Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

voicul

Deci macar atat: inchid breteaua de la Petrom si fac giratoriu la LukOil.
Este o varianta buna, dar inca jenanta.

De fapt CNAIR nu stie sa faca tuneluri, dar stie giratorii. Si in general faci ce stii, nu ce nu stii.  :(
Sunt 4.2 km pe pasaj fata de 2.6km pe la LukOil. Nu este un ocol asa mare, mai ales ca se puteau reconfigura intersectiile (sa iesi pe strada Campinii in giratoriu de pe strada Republicii - dar asta e intradevar complex).

DAR mai bine un giratoriu pe DN1, ca nu prea este asa ceva la noi!

Dan_s

Apropo, cam de o luna traficul greu nu mai are voie pe acea bretea de la Lukoil, ca să mearga pe DN1B trebuie să o ia pe noul pasaj, dar nu se prea respectă restricția.

eiffel

Salutare !
Stie careva daca intradevar e vreo licitatie sau ceva prins in buget anul asta pentru reabilitarea DN15 ? Bicaz-Piatra Neamt sau Bicaz-Poiana Largului?
Asa se lauda marele gospodar al judetului, mana dreapta locala a lui Dragnea, penibilul Arsene, care mai nou are si (vechiul) ministru al transportului, despre care nu sunt necesare alte comentarii..

Ionut

API pe Facebook

Varianta de Ocolire Ploiești (DN1) are nevoie urgentă de denivelarea intersecțiilor prin pasaje rutiere care să elimine punctele negre de pe traseu!

Fix pe dos, CNAIR tocmai a semnat contractul de execuție a unui sens giratoriu în dreptul benzinăriei Lukoil la 500 de metri de proiectul unui nod rutier cu pasaj pe DJ101L peste DN1, investiție derulată de CJ Prahova. Soluția autorităților prahovene este una civilizată, potrivită pe sectorul de drum foarte aglomerat.

Giratoriul "gândit" de CNAIR este inutil într-o intersecție care putea fi desființată. Plătim lucrări de care nu avem nevoie și fragmentăm fluxul de pe centura cu patru benzi. Nici nu mai vorbim că pe secțiunea respectivă ar trebui instalate parapete de protecție între sensuri.

Probabil că este tardiv să mai solicităm celor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și CJ Prahova să se așeze la (aceeași) masă și să găsească soluția optimă pentru siguranța și fluența traficului pe Centura Ploiești.

Cristi N

Toata portiunea de la intersectia cu drumul spre Targoviste (DN72) pana la intersectia de la Metro inclusiv pasajul nou cu drumul prin spatele complexelor comerciale parca este rezultatul concursului: cine vine cu o solutie mai proasta?

Eu sunt ploiestean si prin oras circula o legenda despre un eveniment petrecut in sensul giratoriu de la Metro la putin timp dupa inaugurare. Un mare sef rutierist venind de la un restaurant din Ploiesti dupa o petrecere zdravana a iesit din giratoriul respectiv pe prima varianta infigandu-se fix in portile inchise ale magazinului. In acel moment omul si-a sunat subalternii si i-a intrebat: Ba, care .... mea ati inchis Deneul?

stangabriel

Sper sa inchida si urmatoarea intersectie , cea cu drumul spre Buda  101L.  Acolo sunt mai multe accidente. Pana o sa faca giratoriul suspendat.

razvan96

#5796
Au relansat licitatia pentru modernizarea 28B.

[CN1009561]-Proiectare si executie Drum National 28B Targu Frumos - Botosani

Valoare estimata:268.610.000 RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:22.04.2019

Durata:89 de luni (5 luni proiectare, 24 de luni executie, minim 60 de luni garantie)

Criterii evaluare:Pret (70%), garantie (12%), expereinta sefului echipei de proiectare (4%), experienta inginerului proiectant de poduri (4%), metodologia de realizare a contractului si planificarea resurselor tehnice si umane in corelare cu specificul si complexitatea activitatilor (10%)-aici se refera la elaborarea cat mai completa a graficului de executie a lucrarilor.

NGC

Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:17:38 PM
Quote from: Ionut on January 18, 2019, 10:13:42 AM
Pe surse: CNAIR va anula licitația pentru reabilitarea DN6 Craiova-Alexandria. Ar fi trebuit să se semneze contractul cu Tirrena. Dar nu... se pare ca se va anula. O sa fie scandal...

