Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

vancouver

^^ sensul giratoriu zice ca e prevazut pe sectorul km 7+800 - 11+500, adica prin Voluntari pe undeva. Acolo unde zici e cam km 16...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Tare interesant unde il pun, daca chiar au scris corect km. Eu nu prea vad unde ar fi util/necesar un sens giratoriu in zona asta.

Eu m-am gandit la siguranta, ca pana acolo toate intersectiile au semafoare. Am pus harta pana la km 12.5 pentru ca acolo ar mai fi o intersectie importanta, dar este deja semaforizata. Poate pentru stanga spre China town, care e pe la km 12?

O sa traim si o sa vedem.

tom_sawyer

Proiectul de Hotărârea Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Modernizare drum național DN 1S km 0+000-km 23+830'', județul Braşov

a) În extravilanul localităţilor se măreşte lăţimea părţii carosabile de la 6,00 m la 7,00 m în aliniament şi a platformei de la aprox. 7,50 m la 9,00 m, prin casete bilaterale.
b) În intravilanul localităţilor Şercaia, Părău şi Comana de Jos, unde au fost executate lucrări de reabilitare în anul 2015, lucrările necesare constau în mărirea lăţimii părţii carosabile şi a platformei drumului în spaţiul disponibil dintre fronturile construcţiilor existente şi adaptarea dispozitivelor de scurgerea apelor la această lăţime.
c) În intravilanul localităţilor Veneţia de Jos, Cuciulata şi Fântâna se măreşte lăţimea părţii carosabile de la 6,00 m la 7,00 m, în limita lăţimii disponibile între construcţii şi proprietăţi.

Structuri noi:
Pod km 3+565 peste pârâul Părău
Pod km 0+577 peste pârâul Găvan

Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 22.04.2019

http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2394-drtac10022019drtac-2

pasadia

1. Am parcurs acest drum ultima oara in februarie
2. Da, e ingust, dar e un drum judetean cu asfalt bun. Traficul nu cere largire sau multa intretinere.
3. Acel trafic greu generat de combinatul de la hoghiz nu are neaparat nevoie de largire. Dar satele traversate ar avea rau de tot nevoie de centura pentru ca vibratiile sa nu il distruga.

4. Prin urmare: de ce faci investitii acolo unde nu sunt urgente. Si daca le faci, de cd nu le faci corect, mutand DN-ului pe un teren nou, cu centuri la sate si un traseu mai drept. Nu de alta, dar cu asta + A13 ai rezolva Padurea Bogatii cea generatoare de accidente si o parte din traficul Secuime - Ungaria.

NGC

Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:43:45 PM
"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

Quote from: NGC on March 07, 2019, 11:40:23 AM
Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:17:38 PM
Quote from: Ionut on January 18, 2019, 10:13:42 AM
Pe surse: CNAIR va anula licitația pentru reabilitarea DN6 Craiova-Alexandria. Ar fi trebuit să se semneze contractul cu Tirrena. Dar nu... se pare ca se va anula. O sa fie scandal...

@NGC, vezi ce zic vrabiutele tale.

Quote from: NGC on January 25, 2019, 08:41:40 PM
Mai adaugam o sursa care confirma "anularea", doar ca nu se va face asa usor. O sa revin zilele viitoare. ;)

Am revenit. :p

Ionut zicea mai sus, ca "o sa fie scandal". Uite ca avem scandal, si cum ziceam, anularea nu se va face asa usor. :D

Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Dupa cum era de asteptat TIRRENA a contestat decizia.

Contestatia TIRRENA a fost respinsa zilele trecute. Sa vedem daca vor face recurs la CAB. ;)

TIRRENA a facut recurs la CAB.

Din pacate CAB a respins recursul celor de la TIRRENA, asa ca CNAIR poate anula acum licitatia.

ion59

Nu ne mai facem bine! Licitat și paralicitat din 2012 sau 2013, nici nu mai știu bine. Cred că este a patra sau a cincea oară când se anulează licitația! De ce i-au mai dat câștigători dacă nu îndeplinesc condițiile contractuale?

NGC

^^^

Quote from: Ionut on January 30, 2019, 07:16:12 PM
Astfel, CNAIR a declarat un nou câștigător în octombrie 2018: ocupantul locului 2, Tirrena Scavi, și i-a cerut o serie de documente premergătoare semnării contractului. Doar că, în mod total surprinzător, în loc să semneze contractul de execuție, CNAIR a respins oferta Tirrena Scavi și a anulat licitația la aproape 2 ani de la lansare!

Motivul? Presupuse datorii la Fiscul din Italia. Este foarte ciudat cum același constructor, cu fix aceleași presupuse datorii, a semnat în 18.12.2018 contractul Centurii Timișoara Sud.

ion59

Mai degrabă, cred eu, Tirrena Scavi a fluierat în biserică! Nimic nu este întâmplător!

infraAdi_ro

Maine 17.04.2019 este receptia pentru DN 76 Beius(Pocola) -Stei....constructor Azvi
Romania are un viitor doar daca are prezent!

elphax

in acelasi timp DRDP Timisoara pune poze cu lucrarile de pe sectorul din judetul Arad, Ionesti - Varfurile



link FB

TheStig

Stadiu lucrari DN18, conform DRDP Iasi:
QuoteTronsonul III al drumului, adică de la limita cu Maramureşul, din Pasul Prislop, şi până la Valea Stânei, comuna Cârlibaba. Pe acest tronson drumul este realizat în proporţie de 90-92%. Lucrarea de asfaltare este finalizată şi mai este de lucrat la şanţuri, parapete, acostamente şi marcaje. Pe tronsonul IV, de la Valea Stânei şi până la intersecţia cu DN 17 – Iacobeni, prin Ciocăneşti, a început turnarea stratului de bază, din satul Botoş şi până la intrarea în satul Ciocăneşti. În paralel, tot dinspre Valea Stânei, a început turnarea stratului de binder. [...] Într-o conferinţă de presă care a avut loc recent la Prefectura Suceava, Vasile Strâmbeanu, manager de proiect, a declarat că  tronsoanele III şi IV ale DN 18 vor fi finalizate în iulie, respectiv august 2019.
Sursa: https://www.monitorulsv.ro/Local/2019-04-17/Asfaltul-incepe-sa-prinda-contur-si-la-Ciocanesti-in-cadrul-lucrarilor-de-modernizare-a-DN-18-Suceava-Maramures

carutasul

Mă uit la poza de mai sus și mă tot întreb: ce fac oamenii ăștia din localitate când plouă?

rota

Modernizare DN73, Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-42+850; km 54+050-128+250

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au semnat în data de 15.04.2019 Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 7/28.06.2018, pentru proiectul "Modernizare DN73, Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-42+850; km 54+050-128+250", (cod SMIS 2014+116018).

Prin semnarea Actului Adițional nr.1 se modifică Articolul nr. 3-Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 414.045.059,05 lei și va fi finanțat din Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene di Fondul European de Dezvoltare Regională- 277.713.352,97 lei, 15% cofinațare proprie- 49.008.238,76 lei, restul de 87.323.467,32 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Sursa

horatiu.cosma


StefanCelMare

Filmuleț de pe DN76 de la DRDP Cluj pe Facebook:
LINK