Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 2 km 150 + 000 - km 166 + 000 - Etapa 2"":

   60.529.867,56 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ
2. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL + SC TRAMECO SA

NGC

#5746
Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133 + 660 - km 150 + 000 - Etapa 2"":

   54.114.669,62 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
2. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL + SC TRAMECO SA + SC DRUMURI BIHOR SA

GDPR

#5747
Propunere alocare bugetara 2019 PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR ETAPA A V-A: 25.85 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR ETAPA A VI-A: 114.1 milioane lei (aici intra DN18).

Propunere alocare bugetara 2019 DN73: 50 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 DN76: 70 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 DN66 Rovinari-Bumbesti Jiu: 1.12 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 DN66 Bumbesti Jiu-Petrosani: 5.2 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 DN5 - sectorul Bucuresti-Adunatii Copaceni km 7+573 - km 19+220: 34.8 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE DN5 BUCURESTI - GIURGIU KM 23+200 - KM 59+100: 25.8 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Drum de legatura DN 5 - Soseaua de centura - Pod Prieteniei km 61+400: 5 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 DN52 Alexandria-Turnu Magurele: 7.81 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Consolidare si amenajare DN 7A km 86+601 - km 105+120 (contract Straco): 0 lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Consolidare si protectie versanti DN 7A km 63+200 - km 86+601 (fostul contract Romstrade): 1.5 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Consolidare si amenajare scurgere ape DN 67D km 0+000-42+000: 1.5 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Drum de legatura DN 5 - Soseaua de centura - Pod Prieteniei km 61+400: 5 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Consolidare si amenajare scurgere ape DN 55 km 4+400 - 71+100: 11.38 milioane lei.

ovideatza



perfidus

Zero si pentru DN6, restul de executat intre Alexandria si Caracal.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marinul

Quote from: Ionut on February 01, 2019, 06:19:59 PM
Of. Nu stiu de ce nu se informeaza puțin. Macar sa ma sune 5 minute să le explic.

multi ar trebui sa te sune. astia citeaza comunicatul si pe urma trag ei concluziile de parca nu au citit comunicatul, cred ca au dat copy/paste fara sa citeasca

Drum naţional de toată groaza

O modernizare începută în urmă cu peste şase ani poate fi declarată rateu total, dacă stăm şi ne uităm la câteva imagini surprinse de un şofer care circulă pe DN 76, în zona comunei Vârfurile, din judeţul Arad. Şoseaua, care este şi variantă europeană, arată mai rău ca un drum forestier, cu cratere adânci de zeci de centimetri, întinse pe metri întregi. Imaginile au fost publicate de Asociaţia Pro Infrastructură, care urmăreşte dezvoltarea infrastructurii rutiere din România. ,,Atenţie, imagini cu puternic impact emoţional! Nu este vorba de vreun drum forestier în creierii munţilor sau un teatru de operaţiuni militare. Fotografiile ataşate arată situaţia actuală de pe DN76 Deva-Oradea în zona localităţii Vârfurile. Reabilitarea sectorului surprins în poze (33 km între Ştei şi Vârfurile) a început în 2012 şi este încă departe de finalizare. Contractul a fost reziliat în 29.11.2017 (la stadiu de execuţie 80%) şi nici până astăzi nu a fost scos din nou la licitaţie! Mai gravă decât starea execrabilă a carosabilului este nepăsarea totală a celor direct responsabili din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere", spun cei de la Pro Infrastructură. Iar vorbele sunt de prisos, dacă ne uităm la imaginile surprinse lângă Vârfurile.