@NGC, vezi ce zic vrabiutele tale.

Quote from: NGC on January 25, 2019, 08:41:40 PM
Mai adaugam o sursa care confirma "anularea", doar ca nu se va face asa usor. O sa revin zilele viitoare. ;)

Am revenit. :p

Ionut zicea mai sus, ca "o sa fie scandal". Uite ca avem scandal, si cum ziceam, anularea nu se va face asa usor. :D

Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Dupa cum era de asteptat TIRRENA a contestat decizia.

Contestatia TIRRENA a fost respinsa zilele trecute. Sa vedem daca vor face recurs la CAB. ;)

Ionut

^ Da, probabil va urma CAB, cam astea sunt semnalele. Prosti ar fi sa nu mearga pana la capat... dar poate merg pe blat, renunta aici si se rezolva ca prin minune DN2-A2 sau PiSi 5.

NGC

Exact asta scriam acum. :lol:

Si eu am auzit ca TIRRENA ar vrea sa mearga la CAB, dar na, sa nu fie afectati cumva de sindromul "ERBASU" daca vor castiga la PiSi 5. ;) :D

pasadia

#5800
Si daca tot am ajuns in zona, 3 poze cu organizarea de santier a celor de la Azvi-Straco, cei cu reabilitarea DN73:

(GPS)


(GPS)



Va dati seama, e o activitate sustinuta in zona. Invizibila, dar sustinuta!


florin74

Le face concurenta la Aktor. Sau cumva au intrat in cantonament pentru protestul din 15 martie, sa le iasa perfect? :lol:

nirolf

Nu ne-am prins noi, ei de fapt protestează de ani de zile!

pasadia

Astia sunt in cantonament de prin 15 noiembrie 2018, de cand i-a anuntat Romica Jurca si CNAIR-ul ca sunt scutiti de orice lucrari pe perioada iernii. Si deh, or fi fost ieri 15 grade in zona, dar ma astept ca ei sa revina in santier dupa 1 mai, cam pe cand or sa urce oile la munte.
Apreciez insa ca sunt baieti destepti si au dus utilajele pe la alte lucrari.

Ps: asta-i organizarea aia de santier pentru care fusese circ anul trecut cand se certau Serbanescu cu Vestea, presedintele CJ Brasov pe tema "cine ar trebui sa o autorizezr?".

NGC

#5804
"PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649""

Quote from: NGC on November 22, 2018, 10:35:52 PM
Quote from: NGC on October 18, 2018, 10:34:03 PM
Quote from: tom_sawyer on September 27, 2018, 09:57:32 PM
Gigantul chinez Synohidro, scos din joc la un contract de 100 de milioane de lei în Teleorman

Firma de Construcții Erbașu a câștigat contractul de modernizare a DN52 Alexandria Turnu Măgurele, 47 de kilometri, în pofida faptului că chinezii de la Synohidro au avut o ofertă mai bun ca preț.

Am constatat azi ca am uitat sa va zic ceva, desi a trecut mai bine de o saptamana de atunci.

Licitatia a fost contestata de ofertantul de pe locul 3 din raportul "final", asocierea condusa de ALEXCOR TRADING.

SINOHYDRO nu a contestat descalificarea.

Contestatia ALEXCOR TRADING a fost respinsa. Mai poate urma CAB.

A urmat CAB si acum avem si decizia.

11.03.2019

Quote
Tip solutie: Admitere recurs
Solutia pe scurt: Admite plângerea, modifică în parte decizia CNSC atacată şi, în consecinţă, admite contestaţia formulată. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor clasate pe primele trei (3) locuri, inclusiv a criticilor aduse de petentă ofertei intimatei clasate iniţial pe primul loc, precum şi împrejurarea că ofertantul clasat pe al doilea loc a intrat în insolvenţă. Respinge ca neîntemeiată cererea de intervenţie accesorie formulată în faza administrativ-jurisdicţională. Menţine în rest decizia Consiliului atacată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 11.03.2019.

Va reamintesc ca pe locul 1 a fost asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU, iar pe locul 2 asocierea condusa de TEHNIC ASIST.