumuri tehnologice de pe malurile Argesului, ca tot se fac si poduri din tuburi pe care le ia apa la fiecare cativa ani... Ma asteptam zic, avand in vedere culeile care nu pareau totusi constructii temporare. Insa cazatura asta de cale de rulare... mi-e si teama sa trec peste pod...


Daca tot avem poze de pe DN5 de la @TibiV, apăi sa mai pun si eu un update dupa o saptamana in care nu s-a lucrat mai nimic. Poze din 5 mai, toate de pe malul stang al Argesului

Imagine de ansamblu cu cele doua poduri, de pe malul stang spre aval:


O panorama nereusita cu traseul temporar, tot malul stang, spre amonte:


Componentele panoramei:




Se observa buldozerul parcat la fel, nu cred ca a fost mutat ultima saptamana. Probabil paste, 1 mai, etc.

Calea de rulare a podului temporar:








Dedesupturile:







Picior temporar:


TibiV

#5931
+1 despre giratorii
In afara de giratoriul de Adunatii Copaceni, celelalte sunt de-a dreptul MESCHINE... :(

Cand l-am fotografiat pe cel de langa Mihai Trans am asteptat golurile de trafic, ca sa se vada giratoriul.
Acum imi pare rau ca nu am facut cateva poze cu TIR-uri in giratoriu, sa se vada cat de chinuit trec prin el.
Nu mai vorbesc de cel de la intrarea in Bucuresti, care este o adevarata rusine...

Multumiri pentru pozele proaspete.
A aparut totusi niste plasa de Buzau... ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Quote from: tom_sawyer on December 06, 2018, 10:27:15 PM
Anunt de participare: [CN1006981] Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 2 km 150 + 000 - km 166 + 000 - Etapa 2"

Data publicare: 06.12.2018 01:53

Valoarea totala estimata: 60.529.867 lei

Fonduri POIM

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 09.01.2019 15:00

Contractul a fost atribuit catre Antrepriza de Reparatii si Lucrari A R L Cluj, pentru suma de 59.567.453,02 RON.Sa vedem daca asocierea Drum Asfalt-Trameco va contesta.

NGC

#5933
Ce anume sa conteste? :o

Sa conteste vreun articol din presa care ar putea sa apara acum in urma afirmatiei de mai sus ca "sa vedem daca asocierea Drum Asfalt-Trameco va contesta"? :D

Sau ca unii isi pierd prea mult vremea pe site-urile SICAP, SEAP, CNAIR, MT, CNSC, TB / CAB, etc.? :lol:

Uite mesajul asta de acum 2 saptamani.

Quote from: StefanCelMare on April 23, 2019, 12:40:00 PM
Quote
Astăzi, 23 aprilie 2019, in urma procedurii de achizitie publica, a fost semnat Acordul Contractual: ,,FINALIZARE LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT LA OBIECTIVUL REABILITARE DN 76, SECTOR 2, KM 150+000 – KM 166+000, ETAPA 2", incheiat intre CNAIR SA – prin DRDP CLUJ, in calitate de Beneficiar si SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA in calitate de Antreprenor.

[...]

http://cluj.cnadnr.ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-semnat-acordul-contractual-%E2%80%9Efinalizare-lucrari

Daca erai mai atent, ai fi vazut ca acest contract a fost semnat de cateva saptamani. Tot ce ai vazut in SICAP este anuntul de atribuire. ;)


Si uite asa ajungem la ce a zis TibiV astazi.

Quote from: TibiV on May 07, 2019, 03:56:13 PM
Scrie cu subiect si predicat, ca sa inteleaga toata lumea cat de mult a ajuns sa reprezinte acest forum ca sursa de informatii sigure...

Eh, mai sunt si mici exceptii.

Quote from: TibiV on May 07, 2019, 03:56:13 PM
Ar trebui sa ne mandrim cu faptul ca ceea ce este scris aici pe forum NU este pus la indoiala de nimeni...

In afara de mine? :p :lol:

Quote from: TibiV on May 07, 2019, 03:56:13 PM
De acum trebuie sa avem grija la efectul de "bucla". Ei iau informatii de la noi, noi preluam de la ei (ca, deh, mass-media profesionista...  ;) ) informatiile care ne confirma postarea initiala...

Asta e marea problema. De ceva vreme, de multe ori ora exacta se da de pe forum.

