Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

#5835
RECICLARE DN68A KM 38+900-KM 53+600

Caiet de sarcini - atasat la acest mesaj

Ionut

#5836
RECICLARE DN68A KM 38+900-KM 53+600

Caiet de sarcini - chestii interesante














Ionut

#5837
RECICLARE DN68A KM 38+900-KM 53+600

EXPERTIZA TEHNICA - partea 1


















Ionut

#5838
RECICLARE DN68A KM 38+900-KM 53+600

EXPERTIZA TEHNICA - partea 2














Ionut

RECICLARE DN68A KM 38+900-KM 53+600

EXPERTIZA TEHNICA - partea 3










bgd77


perfidus

Quote from: AlexxC on March 30, 2019, 08:23:14 PM
http://m.hotnews.ro/stire/23059739
Vizita a ministrului Cuc la Tg Jiu, i-am vazut personal azi dimineata la capatul vestic al centurii.
Stirea pe scurt:
Promite DX Craiova-Tg Jiu,dn67b Scoarta Pitesti anul asta si urca pe seap centura saptamana viitoare


DN67B Scoarta Pitesti - reabilitare -  este un mega proiect. Pe lângă lungimea totala de 190Km, mult mai mare decat alte proiecte similare din zona (DN55 Cariova Bechet, DN56 Craiova Calafat) - proiecte care s-au derulat extrem de prost si nici azi nu sunt incheiate 100%, mai intervine si relieful + geologia foarte grea din zona dealurilor subcarpatice.
In anii 60-70 drumul asta a fost aproape in întregime gândit ca drum strategic militar si o mare parte din el este cu platforma din dale de beton, care s-au cam facut praf.
Minim 15 ani au de acum ce promite ca vor finaliza, in fiecare campanie electorala.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


florin74

^^ A fost licitat prin 2008-2009, a castigat STRABAG, dar nu stiu daca s-a mai semnat contractul. Sunt ceva neintelegeri intre CNAIR si STRABAG

AlexxC

DN67B Scoarta Pitesti ar trebui impartit in mai multe tronsoane astfel incat cele mai circulate sa aiba prioritate la finantare. O imparteala in 5 cu limite la Hurezani,Maciuca,Dragasani si Vedea ar fi ok.Prioritate avand Scoarta - Hurezani si Dragasani - Pitesti.

stangabriel

Ieri se montau indicatori si s-a marcat asfaltul pentru viitorul giratoriu de pe la Luk-oil Ploiesti nord, pe DN1-Centura Ploiesti.

Dan_s

^ De ieri a fost inchisa breteaua de intrare in Ploiesti din dreptul benzinariei LukOil si a inceput efectiv constructia giratoriului. Acesta se amenajeaza pe actualul scuar deci va fi dezaxat fata de traseul actual al DN1.

Skynick

Salut

Iata o filmare de saptamana trecuta, cu coada de 20 km care se formeaza in fiecare duminica pe DN6 dinspre Alexandria spre Bucuresti.
Un drum care ar trebui sa dureze 20 de minute, dureaza doua ore pentru ca la momentul de varf capacitatea drumului este depasita.
Nu stiu daca sunt planuri de realizare a unui drum expres aici.



perfidus

E la fel in weekend si pe DN65 la traversarea Balșului, se stie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

vancouver

Exact asa o sa arate si DN2 Urziceni - Bucuresti, duminica seara, daca se face "solutia" cu 2+1. Coada va fi inaintea fiecarei retrageri de la 2 la 1, si mai ales la prima retragere de la "1,75" la 1. Misto va fi pe zonele de 2, unde se va tsâsni in viteza pentru a frana apoi la urmatorul botle-neck, sa vezi depasiri riscante si intrari cu injuraturi... Macar pe DN6 nu ai pe unde sa depasesti, se sta ca la coada la oua pe vremea lui Ceausescu, cuminte, fiecare la locul lui.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.