Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Ce e de notat:

"Se efectuează lucrări în regie proprie – reparații pe suprafețe întinse
La km 86+500 se execută lucrări de consolidare a versantului (execuție coloane forate și drenuri din piatră spartă)"

luc

#5881
Și cât îi costa frate sa toarne asfalt pe cei câțiva km unde nu exista deloc? Ca pana se face atribuirea pe acel sector mai trece multa apa...
LE: Asa arata zona în discuție, nu s-au schimbat prea multe de azi iarna. Spre aducere aminte:


tom_sawyer

Quote from: NGC on November 15, 2018, 11:21:22 PM
Sa trecem astea aici, ca sa fie mai clar ce proiecte ar trebui sa urmeze sa fie implementate mai devreme sau mai tarziu.

12.11.2018: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Drum de legătură DN 66A km 47+600 – km 66+204, Câmpu lui Neag - Cerna", judeţul Gorj"

Quote from: pasadia on November 16, 2018, 07:34:15 AM
Ce descriu ei, in denumire si anexa, nu e toata portiunea de DN neasfaltata. Mai exact ei vorbesc de portiunea de la Campusel pana in zona Izbucul Cernei (coada lacului Iovanu). De acolo pana in Cerna Sat mai sunt inca kilometri buni de drum forestier.

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiecte de acte normative aprobate sau de care Guvernul a luat act în ședința din 18 aprilie 2019

2. HOTĂRÂRE privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Drum de legătură DN 66A km 47+600 - km 66+204, Câmpu lui Neag - Cerna", judeţul Gorj

SB76UFO

Ieri noapte pe la ora 0:00, era o echipa ce trasa marcaje cu galben, la podul de la intrarea in Turda (cel cu probleme)
"Prostia este eternă și invincibilă"

gsimon

Chiar de reparatia podului peste Aries din Turda de ce se mai aude ?  O:-)

razvan96

Pe 18 aprilie au lansat licitatia.

[SCN1041876] - Proiectare si executie Reparatii pod DN1 km 444+840 peste raul Aries la Turda
Valoare estimata:7.000.682,9 RON
Termen de depunere a ofertelor:08.05.2019
Durata contract:2 luni proiectare+12 luni executie

Ionut


StefanCelMare

Se licitează în sfârșit finalizarea DN66 în zona Lainici.
LINK

GDPR

Astazi s-a publicat pe SICAP licitatia pentru Proiectare si Executie pentru stoparea efectelor calamitatilor, repararea DN1R km 70+200,km 71+560- Jud. Alba.

Valoare estimata: 2.346.218,43 lei, termen limita pentru primirea ofertelor: 16.05.2019

StefanCelMare

#5889
Oare ce parte din DN76 este asta?
Scrie doar kilometri...

Astăzi, 23 aprilie 2019, in urma procedurii de achizitie publica, a fost semnat Acordul Contractual: ,,FINALIZARE LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT LA OBIECTIVUL REABILITARE DN 76, SECTOR 2, KM 150+000 – KM 166+000, ETAPA 2", incheiat intre CNAIR SA – prin DRDP CLUJ, in calitate de Beneficiar si SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA in calitate de Antreprenor.

Valoarea Acordului Contractual de 59.567.453,02 lei fără TVA si are termenul de realizare al lucrărilor de 8 luni si o perioada de garanție de 36 luni.

Lucrările se vor executa pe Drumul National DN 76 intre KM 150+000 SI KM 166+000.

http://cluj.cnadnr.ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-semnat-acordul-contractual-%E2%80%9Efinalizare-lucrari

Dan74

Este intre Oradea si Beius, mai exact intre Hidiselu de Sus si Ceica, pe portiunea unde s-a facut reciclarea in situ.

afreddyapp

De la Ceica pana la zona "Dealul  Bitii"(unde este limita sector AZVI)cum ramane?Are careva vreo veste?

cristi5

#5892
O intrebare din partea "comitetului de harti" in legatura cu Harta Proiectelor de Infrastructura. E clar ca pe harta vrem toate autostrazile (SF, in constructie si finalizate) si toate lucrarile aflate in curs (autostrada, CF, DN, DJ...). Intrebarea este despre lucrarile finalizate altle decat autostrazi (DN, etc).

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/46.227/21.3/0

Am avut o discutie despre ce lucrari rutiere finalizate vrem sa fie pe harta si am ajuns la concluzia ca
- DNurile pe traseu nou finalizate (cum e DN7C, devierile de DN pt lucrari de A si CF, pasajele noi cum e la Arad) vor fi afisate pe harta timp de 10 ani de la finalizare.
- celelalte drumuri pe traseu nou finalizate (DJ, DC, strada noua in oras) vor fi afisate pa harta timp de 3 ani dupa finalizare
- portiunile de drum relocate pt autostrada (inclusiv drum agricol) se afiseaza pe harta pana la deschiderea traficului pe A, apoi se aplica regulile de DN-DC de mai sus.

Are cineva observatii in legatura cu "perioada de valabilitate" de 10 ani si 3 ani? Alte preferinte?

Deasemenea discutam sa afisam pe harta si lucrarile de reabilitare de DN, DJ, DC pt ca sunt tot lucrari majore de infrastructura si se fac multe pe fonduri EU. Plus ca e bine sa avem o reprezentare
a dezastrelor gen Rasnov-Bran. Poate cu alt tip de linie decat lucrarile de drum nou, si eventual pe un alt layer (sa poata fi ascunse de cei pe care-i intereseaza exclusiv autostrazile de ex). Suna rezonabil?

Dupa finalizarea reabilitarii, e ok sa aplicam regulile de mai sus? Oricum aceste lucrari vor aparea cu albastru pe cealalta harta, a calitatii drumurilor. Poate hartile se vor reuni (pe layer-e diferite)

luc

#5893
Deși aveam ceva așteptări în urma postărilor de pe Facebook a DRDP Cluj, rușinea drumurilor noastre DN76 aka E79, se află în același stadiu de peste 1 an și jumătate. De la ultima vizită, s-a schimbat doar peisajul din afara drumului. În rest aceeași nepăsare, indolență și lipsă de respect pentru șoferi! Dar sa vorbească imaginile:













Powered by API/PUM imgur uploader

luc