După ce a reziliat contractul de modernizare a DN 76, în 2017, CNAIR a lansat o nouă licitaţie finalizată în luna august a anului trecut. Numai că nici acum nu a fost semnat un contract de execuţie a lucrării, după ce licitaţia a intrat în ,,tăvălugul contestaţiilor". Teoretic, DN 76, pe tronsonul Ioneşti-Vârfurile, ar urma să fie modernizat de asocierea dintre firma arădeană Sylc Con Trans SRL şi o firmă din Bulgaria, Hidrostroy AD. Însă contestaţiile ţin pe loc întreaga procedură. Practic, nu ştim cine şi, mai cu seamă, nu ştim când vor începe lucrările.

http://www.bihon.ro/drum-national-de-toata-groaza/2189442

Ionut

Am dat si eu niste comentarii:




Cât de greu se construiesc drumurile în țară: după zece ani de încercări, reabilitarea unui tronson din DN6 între Alexandria și Craiova e din nou blocată / Aceeași soartă riscă și un tronson etern tergiversat din centura Capitalei

De aproape un deceniu autoritățile de la Drumuri se chinuie fără succes să reabiliteze un sector din DN6 Alexandria - Craiova. Inițial a fost un contract reziliat cu Romstrade a lui Nelu Iordache, iar de patru ani e în curs o altă licitație. După un constructor scos din joc în urma contestațiilor, Compania de Drumuri descalifică pe ultima sută de metri și ultimul ofertant și anulează cu totul licitația, punând cruce proiectului. Constructorul, o firmă italiană, contestă acum decizia. Pe de altă parte, același constructor ar putea avea oferta câștigătoare pentru un alt proiect tergiversat: lărgirea Centurii Capitalei între DN2 și A2 - astfel încât și aici s-ar putea complica situația. Cu toate acestea, Compania de Drumuri tocmai ce a semnat recent cu același constructor italian un contract de 58 de milioane de euro pentru Centura Timișoara Sud.

Detalii pe Hotnews

NGC

O noua dedicatie de la CNAIR pentru adiarc. :lol:


Ieri a fost lansata licitatia "Proiectare si executie ,,Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului intre km 256+675 – km 258+950"".

Valoare estimata: 8.455.169,54 RON

Termen depunere oferte: 28.02.2019

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: "9 luni din care: 3 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizatia de construire si 6 luni perioada de executie lucrari"


Clauza / Conditie

Quote
CLAUZE SUSPENSIVE: "Procedura va fi anulata in cazul in care pana la data semnarii contractului nu vor fi asigurate finantarea si creditele de angajament necesare"

Ionut

2 km si ceva. WOW. :)
Cam unde ar veni locul? Nu imi dau seama din bornele kilometrice.

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

#5756
Baaaa. Esti nebun!
Astia are carioca mai ciumega decat fraierii di'nainte, care si ei facu acelasi lucru, DA mai scurt!

:puke:

Curand o sa se gaseasca ca de fapt Nostradamus o mentionat de acest drum!

Drumul Boița – Tălmaciu – Veștem lărgit la trei și patru benzi (19 IANUARIE 2016)

http://www.turnulsfatului.ro/2016/01/19/drumul-boita-talmaciu-vestem-largit-la-trei-si-patru-benzi/

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

perfidus

#5758
Misto ca "largirea" se termina cu doua sute de metri inainte de giratoriul Vestem, adica aici  :lol: (se vede Km 259):



edit: citez din articolul mentionat de @voicul (Turnul Sfatului):

"În fine, lucrările pe cel de-al treilea tronson din proiectul celor de la CNADNR presupun lărgirea drumului existent de la două la trei benzi. Cea de-a treia bandă are rolul de degajare a traficului greu și va fi folosită alternativ pe cele două sensuri de mers. Prima dată cea de-a treia bandă va fi folosită pentru sensul de mers dinspre Tălmaciu către Sibiu. Va fi amenajată pe o porțiune de un kilometru pentru "degajarea traficului greu, acumulat datorită restricțiilor de viteză din orașul Tălmaciu". Tot aproape un kilometru (km 257+870 – km 258+800)) va avea cea de-a treia bandă amenajată și pe celălalt sens de mers (înspre Tălmaciu). "Acest sector de lărgire are ca scop degajarea traficului greu, acumulat datorită condițiilor de trafic din intersecția giratorie dintre DN1 și DN7, de la Veștem. Din considerente tehnico-economice, acest tronson se termină înainte de pasajul de cale ferată", mai arată reprezentanții CNADNR."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Sunt binevenite aceste proiecte mici. Dar am avea nevoie de cateva sute pe DN-urile patriei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024