Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

voicul

Si-a incordat muschii Cuc si cand vor trece 9 luni sau la final de an sau la un moment dat ... de univers si intamplare, o sa se faca centura Mihailesti.
SI atunci coada o sa mai fie doar de 19 km (poate chiar 18  :cheers:) si toti vom trai fericiti pana la adanci batraneti.

In rest, pana la Ghimpati, este chiar trafic de A nu doar de DX.
Si gata cu rest-urile si proiectele pe acest sector.


Anonymous Rider

S-a dat?


http://www.tion.ro/drumul-de-cosmar-dintre-margina-si-cosevita-va-fi-reabilitat-pentru-prima-data-in-ultimii-60-de-ani/2230873


"Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara pune la bătaie aproape 50 de milioane de lei pentru reabilitarea completă, pentru prima dată în ultimii 60 de ani, a drumului de coșmar dintre Margina și Coșevița. Lucrarea se va face printr-o metodă nouă.Recent, DRDP a scos la licitație contractul pentru proiectarea și execuția prin metoda reciclării a unei bucăți de 14,7 kilometri din drumul național 68A, care face legătura între nodul rutier aflat la coborârea de pe A1, la Margina, și până după localitatea Coșevița."

elphax

asta nu o inteleg - acum un an sau doi se laudau ca au cumparat utilajele pt reciclarea in situ a asfaltului si apoi au reparat cateva drumuri in Timis
de ce trebuie licitatii ?

Dominik

Bn ca o sa-l reabiliteze dupa ce se da drumul la lotul 3 Lugoj-Deva, asa gandire numai CNAIR poate avea ! Ce trafic o sa fie atunci pe DN 68A....IDIOTI !!!
You're in Steelers Country

mircea

Traficul e același pentru că este deja mutat pe Săcămaș-Margina. Iar lucrarea trebuie făcută, pentru că până în 2028 ( cel mai optimist scenariu al meu) tunelurile nu vor fi terminate și reașternerea unui strat de uzură bianual mai mult încurcă decât ajută.
Dar dacă se apucă de el, pe perioada lucrărilor în teren, eu cred că ar fi cazul unei restricții pentru traficul greu cum e pe DN1 Brașov-Ploiești.

voicul

"Avantajul acestei metode este timpul scurt în care se poate executa lucrarea, utilajul fiind capabil să reabiliteze până la 1,5 km de drum pe zi."
"Durata estimată de execuție este de doar opt luni"
" 14,7 kilometri din drumul național 68A"

Daca lucreaza 10 zile au sanse sa faca 15km (consider pe un sens doar), deci intr-o luna ar putea face tot traseul?

Ce ar (mai) face in restul de 7 luni?

mircea

Fundația. Presupun, pentru că se vorbește de reabilitare completă.

NGC

Utilajul la care se refera este reciclatorul, dar mai sunt multe alte lucruri de facut. Vezi pe pagina anterioara.

Quote from: CristianSitov on April 09, 2019, 05:39:33 PM
S-a dat?

Te referi la atribuirea contractului? Nici vorba! Deocamdata termenul pentru depunerea ofertelor este 06.05.2019.



NGC

"Proiectare si executie Drum National 28B Targu Frumos - Botosani"

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 02.05.2019.

tom_sawyer

Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Modernizare DN 2 km 7+848 – km 18+330", județul Ilfov

Data publicării: 10.04.2019
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 22.04.2019

Scurta descriere a reglementării:

Prezentul proiect se referă la amenajări în special pentru sporirea  capacitătii de fluidizare a  traficului  pe sectorul km 7+848 – km 11+500,  sporirea măsurilor de siguranță rutieră, prin prevederea unui sens giratoriu, a 5 subtraversări pietonale cu câte 2 lifturi de acces, amenajării  staţiilor de autobuz stânga/dreapta și a unei zone mediane de 1,60 m, ranforsare sistem rutier.   

Pentru sectorul  km 11+500 - km 18+330 soluţiile sunt de modernizare a intersecţiilor cu drumurile/străzile adiacente, ranforsarea sistemului rutier, piste  de bicicliști, semaforizare, amenajare alveole pentru staţionare, etc.

http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2395-drtac10022019drtac-3

vancouver

#5863
^^ dupa kilometri este vorba de DN2 in Voluntari si Afumati, adica zona pe care soseaua este deja 2+2.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Sper ca pun sensul giratoriu aici desi nu prea e mult loc.
E destul de periculoasa intersectia aia.