Tocmai de aceea, ar trebui sa aiba prioritate calitatea si corectitudinea informatiilor, si NU cantitatea. ;)


P.S. Daca e vreun concurs cu premii centru cei care scriu pe forum cel mai repede informatiile noi de pe site-urile SICAP, SEAP, CNAIR, MT, CNSC, TB / CAB, etc., va rog sa imi dati si mie de stire. O sa incerc in zilele cand e concursul sa nu intru pe forum. ;)

NGC

DN76

Quote from: marinul on March 15, 2019, 08:52:34 AM
Preocuparea lor este pe sectoarele care sunt cat de cat circulabile pe DN76, mai putin Varfurile-Stei care a ajuns la 80% si nu au fost in stare sa-l reliciteze de 1 an jumate, sa nu mai zic ca se puteau gandi sa-l finalizeze ei in regie proprie.

Abia azi au emis AC pentru continuarea lucrarilor pe portiunea km 75+843 – km 82+881. ;)

07.05.2019: "Continuarea lucrărilor aferente Autorizației de construire nr. 025/20.07.2016 din cadrul obiectivului de investiție "Reabilitare DN 76 Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Sector 1 - km 69+350 – km 80+000 și Sector 2 - km 80+000 – km 91+000, Reabilitare Vârfurile – Ștei – km 69+350 – km 102+660, tronson km 75+843 – km 82+881"

NGC

^^^

DN76

Si inca ceva legat de tronsonul Varfurile - Stei. Si aici au dat-o in bara de vreo 2 ori cu documentatia de atribuire pentru lucrarile ramase.

NGC

"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Quote from: dancosta on January 20, 2019, 10:23:14 AM


Vestea buna este ca avem decizia preliminara a CJUE, iar acum mingea este in teren la CAB care trebuie sa dea un nou termen.

alin_simeriaveche

Am de facut un drum  Tg Mures Sighet. Waze ma duce pe ruta cea mai scurta Reghin Bistrita Salva. Am mai fost pe acolo de doua ori anul trecut si intre Bistrita si Salva este destul de rau drumul. Ar fi convenabil sa ocolesc 16 km sa o iau Reghin Beclean Salva? Mai exact DN 17 D si C. Ultima data cand am trecut pe acolo, acum doi ani, se reabilita. Multumesc anticipat baieti

NGC

DN76

Stiu ca mesajul asta este putin mai sus, dar trebuie sa se vada diferenta intre cele 2 AC.

Quote from: NGC on May 07, 2019, 09:54:20 PM
Quote from: marinul on March 15, 2019, 08:52:34 AM
Preocuparea lor este pe sectoarele care sunt cat de cat circulabile pe DN76, mai putin Varfurile-Stei care a ajuns la 80% si nu au fost in stare sa-l reliciteze de 1 an jumate, sa nu mai zic ca se puteau gandi sa-l finalizeze ei in regie proprie.

Abia azi au emis AC pentru continuarea lucrarilor pe portiunea km 75+843 – km 82+881. ;)

07.05.2019: "Continuarea lucrărilor aferente Autorizației de construire nr. 025/20.07.2016 din cadrul obiectivului de investiție "Reabilitare DN 76 Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Sector 1 - km 69+350 – km 80+000 și Sector 2 - km 80+000 – km 91+000, Reabilitare Vârfurile – Ștei – km 69+350 – km 102+660, tronson km 75+843 – km 82+881"

15.05.2019: "Continuarea lucrărilor aferente Autorizației de construire nr. 034/11.08.2016 din cadrul obiectivului de investiție "Reabilitare DN 76 Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Sector 1 - km 69+350 – km 80+000 și Sector 2 - km 80+000 – km 91+000, Reabilitare Vârfurile – Ștei –km 69+350 – km 102+660, tronson km 75+843 – km 82+881"

Dan_s

Astăzi se inaugurează giratoriul de pe Centura de Vest a Ploieștiului de la Lukoil
QuoteJoi, 16 mai, Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, este așteptat în Prahova. Potrivit unei informări oficiale, acesta va verifica stadiul lucrărilor la obiectivele de investiții gestionate de minister în județul nostru.
Printre acestea se numără și giratoriul de pe centura de Vest a Ploieștiului, din dreptul stației de carburanți Lukoil, unde se produceau frecvent accidente grave.

Cel mai probabil, ministru va redeschide traficul rutier în zona Brico-Depot, care a fost restricționat pe perioada lucrărilor de amenajare a giratoriului respectiv.

Lucrările au durat o lună și jumătate, iar investiția a depășit 2 milioane de lei.

Este de așteptat ca odată cu finalizarea lucrărilor să fie desființat giratoriul din zona Metro.
Sursa: https://www.observatorulph.ro/auto-moto/111296-astazi-se-inaugureaza-giratoriul-de-pe-centura-de-vest-a-ploiestiului-de-la-lukoil